FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
distih intrebator
Text postat de Dumitru Cioaca
Pentru o clipă am căzut în timp agale
în vremurile când umblam după fetițe
când rătăceam copil cu turma de oițe
din răsărit și până la apus pe vale

(Strofa din poemul "În săptămâna luminată-am coborât"
postat de poetul Mihail Buricea)

si când nu gaseai fetițe,
te răzbunai pe oițe?!...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Frate Mihai,
Si eu mi-am inceput activitatea stintifica profesand pastoria in satul Genuneni, insa ceva mai devreme decat si-a inceput-o viitorul profesor universitar din satul Pietrari. Primul film adus de caravana cinematografica in satul meu a fost un film sovietic progresist despre colectivizarea agriculturii in Republica Sovietica Socialista Moldova (i-am uitat titlul) si nu un film indian retrograd cum a fost Vagabondul, (daca ma straduiesc cred ca si astazi mai pot canta "Avaramu") Filme inapoiate ca "Vagabondul" "Cei trei muschetari" "Contele de Monte Cristo" si altele s-au infiltrat in patria socialista ceva mai tariziu cand vigilenta organelor clasei muncitoare a inceput sa lase de dorit.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-05-11 01:06:27
         
 
  Cam pe la 7-8 ani pasteam oitele pe dealul dinspre Tomsani si spre seara rasunau dealurile cu cantecul indian Vagabontu de la caravana cinematografica ! Am gonit oitele in cea mai mare viteza spre casa pentru a ajunge la timp ca sa vizionez filmul la caminul cultural !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-05-10 23:38:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE