FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
în seara când te-am întâlnit
Text postat de Dan Milea
în seara când te-am întâlnit
se scutura de nouri cerul,
aveam un gest de bun-venit,
tăceai și tot sporeai misterul

nici nu știam de-mi ești, de-ți sunt,
ce scop a vrut să-mi ieși în cale,
departe de-orice amănunt,
cădeam prin puncte cardinale

vorbeam în șoaptă, din priviri,
ne contopeam în pasiune,
așa de puri, ca niște miri,
era un dor ce nu-l pot spune

apoi, târziu, când împrejur,
cu cerul sur la-nfățișare,
iubirea, ca un magic șnur,
ne-a dăruit o-mbrățișare
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Exact asta voiam si eu sa spun, ca si concursul si premiatii sunt tot o apa si-un pamant, ca valorile promovate de acel concurs nu trec de genunchiul broastei, literar vorbind etc. Evident, gandind si vorbind astfel, intram in contradictie flagranta cu modul de a gandi sau, macar, cu atitudinea proprietarului de drept al Europeei, distinsul domn profesor Cristescu-Corbu, care este o persoana pozitiva, toleranta, ingaduitoare la extrem. Nu spun ca e rau, nu zic nici c-ar fi bine, dar din cata experienta am eu in discutiile contradictorii avute, de-a lungul existentei site-ului Europeea, cu domnia-sa, stiu pozitiv ca nu se va dezice in a mangaia pe crestet pe literatii cu pretentii, pe agramati, sperand, cu o ingenuitate vecina cu naivitatea, ca acestia vor fata, in cele din urma, din mintile lor, poietrii mai cu substanta, metafore mai consistente, texte debordand de talent. Una din sperantele care aproape ca l-au dezamagit e exultescu spirtual, betivul care se crede scriitor, om politic si manipulator de constiinze, care inalta periodic ode pupincuriste chiozlaului si blondei lenutza, ce se dadea hutza-hutza pe la cotroceni prin deal, mai antzartz. De gustibus et coloribus...pana la urma, iar exultescu nu-i decat o oaie-n turma, sunt si lupi stirbi si catelandri schiopi, de minte literara si de picioare metrice. Las-o-asa, ca-i bun-asa, da-o dreacu de purcea, nu mananca, nu-i mai da! Taie-o da-o-n... Adica exact in dulce stil manelistic romanesc, traditional si autentic contemporan. Pam-pam!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-02-05 10:33:01
         
 
  Precum scriam, pot scrie usor 10 texte de genul asta / zi. Dar aceasta nu e poezie, cum nici textele notate cu 9 la Mizil nu sunt poezii. Anomalia de la Mizil a sporit si mai mult impresia celor 2 intrusi cum ca ar fi poeti. N-aveti treaba cu poezia, vi s-a mai spus. Credeti-ne pe cuvant...  
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-05 00:46:02
         
 
  Textul e bun pt Mizil, dar pt poetii care isi lauda aici premiul, e chiar o capodopera. Bietilor, nu mai scrieti aiureli. Textul meu intentionat nu are valoare, dar cu siguranta e peste tampeniile voastre premiate la Mizil  
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-05 00:39:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE