FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mulțumesc, dle Emanuel Cristescu
Text postat de Elena Toma
Juriul Concursului Internațional de Creație Univers românesc XXL 2016, ediția a II-a - Adrese, date de contact - Flori și mulțumiri, membrilor juriului și participanților, în egală măsură. Pe data de 15 mai, afișăm clasamentul
http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2016/05/juriul-concursului-international-de.html
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Eeee... dle prof.. sunt bucureșteancă aterizată prin Pitești, din motive întemeiate. Revenită din Israel, 1995, după cinci ani de amnezie, agonie, praf și pulbere, zob, în urma unui accident de mașină. Am rezistat în București, trăind din vânzarea bunurilor, până în anul 2000. Apoi a trebuit să-mi vând apartamentul din Piața Unirii, boierie, nu alta, și să plec în provincie, în lupta pentru supraviețuire. Așa că, nu am cum s-o-ntorc ca la ploiești, nefiind nici piteșteancă :)
- Am publicat Însemnări despre poezie http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2016/05/conf-univ-dr-ion-corbu-insemnari-despre.html , inserat și pe pagina clasamentului concursului pe care-l public la noapte :) așa, ca să nu zică lumile că nu ne respectăm promisiunile :)
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2016-05-14 17:53:52
         
 
  Elena parcă știam că ești piteșteancă. După cum ai întors-o înclin să cred că ești ploieșteancă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-05-14 16:57:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Excelență, Europeea... să-și revină, adică să fie mai ” curajoas㠔, europeicii să participe la evenimente, nu doar să asiste, zâmbind :)
În rest, pledez pentru calitate, nu cantitate :)
Mă bucur să apară cât mai multe stele pe Europeea, semn că primăvara inspiră :)
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2016-05-14 11:13:17
         
 
  Contestați, domnule CTA, cele 5 texte înstelate. Restul? Resturi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-05-14 09:29:38
         
 
 
Prin urmare, Europeea este consecvenă și egală cu ea însăși.


Ca și suficiența satisfăcută. Dacă nu cumva ăsta e chiar blazonul patronului.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-05-14 09:24:00
         
 
  Din ce să își revină?

Nu tânjesc după "combinate" artistice. Nu există literatură "de "serie mare" Non multa sed multum!

Iată că, într-o săptămână, Europeea a înregistrat 5 texte bune. Și între 70 - 100 cititori unici pe zi.

Decât texte multe și proaste mai bine mai puține și bune. Sigur, potrivit oncepției potrivit căreia dreptul la liberă exprimare prevalează valorii textuale, sunt și aici texte mai puțin valoroase ori chiar slabe. Dar asta nu înseamnă că valorile europeice ar fi încălcate.

Prin urmare, Europeea este consecvenă și egală cu ea însăși.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-05-14 09:07:29
         
 
  Doamne ajută, dle profesor. Duminică, 15 mai, afișez rezultatele, apoi demarăm altă acțiune, poate Europeea își revine, văzându-ne serios implicați :) Vă doresc weekend plăcut.
Cu stimă, ET
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2016-05-14 08:52:00
         
 
  Succes Elena. Europeicii, bag seama, sunt rezervați!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-05-14 08:45:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE