FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Komuni kat
Text postat de latunski criticul
După cum ați observat (dar parcă nu!), mi-am retras toate textele postate în ultima perioadă, cu intenția de a le reface sau de a scrie altele care să-i fie pe plac lui Marian Tudorel Lazăr. Deasemenea, pentru ca prezența mea să nu-l tulbure de la abordarea unor subiecte atît de stringente și de inestimabilă valoare pentru o pagină cu profil literar. Subiecte îmbrățișate cu ardoare chiar și de către distinsul domn Emanuel Cristescu, și de către preadistinsa doamnă Elena Ștefan. Ambii oripilați de oarece cuvinte care contravin regulamentului. Dar insensibili la unele, nici măcar texte, cu iz de atac la persoană. Nu știu cui sînt adresate postările „Tu moș scabros” , „ Mișună satiri bătrîni” etc, dar dacă îmi sînt adresate mie – pot înțelege că alraunul, homunculul are de ce să-mi poarte pică și se manifestă ca și cum i-am tulburat armonia căminului conjugal. Chiar așa de-ar fi fost, ar fi avut și el partea lui de vină, că prea e îndopat cu diazepam din adolescență și deci nefuncțional. Acum, cei care mă cunosc știu că nu fug de polemică. Pentru prima oară, însă, mă simt depășit de o așa minte sclipitoare (vezi cartea și filmul despre John Nash).
Așa că, bătrîn și bolnav, lipsit de inspirație și de talent – mă retrag în cochilia mea. Viață lungă, Europeea! Nu sunați, ies eu din cînd în cînd...

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE