FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Măsură
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru că a încălcat Regulamentul postând un text care conținea un cuvânt nepermis pe Europeea domnului Mihail Buricea i-a fost redus nivelul la 10 pentru o perioadă de trei luni.

Domnul Buricea avea un avertisment, i s-a atras atenția și, cu toate acestea, nu s-a conformat.

Reiterez exigența europeică: nimănui nu îi este permis, pe acest site, limbaj vulgar. Aceasta nu înseamnă că negăm într-un fel sau altul valoarea unor texte care conțin cuvinte și expresii vulgare. Este o problemă de creație și gust personal sau de grup. Atât că, aici, nu au ce căuta asemenea texte. Fie și valoroase, fie și capodopere!

De 13 ani mă lupt, aici, pe acest site, cu diverși membri care cred că ei ar fi exceptați de la această exigență. Precizez cu toată fermitatea: nimănui nu-i este permis să publice aici texte care conțin cuvinte neecoliterare. Cyberspațiul oferă cu o generozitate extraordinară, posibilitatea de a posta texte vulgare, pornografice, explicite, etc. Europeea este, după unii, o nișă, după alții o oază, în care limbajul poluat, nonecoliterar, nu este admis. Și nimeni și nimic nu mă vor convinge de contrariul. Am mai spus-o: Poate să fie cineva laureat Nobel, corifeu al literaturii române sau universale, monstru sacru al creației literare, etc. Aici NU VA FI ACCEPTAT CU TEXTE NEECOLITERARE. Nu știu ce o fi așa de greu de înțeles.

Vor spune unii: da, dar în Europeea mai apar cuvinte vulgare. Răspund. Nu cu asentimentul meu. Pentru că nu am putut și nu pot citi tot ce se publică aici. Dacă au scăpat au scăpat. Semnaliți-mi-le și le voi invalida.

Vă rugasem, și am făcut numeroase apeluri în acest sens, să semnalați orice încălcare a regulamentului. Trebuie să acceptăm că, totuși, există o lipsă de implicare, un sentiment de a nu semnala, considerându-se că gestul ar putea fi considerat o "turnătorie" sau - de ce nu? - o anumită ipocrizie printre noi. Ori se așteaptă - eu vă spun, în zadar- să cedez la această exigență. Ei bine doamnelor și domnilor, spre a alimpezi lucrurile, NICIODATĂ. Cine așteaptă așa ceva așteaptă degeaba. Nu mă vor convinge argumentele, inteligența sofisticării textuale în care să fie insertate cuvinte neeco, șantaje de orice fel, rugăminți, lingușiri, amenințări, plecarea de pe site, etc. NIMIC nu mă va face să abandonez această cerință. Nu am complexe pe această temă! Mă puteți acuza de orice. Nu mă interesează. Aici publică texte și comentarii doar aceia care au capacitatea să discearnă ce este acela limbaj ecoliterar. Cei care nu au această capacitate nu au ce căuta aici.

Repet: această exigență nu înseamnă că neg într-un fel sau altul valoarea unor texte scrise în limbaj neecoliterar. Ori că nu înțeleg resorturile lăuntrice ale unor astfel de texte. Dar vorba cuiva, una-i una alta-i alta!

Să auzim de bine!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Neadevăruri esențiale

Nesemnificanța, ca valoare axiologică, tinde asimptotic spre zero argumentativ. Un zero absolut al logicii formale.

În estetică Statistica operează cu subiecți medii. De unde și manelismul esteticii statistice! Asta nu înseamnă că am avea ceva împotriva statisticii! Numai că trebuie circumvoluțiuni decelatorii care să poată discerne între Parsifal și Salam!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-02-03 20:40:14
         
 
  Mă bucur să vă aduc aminte părerile membrilor despre conceptul academic:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=35701

și nu despre termenul, altfel legitim, al regulamentului europeic.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-02-03 20:27:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE