FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Femeia cu trup de cascadă și picioare goale
Text postat de Cristian Lisandru

... degete nevăzute atingeau clapele pianului, urmărind partitura scrisă de un compozitor aflat pe patul de moarte, exista un erotism indiscutabil în acea atingere spectaculoasă, desăvârșită, femeia îmbrăcată în alb simțea cum se îndrăgostește fulgerător de o fantasmă dublă, incapabilă să opună o minimă rezistență acestui sentiment înduioșător, provocator, cutremurător și – adeseori – periculos, erau alături de ea un interpret invizibil și un compozitor pentru care ultima zi a vieții se materializase spasmodic în resortul declanșator al unei melodii menite a traversa sălile concertelor precum o cometă a cărei coadă ce tindea spre infinit purta între falduri miliarde de note muzicale, în jurul femeii dansau bemoli și diezi, modulații și transpoziții, o cheie sol rămânea prăbușită într-o îmbrățișare languroasă oferită de cheia fa, femeia asculta acea melodie insidioasă, lăsând privirile să treacă dincolo de ferestrele mari, fără perdele, era o lumea albă afară, albă ca rochia femeii, albă ca partitura pe care compozitorul muribund scrijelise ultimele note, apoi scuipase sânge într-o batistă și refuzase vizita doctorului, pianistul invizibil continua să mângâie clapele, melodia semăna cu un cântec de leagăn, cu un recviem, cu o furtună adusă de norii dezlănțuiți ai lui Bach sau cu o simfonie beethoveniană încă nescrisă și neauzit㠖 ceva îi spunea că Beethoven, dintr-o sală divină de concerte tapetată în culorile dezmățate ale altei ierni, o invita prin gesturi largi să fie primul ascultător uimit al acelei simfonii unice –, "mă voi lăsa cuprinsă de brațele puternice ale unor bărbați care nici nu există, dar cu siguranță că aceștia, inexistenții, au un farmec sporit, sunt misterioși, aprigi și molatici, totodată, descătușează cu adevărat fanteziile și te prăvălesc orgasmic într-o răvășire continuă a simțurilor, aceștia pot invita la dans chiar și o femeie autodeclarată incredulă în cea mai mare parte a timpului, o pragmatică descălțată de sandale și doi bărbați, un pianist și un compozitor, între ei voi sta doar eu, ca o muză languroasă, ca o zeiță care așteaptă să fie adorată, ca un stimul permanent al inspirației furibunde, o cascadă fierbinte, cu trup subțire și picioare goale", femeia pășește încântată pe parchetul lucios, mimează și câțiva pași de dans, transmițând bezele unor note – do, mi, sol, poate și altele – care se înfășoară în jurul său, pianistul nevăzut se aruncă, disperat aproape, într-o vâltoare interpretativă care ar putea să-i taie răsuflarea, numai că un pianist invizibil nu răsuflă, nu are cum să răsufle pentru a-și recăpăta energia pierdută în timpul unui astfel de spectacol anormal, dar compozitorul?, firește, compozitorul nu este eliminat din acest tablou vorbit, chiar dacă vecinii l-au descoperit abia a doua zi, prăbușit pe podea și strângând la piept, ca pe o iubită, ca pe o femeie cu trup de cascadă fierbinte și picioare goale, ultima partitură, el a renăscut și trăiește în camera mare, în sala de dans unde notele muzicale oferă un spectacol miraculos sub privirile unei femei care s-a îndrăgostit iremediabil de o dublă fantasmă...

Cristian Lisandru
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vă mulțumesc pentru lectură și aprecieri, doamnă Elena Ștefan, la mulți ani cu ocazia zilei de 8 Martie, toate gândurile bune! Cu respect.  
Postat de catre Cristian Lisandru la data de 2016-03-08 11:26:41
         
 
  O fantezie poematică spusă pe nerăsuflate. Imaginație, sunet culoare, trăire vrajă. O secvență multimodală care surprinde o trăire de tip plasmatic. În care apropierea generează noi și noi minifulgere, noi firișoare de lumini care mai de care mai ciudate, dispersate, efemere. O trăire meditativă a, poate, celui mai frumos sentiment uman.

Un frumos poem în proză.



 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-03-08 01:00:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE