FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ploaie cu covrigi
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Meteopolitologii anunță cod roșu de ploaie cu covrigi. Toți câinii, toate javrele și toate potăile sunt sfătuite să stea cu coada ridicată. Nătăfleții sunt atenționați și ei să stea cu gura deschisă întrucât, pe lângă ploaia cu covrigi, sunt posibile și averse temporare de pere mălăiețe. Deasemeni, se emite cod galben de radar DNA pentru autobuzele fantomă, ca urmare a noii legi apărute, prin care Hallowenul și Alegerile, cele două sărbători care până acum aveau aceeași dată, de această dată nu mai au voie să aibă loc simultan. Se acceptă totuși ca decedații, ce se vor încăpățâna să iasă din morminte de sărbătoarea Alegerilor, să voteze prin corespondență. Taxa de timbru va fi plătită însă doar prin pomană electorală făcută în locuri ascunse și cămăruțe. Întrucât s-au constatat multe indigestii apărute în urma acestei sărbători, persoanele care nu pot înghiți rezultatele sunt sfătuite din inimă să încerce vindecarea prin post, rugăciune și spovedanie la preot. În cazul că sfaturile duhovnicului nu duc la vindecarea așteptată se recomandă, drept canon de vindecare, următoarea rugăciune: ”Iartă-mă, Doamne, că mult am fost prost și mult am păcătuit”! Aceasta rugăciune se repetă zilnic, de patruzeci de ori pe zi, până la următoarele alegeri. Și tot așa, din alegere în alegere și din indigestie în indigestie până când fiecare dintre voi va ajunge să voteze prin corespondență, în noaptea de Hallowen. Cu condiția să faceți grevă mai înainte și să cereți legalizarea votului celor decedați și care au susținut din timpul vieții partidul potrivit. Iar dacă, prin absurd, toți cetățenii, morți sau vii, vor ajunge să sufere de indigestie și vertijuri puternice după Alegeri, atunci să știți că a venit Apocalipsa. Caz în care nu va mai ploua cu covrigi, nici cu pere mălăiețe, doar va ninge cu lapte și miere. Din păcate, trântorii nu vor fi primiți să guste nici una, nici alta. Cât despre nătăfleți... nu vor mai exista, că toată lumea se va fi vindecat, în acel timp, de această boală.
Doamne ajută!
Pentru evitarea tuturor calamităților enumerate mai sus se recomandă mers la Biserică și dat cu capul de pereți. Pentru că... numai dacă vi se crapă capul și vă intră cu forța Lumina în el, doar așa o să mai scape lumea de ploaia de covrigi și perele mălăiețe și Apocalipsa nu va mai veni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Un text satiric, spre pamflet sau chiar pamflet, bine realizat.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-05-26 04:40:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE