FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Justiția selectivă este mai periculoasă și mai rea decât lipsa Justiției
Text postat de Emanuel Cristescu
Mult mai rapid de cât mă așteptam, au apărut argumente, din surse neutre, care confirmă ceea ce spuneam și eu. Ne trebuie un alt șef la DNA.

Iată ce afirmă fostul șef al US Secret Service, Darren White, care a lucrat timp de 5 ani în România,
„Am lucrat 5 ani în România și ȘTIU că majoritatea tințelor lor sunt tințe politice versus o investigație criminală legitimă, a mai susținut fostul șef US Secret Service.”

„Am îndoieli că Laura Codruța Kovesi are abilitatea de a fi neutră, corectă și obiectivă. Am îndoieli serioase legate de asta, a mai precizat White, care a mai susținut că, în opinia sa, aceasta nu ar mai trebui să obțină un nou mandat la DNA.”

Intuitiv și gândind nepartizan, adică detașat, rațional și logic, în pledoaria mea asta spuneam și eu. Respectiv, „dreptatea selectiv㔠este o nedreptate, adică o țintă. Cum spune Darren White, „o țintă politic㔠Asta înseamnă, ca să înțeleagă și mancurtizații din Ferma animalelor că S-AU FĂCUT ȘI SE FAC ÎNSCENĂRI pentru atingerea țintelor politice. Asta denunțam și denunț eu. Evident pentru personaje care rostesc toată ziua „patru picioare bun, două picioare rău” precum celebrele oi din „Ferma animalelor” a lui Orwell, este dificil, poate chiar imposibil să acceadă la această inferență. Pentru că presupune, detașare, circumvoluțiuni, logică, onestitate, asumare și mai ales libertate de gândire. Sclavilor nu le este accesibilă o astfel de judecată de valoare. Mentalitatea lor îmbâcsită de spiritul de supunere necondiționată nu le permite să-și depășească propria condiție de ființe supuse. Se spune că Moise ar fi rătăcit 40 de ani prin pustiu, nu pentru că nu ar fi știut drumul ci fiindcă a dorit să se nască noi generații caare să nu mai fi fost crescute în spiritul supunerii față de Faraon.

Noi avem nevoie de o Justiție cu adevărat neutră, independentă și crdibilă. Ori cu personaje care au făcut justiție selectivă pe bază de „ținte politice” așa ceva nu este posibil de realizat.

Vă ofer plăcerea de a vă delecta cu un interviu care prezintă un punct de vedere competent și din afară:

http://www.flux24.ro/acuzatii-explozive-ale-fostului-sef-us-secret-service-dna-face-dosare-politice-kovesi-nu-e-corecta-sri-si-sie-sunt-folosite-politic/%3Cbr%3E

Justiție cu ținte politice
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Noi avem nevoie de o Justiție cu adevărat neutră, independentă și crdibilă. Ori cu personaje care au făcut justiție selectivă pe bază de „ținte politice” așa ceva nu este posibil de realizat."
Pacat,noi, poporul, am fost condamnati la inchisoare pe viata pentru crima din decembrie `89, si trebuia, dupa 25 de ani, sa fim eliberati (asta-i justitie?) sau cat ne-a condamnat?...25 de ani si o zi? si inca nu stim care este aceea zi? pacat, pacat, pacat...de "tineretea" noastra!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2016-03-08 11:31:30
         
 
  Intrebare foarte intrebatoare: de ce, daca avea de "injurat" pe cineva, nu s-a dus distinsul Darren la una din televiziunile hulite de basisti, daca tot e cu Sarbu si are, cum spun in cor toti postalaii, "enteresuri si iar enteresuri" de a o denigra pe mandra luptatoare? Dar se naste iar o aberatie: televiziunile lui Sarbu sunt cu astea, cu lupta anticoruptie si cu statul de drept, cum de si-o fi ales el un colaborator care urineaza impotriva vantului, a turbat mielul? Vorba lui Branzovenescu: nu inteleeeg!Aceste adevarate mistere din casa goala Vezi filmul, nota mea!) am parere, vorba lu' vecinu Sandu, ca nu se va (vor, evident!) lamuri never, but, never-never! Si stiti de ce? E clasificate, bre!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-08 11:19:59
         
 
  Absolut abracadabrant: cum poate fi cineva asa de inteligent si de creator ca Stefan Radulescu al nostru si sa fie, in acelasi timp, basist? Se sparie gandul, vorba cronicarului! Pacat, eu l-am admirat (si-l admir, inca!) pe Radu (ma rog!) pentru ce si cum scrie, dar ma mir de fiecare data cand observ cat e de basist. O fi fost adevarat ce zicea bietul Peia? Astia cu telefonia, toti, salveaza Romania? Vaaai, ce de lume in tramvai!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-08 11:10:47
         
 
  Nea buricea, ia de-aicea: asa o fi, n-o fi axioma, ca e cam mult de cand le-am invatat, si nici atunci nu le stiam bine. Dar tot nu mi-ai raspuns la chestia aia cu teoria reprezentarii numerelor in diverse baze de numeratie. Stii formula? Scrie-o, dracului, odata, ca sa ne arati tuturor ca esti cu adevarat profesor de informatica, nu sacaz! Eu o stiu si pot sa ti-o corectez, daca te intreaba cineva. Si inca ceva: de ce crezi mata, din toate cate le stii despre calculatoare, ca a fo nevoie de sistemul in baza doi (binar) in constructia calculatoarelor moderne? De ce nu s-a putut (si nici nu se poate, practic) construi un calculator electronic care sa functioneze direct in baza zece? Stii? Raspunde! Nu stii, lasa-ne!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-08 11:07:30
         
 
  Luând cu o firească și rezonabilă circumspecție, iată ce mesaj i-a transmis Darren White ingenuului Turcescu:

"Robert, I hope this note finds you well. As you might have noticed, our most recent interviewed has drawn lots of attention, both negative and positive. It is my hope and desire to schedule a follow up interview which would include the current American Ambassador and Kovesi, Petre Toba, and Codrut Olaru. I am confident that neither of them would have anything to hide".

Ne dați un help, domnule Ștefănescu?

PS. În comentariul meu anterior am uitat să menționez un personaj important. Îl vedeți mai sus!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-03-08 00:34:55
         
 
  Ultima oră

Darren White a propus un fel de multi-chat. Cu el, Turcescu, ambasadorul en titre, Koveși și procurorul Olaru! De ce? Habar nu am. O fi cam naiv acest, după spusele ambasadorului "fost lucrător"! Care și-a și exprimat încrederea că, evident, niciunul dintre distinșii invitați, nu are nimic de ascuns. Oare se va realiza acest multi-chat? Ori vom avea de-a face cu informații "pe surse"? Adică scurgeri de informații!

O nedumerire: ambasadorul nu a negat spusele fostului lucrător. Ci a spus că sunt opiniile lui!

Ce ziceți de asta domnule Ștefănescu? S-o fi plictisind acest fost șef de serviciu secret? O fi știind câte ceva? Joacă tare?

O fi vreun joc? Se joacă tare?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-03-08 00:10:49
         
 
  Nu-s de-acord ca-i teorema daca ma iau dupa Lobacevski.  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2016-03-07 23:43:47
         
 
  Kosta Vianu, "suma patratelor catetelor este egala cu patratul ipotenuzei" nu este axioma ci o teorema demonstrabila, asa ca mai revizueste-ti
cunostiintele de geometrie de clasa a VII-a !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-03-07 23:06:12
         
 
  "instrainarea criminala a pamantului, resurselor naturale, etc, desi ceva ma face sa cred ca in acea binecuvantata zi o sa fiti prins cu alte chestiuni, mai arzatoare."

Am făcut în 2013 o Petiție în sensul stopării vânzării terenurilor. Din păcate am strâns puține semnături. Și acum, cu mijloacele mele modeste mă bat pentru o lege, spun eu, ca în Germania sau Olanda, măcar!

Pt resursele naturale am elaborat o strategie de recuperare a lor. Strategie însușită de două partide. Să vedem rezultatele alegerilor.

"o sa fiti prins cu alte chestiuni, mai arzatoare." Îmi faceți un nemeritat proces de intenție. Ne cunoaștem de mulți ani. dați-mi un exemplu în care am fost incorect.

PS. Într-un alt spațiu cybernautic am avut o lungă dezbatere pe această temă în care câțiva, au încercat să contracareze, opoziția mea cu privire la eternizarea brațului acuzator al Micului Licurici. De când am prezentat și interviul distinsului inocent Darren White, pus la dispoziția noastră de seraficul Turcescu, s-a lăsat o tăcere de aud și zgomotul luminii.

Prin urmare, înttrebărilor dumneavoastră, mi-a fost ușor să le răspund. Pentru că printre cei 7-10% din nucleul dur al Micului Licurici sunt destui care sar ca arși când idolul tăierii salariilor este atins, fie și cu o răsuflare angelică. Morala? Mazochismul unor compatrioți nu cunoaște limite. Înduioșător, nu-i așa?

Parafrazând un distins europeic, aș putea spune și eu: să ne dezbărăm de vicii că ne iau la ochi servicii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-03-07 23:05:38
         
 
  "alaturi de postul TV indragit si vreo 2-3 bloguri national-securistice vopsite mandru papagal, agitand cu maxima candoare ipoteza inscenarilor"

De unde știți dumneavoastră care este postul meu TV favorit? Nu vi se pare cam mult? Să vă trimit iar la "Regulile polemicii civilizte"?

"Bloguri securistice"? Detaliați. Poate învățăm și noi ceva!

"ipoteza inscenarilor (v-as putea intreba pe ce documente va bazati, dar nu sunt chiar atat de sadic)"

Am menționat trei exemple de înscenări. Mă bazez pe capacitatea mea de analiză a datelor publice. În cazul Berbeceanu, dovada a făcut-o atât procuratura cât și justiția. În cazul Voiculescu, desemnarea "completului" s-a făcut cu încălcarea legii care prevede desemnarea aleatorie, cu ajutorul calculatorului. Lucru care nu s-a făcut. Despre desfășurarea procesului nu mai vorbesc. Doar prin anii 40-50 se mai realizau asemenea execuții. Acest proces va fi, în viitor, studiat în universități ca model de înscenare în "democrație" a unui proces cu țintă politică!

Și, mă mai bazez, pe "documentul", este adevărat, audio, care reprezintă poziția lui Darren White. Evident cu precauțiile de rigoare. Pentru că, nu uit, tot niște astfel de servicii justificau atacarea Irakului pentru niște arme bacteriologice care nu au mai fost găsite niciodată. Aici însă intuiesc o luptă surdă între diversele servicii ale americanilor sau facțiuni ale acestora.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-03-07 22:52:56
         
 
  "cand oficialii americani ne-au tot laudat pentru progresele in lupta anticoruptie"

Din păcate, domnule coleg, cred că vă este dificil să decelați "lupta anticorupție" de "înscenările de luptă anticorupție" Iar americanii nu știu decât de frică. Și cum frică nu am putut să generăm, ați văzut, 7,4 milioane de voturi au fost călcate în picioare.

Dosarul Berbeceanu a fost un dosar fabricat.

Nu vreau să iau apărarea lui Voiculescu. Dar dosarul în care a fost condamnat a fost unul prefabricat. Putea fi condamnat pentru lucruri grave. Dar nu pentru o privatizare reușită. Și nu așa cum au făcut-o încălcând legea începând cu desemnarea completului.

Iar să nu se creadă că îi iau apărarea lui Dragnea. Am scris de mi s-a urât despre mizerabila lui lege a defăimării. În care, prin definiția dată "defăimării" orcui și oricând i se putea înscena un dosar. Dar asta nu mă îmiedică să constat că dosarul Referendumului este unul prefabricat.

Și câte altele. Darren White știe bine ce spune. El nu ar risca să spună prostii! Ori declarațiile lui Darren White au venit pentru mine mănușă. De aceea le-am utilizat. Că au venit pe filiera Turcescu nici nu interesează. Important este că iată, și un personaj despre care orice s-ar putea spune dar că nu poate analiza corect o situație politică dată, nu se poate spune. Ei bine, acest personaj confirmă ceea ce eu intuitiv și analitic afirmasem.

Pe mine ce m-a nedumerit a fost filiera pe care s-a exprimat. Am și aici o ipoteză.

În legătură cu Turcescu eu am următoarea viziune. Udrea trebuie scăpată cu orice preț! Prin urmare "independenta CC" aceea care a dat erata, declară neconstituționale interceptările SRI în probleme de corupție! Qui prodest? Nu cumva probele din dosarul EU bazate pe interceptări vor deveni nule? Apoi. Spunea cineva, nu spui ține, iar, persoană importantă "trei de-ai mei au arestat pe ceilalți trei ai mei". Soluția? Cei trei care au arestat să nu mai poată să o facă. Cine i-ar putea împiedica? Iată un punct de vedere de la "Marele Licurici" poate da peste cap jocurile. Am aici o singură nedumerire. Spunând ceea ce a spus Darren White se subânțelege că Marele Licurici și-ar fi luat mâna de pe Micul Licurici! Adică să se fi mers până într-acolo încât chuiar cu prețul ML (Micului Licurici) să se fi plătit scăparea EU? Sigur, a apărut și o poziție oficială. Care nu contrazice ce spune White ci afirmă că este "poziția lui personală" Asta îmi spune că și la americani sunt lupte intestine! Vom trăi și vedea.

Un personaj ca Darren White nu dă oricui și oricând interviuri. Dar, este știut, "serviciile" cooperează în anumite situații și își fac servicii. Poate, reciproce. Se leagă?

Inițial pentru mine a fost șocant. Nu mi-a venit să cred că Darren White a spus, clar, fără dubii ce a spus în acest ultim interviu. Și asta pentru că tocmai văzusem poziția pro Kovesi a Marelui Licurici. De aceea cred că s-a mers pe sacrificiu total pentru a fi scăpată doamna EU. Sigur, prețul, din punctul meu de vedere raportat la impunitatea Micului Licurici, este imens dar, mai știi, vor mai fi fiind și alte dedesubturi. Cert este că poziția lui White din acest ultim interviu este clar anti K. Asta în condițiile în care ministrul Prună făcuse toate demersurile de a o reinvesti!

Mie mi s-a părut ciudat că tocmai Turcescu a luat acest interviu și l-a difuzat. Pare că mai degrabă A3 ar fi fost interesată de o asemenea poziție. Discutam astăzi cu un distins senator. Și lui i se părea ireal! Vă dați seama? Dacă se va proba că au existat dosare de tip "ținte politice" se poate cere revizuirea unor dosare! (eu sunt convins că au fost dar nu am probe. White cu "urechea" lor planetară poate să aibă!)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-03-07 22:39:04
         
 
  "ca tatelu, marinelu, vrea iar sa stea cu fraiele in mana" Kosta Vianu

Scenariul este pe cale să se desăvârșească. Ceea ce pentru unii părea a fi imposibil se întâmplă sub ochii noștri. PNL, prin gura lui Predoiu, i-a făcut invitație lui Băsescu pentru negocieri!

Apoi caporalu' și biciclista se vor retrage și ...ghici cine, mai curat, mai uscat, va prelua președinția PNL? Nu spui ține, persoană importantă!

Pentru el asta era esențial. Să ajungă aici. Resul va fi finalizat de către Popularii europeni. Și iată-l premier. Și iată, din nou, 25%.

Pentru că, din păcate, proiectul meu de lege care nu ar mai permite fraudarea alegerilor a trecut, prin aprobare tacită, de Senat. Dar zace la Camera Deputaților unde, cu siguranță, va fi hăcuit! Așadar specialitatea casei: nu contează ce cine și unde votează. Contează cine numără!

Sper din tot sufletul să mă înșel și, mai sper, să nu fie prea mulți cei care votează spunând "patru picioare bun, două picioare rău"!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-03-07 22:20:47
         
 
  domnule Cristescu, de data asta, cu acelasi maxim respect, v-as sugera sa mai lasati jos palmipeda, ca macane. onorabilul nea Darren White n-are niciun motiv sa laude justitia din Romania, atata vreme cat e asociat cu Adrian Sarbu intr-o firma la care DIICOT a pus sechestru asigurator pe toate actiunile lui Sarbu (un fleac de vreo 45 milioane). la suma asta, virajele ideologice se explica, iar cu etica, serviciile mai mult sau mai putin secrete, se stie, nu-si bat capul.

pdap, nu ma pot impiedica sa observ ca atunci cand oficialii americani ne-au tot laudat pentru progresele in lupta anticoruptie, ati sarit ca ars zicand ca e manipulare, iar acum (cu totul intamplator) exultati alaturi de postul TV indragit si vreo 2-3 bloguri national-securistice vopsite mandru papagal, agitand cu maxima candoare ipoteza inscenarilor (v-as putea intreba pe ce documente va bazati, dar nu sunt chiar atat de sadic). in fine, astept cu maxima curiozitate reactia dvs in apararea distinsilor nostri reprezentanti (mai vechi, mai noi) cand vor fi luati putin la intrebari cu privire la instrainarea criminala a pamantului, resurselor naturale, etc, desi ceva ma face sa cred ca in acea binecuvantata zi o sa fiti prins cu alte chestiuni, mai arzatoare.


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-03-07 18:16:07
         
 
  Oricum, multumim ca ne atrageti atentia, desi, de la o vreme, aceste adevaruri au devenit simple axiome, ca la armetica, stiti dvs, alea care nu mai trebe demonstrate, suma patratelor catetelor, sau care mai era? Ca am terminat scoala mai demult, si s-a dovedit mai apoi ca degeaba am terminat-o, ca nu am avut nevoie de ea.  
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-07 10:46:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Uite, cum se confirma, si pe aceasta cale, ipoteza aberanta lansata de o televizie, cum ca tatelu, marinelu, vrea iar sa stea cu fraiele in mana si cu saua pe noi, prin interpusi. Iar doamna aceea, care seamana oleaca si a barbat, se pare ca e pregatita astfel sa devina prezident. Lucru mare si iubirea asta a amerecanilor, face si desface mai ceva ca vrajitoarea Omida, si inca, fara tarot, papusi impunse cu acul sau alte dracarii. Halal!
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-07 10:43:49
         
 
  De acord cu dumneavoastra.
Numai ca, pentru mine nu reprezinta decat o dovada ca lucrurile acestea nu se stabilesc la Bucuresti. Adica, cine ne judeca, cine ne asculta, cine ne baga la bulau, nu se stabileste decat prin alte locuri, ferite de ochii nostri. Iar faptul ca onorabilul Darren White "da din casa", cum s-ar zice, pare sa fie doar rezultatul unei ciorovaieli interne, in urma careia, altcineva, cu mai mult sange in instalatie, a reusit sa-si impuna punctul de vedere. Vai de biata noastra tara.
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-07 10:40:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE