FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de daniel d marin
Raspuns la:

"Pentru cei care împãrtãºesc valorile sitului www.europeea.ro" - Emanuel Cristescu

Stimate domnule Emanuel Cristescu,

Mã încanta ideea de a fi in mijlocul unor oameni cu niste valori bine intemeiate, dar nu stiam ca am intrat intr-o secta!

In alta ordine de idei, noi toti eram asa niste mici marionete ca sa se simta bine invitatii domniei voastre?!
Sunt oameni care au venit de la Iasi, de la Petrosani, care au facut un efort; credeam ca (mai ales) pentru ei i-ati invitat pe distinsii oaspeti de la prezidiu, pe artistii de pe scena, si nu invers...
Si nu inteleg ceva: membrii trupei Toma Caragiu in ce calitate au fost prezenti, ce erau ei, domnule Cristescu? Invitati de "rangul doi"? Sau altceva?
Daca Trupa Toma Caragiu a "gafat" (desi n-am avut deloc aceasta impresie) s-a discreditat pe ea insasi! Nu cenaclul, nu pe dumneavoastra, domnule Guru al tuturor actelor noastre!!
Eu i-am considerat pe toti membrii trupei niste copii/tineri talentati, pe unii citindu-i si pe Europeea, totusi invitati!! N-au stat in sala, n-au mancat fursecuri, n-au injurat, n-au deranjat pe nimeni. Au realizat un act artistic, pe scena. Daca nu v-a placut piesa lor, asta e, data viitoare eventual nu-i mai invitati, dar sa nu folositi acest lucru ca baza de argumentatie pentru ideea de "cadere in vulgaritate" a Europeea-ei!!! "Europeea" e un atelier de creatie literara! Trupa Toma Caragiu e o trupa de teatru!

Domnul Ion Corbu mi-a dat impresia ca doreste o miscare literara, nu de dragul miscarii, ci pentru a fi Seful ei.
Dumneavoastra ce doriti, domnule Emanuel Cristescu??

PS: N-am practicat in viata mea ceea ce se numeste "limbaj explicit" (dar am apreciat intotdeauna textul literar bun, indiferent de marca limbajului utilizat), iar cu dvs. nu-mi amintesc sa fii avut vreodata vreo confruntare literara sau extra-literara. Dar cata vreme credeti in cele pe care le-ati scris mai sus, iar Sorin Teodoriu (un om cu care n-am vorbit sau corespondat in viata mea, dar pe care am ajuns putin cate putin sa-l cunosc) nu se mai ocupa de latura administrativa, consider ca rolul meu aici nu se mai justifica, prin urmare s-ar putea ca aceasta sa fie ultima contributie a mea pe site-ul dumneavoastra.

PPS: Va invit sa ne dezvaluiti pseudonimul pe care l-ati folosit, sau, daca nu doriti sa il faceti public, sa mi-l dezvaluiti doar mie (acum adresa mea se gaseste pe pagina de autor), poate, citind si alte interventii de-ale dumneavoastra, reusesc sa va inteleg...

Cu deosebita parere de rau, Daniel D Marin


Precizare: Nu imi dau seama daca domnul Corbu si domnul Cristescu sunt una si aceeasi persoana. Am presupus (cu un semn de intrebare, totusi) ca nu, daca am presupus gresit, scuze. Problema de fond ramane (in oricare din cazuri), oricum, aceeasi...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
;) pe primele douã eu le-am dat! salut stilul tãios al eugeniei panico!

sd
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-01 17:08:46
         
 
  Cea de-a treia stea am dat-o eu.
1. Pentru ca pot.
2. Pentru ca sunt de-acord cu ce spune Daniel.
3. Pentru ca daca mi se va da un sut in cur( cur, cum zicea regretatul academician Graur si cum scrie in DEX ) nu-mi pasa.
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-01 11:48:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  of, of, of ! ce bine ca exista oameni cu o asemenea memorie si spirit de observatie. Eugenia, poate ca ar fi bine sa apara acest comentariu separat, sub forma unui text.

Daniel, imi pare rau ca nu am venit la cenaclu, chiar daca stiam ca iti este dor de mine :) Te-am vazut, totusi...in picioare, pe undeva, prin spate...
 
Postat de catre xxxx cristina la data de 2006-03-01 00:53:03
         
 
  of, of, of ! ce bine ca exista oameni cu o asemenea memorie si spirit de observatie. Eugenia, poate ca ar fi bine sa apara acest comentariu separat, sub forma unui text.

Daniel, imi pare rau ca nu am venit la cenaclu, chiar daca stiam ca iti este dor de mine :) Te-am vazut, totusi...in picioare, pe undeva, prin spate...
 
Postat de catre xxxx cristina la data de 2006-03-01 00:53:02
         
 
 
of of of! ion corbu, emanuel cristescu ºi elena ºtefan... trei Doamne ºi toþi trei! îs toþi un om. nu bag mîna în foc. hmmm. pe de altã parte, nu aº bãga mîna în foc pentru nimic. de ce sã îmi rãnesc eu pielea mea finã ºi parfumatã? ( :P ) ...

m-a fãcut sã mã opresc aici urmãtoarea parte a comentariului prim din subsolul textului:

...iar eu am asigurat in plus conditiile de desfasurare a acelei manifestari si managementul necesar. of of of! am fost ºi eu la cenaclul europeea (am fost la amîndouã!). am auzit (din greºealã, vã jur!), la un moment dat, pe culoarul muzeului literaturii române, urmãtoarele cuvinte rostite(aproximativ! dar am o memorie al dracului de cîrcotaºã uneori) de cãtre distinsul domn ion corbu:
" sorine! data trecutã mi-ai fãcut frumooos program. acuma nu mi-ai dat nimic! "

la care Sorin Teodoriu, politicos:
" da! aduc imediat! "

- asta pe lîngã cele cîteva situaþii în care mentorul, liderul, moderatorul, managerul cenaclului europeea a fost auzit zicînd (pot confirma toþi cei prezenþi!): " acum sorin ne va spune ce urmeazã! " -

of of of! ce mi-e ºi cu dificultãþile astea manageriale! nu mã blamaþi! eu sunt tinericã! nu mã pricep la chestiile astea organizatorice. totuºi... îmi pare rãu pentru sorin teodoriu! motivele lui personale pentru a pleca sunt, cred eu, strîns legate de persoana/personalitatea lui ion corbu!

într-un sfîrºit, pentru a încerca sã exprim liniºtit un ultim punct de vedere, aº sublinia un lucru foarte important: nu existã nici un utilizator al acestui site care sã se afle aici pentru cã aºa îºi poate manifesta adeziunea la valorile domnului corbu!.(mã contraziceþi? vã rog!) nu am nimic de comentat la adresa acestor valori. pur ºi simplu nu mã intereseazã. sincer! e un atelier literar! am sã fur de la voi cît de mult pot ºi am sã plec mai bogatã!!! atît! am sã îmi fac prieteni aici sau nu! asta nu mai þine de acest site!!!

am sã revin, poate, cu adãugiri! am însã impresia cã îmi pierd timpul!

v-am pupat! pa pa!
 
Postat de catre Eugenia Panico la data de 2006-03-01 00:39:24
         
 
  Daniel, te sfãtuiesc sã stai liniºtit ºi sã-þi vezi de ale tale. Din experientã îþi spun cã nu meritã sã pui atîta suflet. N-o sã te bage nimeni în seamã.
Nu ºtiu dacã sã mã bucur sau sã-mi parã rãu cã ºi tu eºti unul dintre cei care trãiesc cu inima pe site-ul ãsta. Sau pe oricare altul.

Impresia mea e cã se doreºte asta. Se doreºte delãsarea. Nu am fost acolo sîmbãtã. Nu, de data asta nu am mai avut închidere de luna ºi nici audit extern la firmã. Pur ºi simplu nu am vrut sã vin. Dar citind site-ul am ajuns la concluzia cã nu-mi rãmîne decît sã zîmbesc amar.

Îþi scriu aici pentru cã îmi pasã cã þie îþi pasã. Mã înþelegi? Pari un copil bun, plin de elan, plin de viaþã. ªi e pãcat cã nu poþi sã te manifeºti aºa cum îþi dicteazã inima. ªi e pãcat cã inima ta vede toate dedesubturile astea. Mare pãcat.

Tot înainte, puºtiule..:)

 
Postat de catre Name Old la data de 2006-02-28 21:34:48
         
 
  Aveti libertatea de a va retrage. Asa cum Dvs aveti dreptul sa-mi faceti acest rchizitoriu asa si eu am dreptul sa-mi exprim o parere. Drept pe care mi l-am exercitat. Corului de atacuri si insulte care mi-au fost aduse pe site i-am raspuns cu pacienta si i-am rugat pe cei incompatibili cu acest site sau cu mine sa se retraga. Unii au si facut-o. Altii o vor face.
Personal nu am intoleranta la frustrare asa incat va puteti exersa apetenta pentru atac la persoana cat sunteti in limitele limbajului decent. Daca veti depasi aceste limite veti fi sanctionat conform regulilor. Cat priveste comportamentul meu nu stiu ce va legitimeaza sa ma judecati dvs. Eliberati-va de complexe si judecati liber sine ira et studio. Europeea nu este o secta, cei care au participat acolo au participat ca oameni liberi si egali in dreptul la expresie, multi foarte talentati, iar eu am asigurat in plus conditiile de desfasurare a acelei manifestari si managementul necesar. Daca nu va este limpede spuneti ce nu ati inteles si poate detaliem. Insa, sincer va spun, cred totusi ca locul Dvs nu este aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-02-28 18:42:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE