FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poem despre noi * poezie care a obtinut mențiune la Concursul Internațional de Poezie "Romeo și Julieta" de la Mizil
Text postat de Liliana Marcela Trif
- Poemul acesta, să n-ai vreo-ndoială,
E doar despre noi, despre-o ea și un el,
Pe coli de argint, picături de cerneală,
Simetric croite... Aproape la fel

De parcă o clonă a mâinilor tale
Sunt mâinile mele ce-ating înălțimi,
Identice linii, accente vitale,
Și noi similari în sutimi de miimi.

Poemul acesta vorbește de mine
Și totuși de tine e vorba, de noi,
Aidoma suntem cu ziua ce vine
Pe care-o începem de-a pururi în doi.

- Poemul acesta, o mare bizară,
Sărută apusul odată cu noi
Și-adoarme cu fruntea pe steaua polară
Să știe și cerul că-i scris de-amândoi.

De parcă un meșter cu mâna de aur
Îmbracă în straie de stele și flori
Povestea iubirii eterne, tezaur
Găsit într-un gral, sub celeste ninsori.

Poemul acesta ne stă mărturie
Că versul învinge destinul incert,
Un el și o ea împletind veșnicie
’ntr-un vis împlinit ca o oază-n deșert.

Liliana trif & Ioan Grigoraș
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bine precizati, dvoastra pseudo, ei non :)  
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-05 00:48:49
         
 
  dna draga
intelegeti ca cei doi sunt de un penibil monstruos si ca nu-i nimic de apreciat in faptul ca scriu mult si fara noima? In textele lor epuizate de figuri de stil, idei, nu gasesti poezie, stralucire, decat in proportii extrem de mici, aproape inexistente.
Eu am inteles anomalia celor 2, ruperea lor de orice realitate literara (si nu numai), tupeul lor ordinar, mojicia, lipsa de moraliate chiar. Scriu si eu, daca doresc, 10 poezii pe zi, dar de aceeasi calitate cu a celor 2 pt ca nu e greu deloc, credeti-ma, dar pt ce?
 
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-04 18:43:58
         
 
  Domnule Milea,

Imi pare rau ca nu ati inteles inventivitatea celor doi creatori care, cu matrița descoperita,
ar putea scrie trei sau chiar mai multe poezii intr-o zi, ceea ce nu-i putin lucru.Nici Paunescu n-ar fi putut.
In al doilea rand poeziile lor au iscat aparitia unor parodii care, chiar daca nu au egalat modelul, au tulburat majoritatea cititorilor, ca sa nu mai pomenesc si de catrenele pline de seva datorate temei de un erotism salbatic ce cadea ca o manusa pe dispozitia catrenistului.
In al treilea rand m-am gandit la o parte mai putin cunoscuta a invidiei.Asa cum tragedia Ruy Blas a devenit o spumoasa comedie(Mania grandorii) in interpretarea unui actor talentat(Luis de Funes), tot asa ar putea deveni si Romeo si Julieta o comedie de succes, daca ar avea interpreti tot asa de talentati.
In ceea ce ma priveste,ma multumesc si cu pseudo in loc de non.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2016-02-04 13:42:56
         
 
  si iata cum v-ati inscris in randul pseudo-poetilor
felicitari dna Camila !

nici nu ma uit ce scrieti, dar atat timp cat felicitati asemenea rateruri, inseamna ca va lipseste o infima doza de demnitate.

la cate poezele de cacao au scris, s-ar putea sa si joace intr-o piesa de teatru, Romeo si Julieta, actori principali, insa scena balconului sa fie cea din decembrie 1989. Roaga-te doamna, tine si post negru pt asa cauza nobila.

Asa invidie am incat m-a durut undeva de asa prestigios concurs. Invidia si indignarea nu sunt sinonime, sa stiti. Nici n-ar trebui sa imi manifest dezaprobarea. Valorile se stiu, sunt rare, nonvalorile striga in gura mare si posteaza continuu.
 
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-04 00:01:16
         
 
  Iubirile impartasite dureaza un timp ( unii spun ca in jur de doi ani).Cu totul altfel ar fi o iubire neimpartasita, cu multe suspine, meandre, reveniri usoare, urcusuri, coborari. Asadar, daca ati schimba matrita ati scapa de gura invidiosilor
Eu va felicit pentru premiul valoros si ma rog sa castigati la anul premiul cel mare: Romeo si Julieta.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2016-02-03 21:14:08
         
 
  mult succes si la mai mare  
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-03 20:32:24
         
 
  desigur ca emiti, la asa concurs si asa juriu :))))
daca scremi bine niste idei, s-ar putea sa iti faca statuie si sa te decoreze cu fix-pix-ul de aur
 
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-03 20:13:34
         
 
  Felicitări, Liliana! Al doilea an cu mențiune în fața unor poeți care emit pretenții mari. La viitoarea ediție aștept marele premiu.  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2016-02-03 19:41:04
         
 
  dna Trif a obtinut nota 9 la pachet cu alte nume "sonore" ale literaturii virtuale, semn ca acel concurs e un fiasco, o facatura. Nu contest unele premii, dar dumneata nu esti in veci de nota 9, degeaba te lauzi pe aici (daca nu mai ai pe unde sa te lauzi). De ceva vreme salut disparitia voastra de pe cateva ning-uri. Ce usurare! E mult mai proaspat aerul. Oare partenerul ce loc a ocupat la Mizil? Sau ati concurat la dublu mixt... Nu pot sa imi schimb parerea, ramaneti niste penibili la superlativ care se manifeste intr-un mod cat mai disgratios posibil. Asa ca nu te mai umfla in pene, poemul e ridicol, fara constructii inteligente, plin de clisee, insa aici sunteti maestri, la impletit tot felul de cuvinte, numai sa stea si ele acolo intr-o strofa. In febra scrisului permanent ati pierdut luciditatea si aste e o chestiune veche. Cum nici talent nu este, iata ca rezulta aceste anomalii. pa!  
Postat de catre Dan Milea la data de 2016-02-03 18:51:22
         
 
  duduitza liliana, a-ti explica in termeni accesibili puterii matale de intelegere ca autorii acelei mii (si mai bine) de siroape versificate pe cele 40 degete disponibile (2 x 20 buc) - care zac in atelierul unui site (inca) prestigios cum e agonia sau pe serverele youtubului, sunt clientii perfecti ai unui cabinet psihiatric e inutil. utila insa mi se pare recomandarea de a nu-ti mai ridica fustele prin zona, nu de altceva, dar s-ar putea sa-ti raceasca instrumentarul poietic - respectiv, colegului Grigutza, muza.
p.s. iar intamplarea ca ultimele trei productiuni poetice cu care v-ati imburicat in agonia apar pe prima pagina, ar trebui s-o pui pe seama firii generoase a editorilor, care n-au vrut sa va strice bucuria de-a fi castigat cu ele o mentiune la Mizil (probabil opera omnia, in speranta ca dupa asta o sa va lasati - si asta doar dupa descalificarea intregului podium). altfel fii sigura ca intrau in atelier alaturi de cele nenshpe mii de surori gemene, fata de care nu sunt cu nimic mai bune, dimpotriva.

in rest, sanatate si zile asijderea, madam.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-02-03 18:22:17
         
 
  Aceleasi frustrari pe care le stiam le aveti domnilor... De altfel asa veti muri, psihozele nu se trateaza. domnule steranescu, pentru ca tot ati initiat aceste atacuri, va voi raspunde pentru ultima oara, promit, apoi va voi ignora, pentru ca de fapt dumneavoastra nici nu existati pentru mine.:
1. ar fi bine sa va documentati inainte sa scrieti tampenii, pe agonia toate(putinele) texte pe care le-am postat au fost trecute la "poezie", nici una macar nu e in atelier ( spre insatisfactia dumnitale, desigur)

2. nu inteleg de ce faceti referire la doamna Sanda Nicucie, pe care de altfel si eu o apreciez, nu e vina mea ca a fost descalificata si trebuie sa stiti ca acelasi juriu care a acordat poeziilor dansei premiul trei ( cu 9,34) a acordat si acestor poezii nota 9. Nu a fost altul... :))). Prin urmare numai in opinia dumneavoastra distanta e de ani lumina, si sunteti minoritar , ma rog, cu doi trei alti frustrati care va tin isonul.

3. Nu sunteti nimeni in viata mea sa ma trimiteti la "crosetat mileuri", din fericire, iar daca mai simtiti uneori astfel de atacuri de "furie" va pot recomanda. cu toata dragostea, un psiholog, sau de ce nu, un psihiatru, ar putea face minuni, desi pana intr-un punct, pentru ca si medicina isi are limitele ei.

Zile bune si senine, "maestre"! :)
 
Postat de catre Liliana Marcela Trif la data de 2016-02-03 17:29:14
         
 
  Domnul Lucian Manailescu, om care imi parea serios, se ocupa odinioara cu cultura "Mezilului". O fi demisionat? O fi plecat dintre noi? Almintrilea nu poa' sa hie, prea se preumbla printre cei premiati (ma rog!) figuri de trista notorietate, care n-au alt merit decat acela ca stiu sa numere silabe aproape corect, si sa imperecheze rime acceptabil.
In scurta vreme, manelistii vor fi angajati cu norma intreaga ca profesori de gramatica, daca merem in ritmul asta. Vi se pare imposibil ori straniu? Mie nu!
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-02-03 14:45:13
         
 
  Dincolo de ridicolul exprimarii (de parca o clona... sunt mainile mele etc etc) si de banalitatile infioratoare debitate, ceea ce ma sperie si ma scarbeste pe mine, totodata, este cecitatea organizatorilor acelui concurs cu nume ridicol, Romeo si Julieta la Mizil. Nu si-or fi dand seama acei corifei ai poietriei ca se fac de indicibil promovand (si acceptand, numai!) asemenea productiuni? Longevivul cuplu de vesnici insuratei inunda netul cu versuri ridicole, doar pentru ca acolo n-au cum sa fie opriti. Dar, un organism cultural cum presupun ca este institutia care patroneaza mantzocaria cu Romeo si julita are la indemana Refuzul. De ce nu-l utilizeaza? Asa de slab sa fie deverul? Asa de putini combatanti? De ce nu a participat Bacilica? In competitie cu matusalemicii, ar fi fost prima! O fi fo' okupata cu cozonacii? Vai de biata urbe a Menzilului, pre ce maini au agiunsu...se sparie gandul! Ridicol, ridicol, ridicol.  
Postat de catre sters sters la data de 2016-02-03 14:38:53
         
 
  Concursul de la Mizil Gara?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-02-03 14:27:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  absolut penibil. sute de compoturi identice, postate in agonia cu o obstinatie demna de-un scop mai nobil, zac in atelier. sunteti la ani lumina de Sanda Nicucie, care a fost descalificata fiindca a participat cu un poem vechi, uitand ca si-a dat acordul sa fie prins intr-o revista obscura, scoasa de-o editura de apartament, acum 4 ani. dar n-au uitat prietenii ei. sfatul meu amical e sa va apucati de citit fratii Vacaresti, apoi incet-incet, sa va lasati si sa va-ntoarceti la crosetat mileuri. drum bun.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-02-03 12:09:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE