FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Marian Munteanu candideaza
Text postat de ecsintescu virtual
Rar mi-a fost dat sa vad o demonstratie de pupincurism profesionist, un soi de orgasm scatofil, asa cum am vazut in aceasta seara la Rares Bogdan. Mai avea putin si ii dadea bracinarii jos lui Marian Munteanu in direct. „Simbolul democratiei”, „Sa ne luam tara inapoi”, „Omul providential”. In schimb, a scapat porumbelul. „Marian Munteanu a luptat cu cei 90% care l-au votat pe Iliescu”. Da. Marian Munteanu a luptat impotriva a celor 90% dintre romani care au votat liber si democratic cu altcineva. Drept urmare, democratul Marian Munteanu a organizat tentativa de lovitura de stat din 13 iunie. Care a generat Mineriada. Nu mai amintesc de asocierea lui cu Magureanu, produsul comunist 100%, de arestarea lui inainte de 89 pentru propaganda legionara, de afacerile lui cu armament. Si cate si mai cate. Si ma apuca groaza, vazand pe ce maini va apuca Bucurestiul, fie ca e Firea, Nic cel Mic sau acest clovn mistic resapat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  „Bunicul său pe linie paternă, Teofan Munteanu (1905 – 1957), învățător și ofițer al armatei române, a fost deținut politic (1940-1956) în lagărele de concentrare de la Vorkuta și Norilsk (Siberia)..."
Daca a fost arestat din 1940, e clar, a fost legionar, deci impotriva democratiei...
(Mihail Buricea)

Lagarele de concentrare de la Vorcuta si Norlinsk (Siberia) erau administrate de tatuca Stalin care nu avea nimic cu legionarii ci cu basarabenii. Prin ele si-au lasat oasele mii de basarabeni nevinovati.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-04-20 20:17:04
         
 
  „Bunicul său pe linie paternă, Teofan Munteanu (1905 – 1957), învățător și ofițer al armatei române, a fost deținut politic (1940-1956) în lagărele de concentrare de la Vorkuta și Norilsk (Siberia)..."
Daca a fost arestat din 1940, e clar, a fost legionar, deci impotriva democratiei...
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-04-20 17:41:54
         
 
  "Si ma apuca groaza, vazand pe ce maini va apuca Bucurestiul, fie ca e Firea, Nic cel Mic sau acest clovn mistic resapat."
(Ecsintescu Virtual)

Si pe mine ma apuca groaza. Auzi domnule in mainile cui sa incapa capitala dupa ce a fost scapata din labe de profesorul universitar si doctorul Sorin Oprescu!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-04-20 00:33:45
         
 
  „Bunicul său pe linie paternă, Teofan Munteanu (1905 – 1957), învățător și ofițer al armatei române, a fost deținut politic (1940-1956) în lagărele de concentrare de la Vorkuta și Norilsk (Siberia). Bunicii și părinții săi nu au activat în vreun partid politic înainte de 1989”, informează wikipedia.

Iata cel putin doua motive pentru a fi atacat din toate partile si declarat indezirabil.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2016-04-19 21:40:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  splendida reflectie, felicitari !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-04-19 17:42:49
         
 
  Stimate preopinent, mi-e teama ca vei avea surpriza sa constati, pe pielea proprie, ca democratia romaneasca e o cacealma de trei parale, iar alegerile, in special, si votul, in general, e la fel. In ultimii ani, democratia noastra a produs himere notabile, cred ca ti-ai dat seama singur. Erata de la referendum, diaspora care a votat la patru maini, mortii din cimitire care si-au venit in fire, doar ca sa "iasa" din urne cine trebuie etcaetera. Cum apare unul mai ciudat si mai controversat, cum e bun de candidat. De ce nu incerci?  
Postat de catre sters sters la data de 2016-04-18 14:53:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE