FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Inteligenții învață din greșelile altora, noi nici măcar din greșelile noastre!
Text postat de Emanuel Cristescu
Un lung lanț de indolențe, incompetențe poate și prostie a făcut victime. Trei bebeluși au decedat și, după o lungă perioadă de timp, încă nu se cunoaște cauza.

Părerea mea este că răul pornește de la menținerea premeditată a românilor în sărăcie. Cu prețuri taxe și tarife occidentale și cu salarii africane. Astfel încât, practic, nu mai există o motivație a muncii. Și oamenii, în loc să-și vadă de treabă, se gândesc ce să mai facă, lucrează în mai multe locuri și, evident, nu muncesc performant. Sau pleacă din țară

Erorile, lipsa de interes și performanță, indolența și incompetența, în timp, se acumulează și conduc la situații precum aceea cu bebelușii din Argeș. Pentru că nu avem proceduri riguroase, pentru lipsa de educație și pentru multe altele, iată, nu avem clară trasabilitatea produselor și nu putem ști care este cauza deceselor unor copii nevinovați. Cert este că în întreg lanțul de la producția și comercializarea alimentelor, la utilizarea lor în cadrul familiei și îngrijirea copiilor și până la prevenția și tratamentul copiilor mai multe persoane nu și-au făcut, responsabil, datoria.

Acum sistemul caută acari Păun. Cu forța mediatică actuală se poate canaliza nemulțumirea, cu sau fără probe, asupra oricui. Vinovat sau nu. Fără o demonstrație logică de cauzalitate între evenimente, fapte, consecințe și responsabilități.

Nu știu care și câtă este responsabilitatea firmei producătoare de brânză proaspătă de vaci, dar, se pare, SISTEMUL a găsit soluția salvatoare. Să canalizeze toată nemulțumirea publică asupra acestei firme. În locul unei anchete serioase, transparente inter și multidisciplinare care să analizeze toate pistele și toate responsabilitățile și care trebuia constituită din prima clipă ne mulțumim cu o simplă anchetă epidemiologică bazată pe "probe" recoltate la nu știu cât timp de la evenimente! Cum se mai poate face legătura cauzală dintre fapte și întâmplări?

Salariile de mizerie din spitale și lipsa de personal determină personalul să se preteze la atenții și să nu aloce tot timpul și priceperea lor pacienților. Nu sunt proceduri clare de ce trebuie făcut în cadrul fiecărui pacient și pentru depistarea rapidă a cazurilor critice. Se plimbă pacienții între spitale declinându-și astfel responsabilitățile, etc. În planul producției și distribuției alimentelor nu sunt proceduri riguroase care să asigure trasabilitatea tuturor componentelor care intră în procese tehnologice și responsabilitatea pe faze, loturi și operatori, nu sunt auditări competente și câte altele.

Cu siguranță, nici de data aceasta nu vom face nimic profund și serios. Ne vom mulțumi să arătăm cu degetul către cineva, cu sau fără vină iar sistemul, pe ansamblu, se va salva se va reproduce și se va perpetua. Până la un nou eveniment și viața va continua în mediocritate, promiscuitate managerială, incompetență, corupție, iresponsabilitate și indolență civică sub deviza nefericitului și generalizatului slogan "lasă că merge și așa!"

http://glasul.info/2016/03/01/je-suis-lactate-bradet-ue-auchan/
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu mi se pare deloc intamplator faptul ca o firma romaneasca mica a fost considerata tap-ispasitor. In timp ce concernele comerciale care dreneaza tot profitul in exterior, platind te-miri-ce impozite, prospera si nu sunt deranjate. totul se intoarce impotriva noastra, totul ne-a fost furat, totul ni se fura in continuare, iar pe noi ne rup alte griji, noi primim si platim imigranti in tara unde un muncitor castiga muuult mai putin muncind, decat imigrantii trandavind. Dracu s-o ia de UE, mie nu mi se pare deloc o chestie benefica noua, poate doar celor lasati liberi sa plece unde vad cu ochii, niste iresponsabili carora le pute tot ce e romanesc, dar ii...aia grija de cine "iese" la alegeri in Romania. Abrerant, dar, uite ca se intampla. Credeti ca mai scapam? Eu, unul, cinstit, nu!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-03 13:58:15
         
 
  total de acord
insa: ceea ce nu observam, sau ne prefacem a nu observa, sau ne lasa indiferenti, este faptul ca printr-o manevra absolut dubioasa, nicaieri in lume si niciodata in istorie intalnita, un guvern ales, in mod cat de cat democratic, nu conteaza, a fost inlocuit, sub ochii si sub nasul nostru, cu o suspecta struto-camila, "guvernul meu", cules, nu ales! Nu spun ca aceia de dinainte or fi fost ingerasi, stie toata lumea ca nu, dar macar aia faceau si facusera cate ceva (putin, dar ceva!) pentru noi, amaratii, cei siliti sa traim dintr-un salariu amputat pe nedrept cu 25%,pentru care care munceam 8 ore dar ne erau platite numai 6, cum ar veni. Cui n-au convenit masurile acelui guvern? Celor care ne-au pricopsit, pe fondul emotiei absolut exacerbate si distorsionate, create de inconstientza unor tineri. Sa mai spun ca nu te duci sa te inghesui 400 de insi intr-un loc unde de-abia incap 120, ar fi inutil. Dar sa folosesti asta ca sa darami un guvern, mi se pare curmea perversitatii. Si totusi, am tacut, tacem si azi, si probabil ca ne vom uita resemnati cum sunt denigrate partidele si alegerile, cum parlamentul e stropit cu noroi, la gramada, fara distinctie, cum se revarsa in valuri injuraturile cele mai abjecte pe fatza de buca, o gaselnitza diabolic de eficienta in abureala si manipulare de cea mai joasa spetza. De ce sa ne mai miram ca "guvernul meu" o da de pereti in spetza copilasilor infectati cu naiba-stie-ce? Ca io, la liceu, la anatomie, am invatat ca escherichia coli e prezenta in toate intestinele, si ca n-ar fi ceva daunator. Asa am invatat io. Poate gresesc. Poate e o varianta modificata, dar pe mine Olaru de biologie asa m-a invatzat, iar acum e asa de mort, incat nu-i mai pot cere socoteală. Whatever! Romania e sub asediu. Romania trebuie distrusa. Romania uimeste si deranjeaza, teribil prin ceea ce are ea mai de pret, constiinta nationala. Vor veni altele asa de dureros-stranii, incat cele de azi vi se vor parea simple fonfleli. O sa incerce sa ne faca disparuti, si ca natie, si ca tara, iar noi stam si privim de pe margine, exact ca tiganul care scapase caruta de rapa: "paguba, ca paguba, zicea tiganul, da-mi placea cum se ducea: cand carutza pi albuta, cand Albutza pi carutza..." Vai de noi.
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-03-03 13:51:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE