FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De-a scârba...
Text postat de Andrei Ghejan
De-a scârba este un joc tipic românesc, piramidal, și se joacă ”haznotic” ( v. DEX: hazna + haotic, haz mai puțin) în din ce în ce mai mulți. Virale fiind, atât scârba, cât și abilitățile de necontestat, dobândite, sau cronice, eventual ereditare ale jucătorilor, se ia (fără ”u” că mi se face gura pungă) și de jos în sus, dar și de sus în jos atât în interiorul piramidei (să-i zicem provizoriu ”R(oh,mamA!)”- ca o extrapolare a vestitului zeu al soarelui pitit ”La Medeleni” de bacto-vina (ea, nu el, Bacovia a pictat colorat când IT cânta nocturne la ceteră –până să apară FB), cât și în afara ei. Nu, să nu facem confuzie, ”no man s land-ul” nu e în afară, e tot aici, dar s-a bătut ”out” pe la cornere.
Pentru a putea participa la acest joc minunat nu trebuie decât să te califici, iar pentru asta, condiția de bază (necesară, dar nu și suficientă) este să știi să scuipi. După umila mea părere, cred că toți am învățat, așa că nu cred că va fi vreo problemă. Suficiența, nu insist, o avem deja, deci aplicând regula de trei simple: eu, tu și ghinionul că ne-am născut aici, suntem calificați.
Jucăm varianta simplă, fără să ne încărcăm memoria cu reguli complicate, insipide, sau termeni d-ăștia ambiguu-aleatorii, gen: corupție, hoție, șpagă, etc, capabili să ne anihileze emoțiile atât de benefice scârbei de sus-în-jos, alimentând în liniște absolut legal și social portofoliul de jos-în-sus, în fond despre asta este vorba: perpetua ascendență. Nici măcar n-o să existe erori de arbitraj în departajare și decernarea premiilor, pentru că nu există câștigători. Mulțumindu-te doar să observi, probabil vei candida pentru unul din podiumurile rezervate looserilor și cu cât vei pierde mai mult, cu atât vei fi mai apreciat și recunoscut în rândul game-rilor cu pretenții, de top-scârbit, pentru care mai mult ca sigur vei primi aprecierile celorlalți din tabăra P. Ulii, profitori de nădejde @ vărful piramidei, vor samsara bigudiurile de prosteală, pe care le vor introduce în continuare în piramida-fără-de-RA, iar noi vom extrage în sfârșit lozul cel mare, binemeritat și mult așteptat: sărăcia. Distracție plăcută!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE