FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Blocată între blocuri, se zbătea o pasăre căzută din lună,
Text postat de Bot Eugen
iar din fâlfâitul ei
le cădeau în cap
trecătorilor
blocuri
de cer înghețat.
Trecătorii decădeau
din umbra unui vis
și umblau fericiți
pe străzi
cărând în spate
bucățile de cer
ca pe o umbră
de rezervă.
Căzută din lună
se zbătea între
blocuri o pasăre
iar din fâlfâitul ei
le cădeau oamenilor
pe inimă blocuri
de cer înghețat.
Oamenii decădeau
din umbra unui vis
în visul unei umbre
iar visul unei umbre
de om a fost
întotdeauna acela
de a deveni pasăre.

23.05.2016;
05:51
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Eugen, în mod sigur amândoi avem un orizont limitat. Ți se pare că al meu este mai limitat decât al tău? Nu ai putea vedea aceasta decât dacă amândoi ne-am afla sub același orizont limitat...
Deci nu încerc să te convertesc, doar să înțeleg, să înțeleg, să înțeleg... Iar pe tine nu reușesc. Iar atunci, când nu reușesc, mi se pare că universul tău este mai limitat decât al meu. Dar sunt conștient că ”a se părea” nu este nicidecum sinonim cu ”a ști”. Tu știi, Eugen?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-03 22:25:05
         
 
  Marian, așa cum am spus: ai un punct de vedere limitat. Așadar, în chip vădit, tu ești cel cu orizontul limitat, pentru că încerci să-i dai acestui labirint o conotație strict negativă.
Pe de altă parte, începi din nou să pui etichete gen „religia mea” și „nereligia ta”. Nu ai puterea de a emite asemenea judecăți. Pentru că nu mă cunoști. Omul cu adevărat religios adeseori e modest și se înfrânează, își păstrează anumite păreri pentru sine chiar și atunci când nu este de acord cu afirmația lui x sau y. Tu te bați cu pumnul în piept că tu ești așa iar eu sunt așa. E fals, Mariane. Plus că începem să ne îndepărtăm de text cu asemenea divagații. Așa cum ți-am spus și în altă parte: e doar o chestiune de optică. Îți accept părerea, chiar dacă nu sunt de acord cu ea, dar nu încerca să mă convingi ori să mă convertești la felul în care vezi tu lucrurile. Este pierdere de timp și este inutil.

Eugen

15:10
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2016-07-03 15:10:26
         
 
  După cum spuneam și în altă discuție a noastră, religia nu înseamnă intrarea în cubul-labirint și nici ieșirea din el, ci puterea și știința de a intra și ieși, oricând voiești și așa cum voiești. Că unii cred altceva... o cred pentru că judecă religia după cei care sunt prinși în labirint, crezând că sunt în afara lui. Și ei înșiși nu ar crede aceasta, dacă ei înșiși nu ar fi prinși în același labirint, la un zid distanță de ce aflați pe un culoar paralel, al cărui sens chiar nu contează, de vreme ce, oricum, sensul din cubul-labirint este o iluzie. Religia mea este libertate, nereligia ta este o religie a spațiilor închise și cu un orizont limitat... pe care, iată, tu însuți îl tot mărturisești!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-07-02 14:36:06
         
 
  Marian, mulțumesc pentru lectură, interpretare și semn. În opinia mea, lucrurile sunt mult mai simple, decât felul în care interpretezi tu. E unul cu un aer ușor religios, și de aceea - parțial.



14:22

mulțumesc de vizită

Eugen

14:24
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2016-07-02 14:24:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Când ochii devin o fereastră de sticlă, securizată,
În care dai și dai și crapă, ferecată,
Prin care vezi realitatea, realități-bucăți
Și de atâta dat tu simți că nu mai poți
E timpul, poate, de-un Mesia
Născut și el în iad, să-ți știe bucuria
Nebucuriei tale și visului coșmar
Și geamul să ți-l spargă și-o ușă-ți dea în dar...
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-06-13 13:05:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE