FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Insectar
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Din analele Europeea

Părerea mea este că domnul Ecsintescu nu se pricepe la literatură, la critică literară, la arta lecturii. Îmi pare un autodidact, un cititor care s-a lansat în multe domenii ale cunoașterii, cu o anumită panoramare a orizontului ideilor, dar fără ca eforturile sale să conducă la o reală cultură generală, profundă și solidă, care i-ar fi permis o apropiere reală de ceilalți scriitori și cititori de pe site-urile literare.

Probabil eforturile sale au fost subminate de anumite blocaje psihologice, poate frustrări, dezamăgiri, traume, crize existențiale, inhibiții în viața reală, iar pe internet se defulează pentru ca să-și afirme personalitatea insuficient developată. În mod sigur comentariile sale nu ajută pe nimeni, sunt doar atacuri la persoană menite să tulbure, să jignească, să destabilizeze.

Domnul Ecsintescu se hrănește cu energiile negative pe care le provoacă pe site prin comentariile sale sfidătoare, care anihilează orice potențial creator în colegii săi.

Din punct de vedere psihologic, personalitatea domnului Ecsintescu se înscrie în tipologia manipulatorului pervers de caracter.

Iată portretul-robot al acestui tip de manipulator, așa cum este creionat de psiholoaga Isabelle Nazare-Aga: conflictual, puțin acceptat de anturaj, intransigent, critic, exagerat în reacții, violent în limbaj, nu admite nicio critică, nerăbdător, imatur, dominator, amenințător, distrugător al armoniei sociale, fără scrupule, megalomaniac, vulgar în exprimare, predispus spre perversiuni sexuale, negator al realității celuilalt, umilitor al emoțiilor celorlați, destabilizant, confuzionant.

Părerea mea este că domnul Ecsintescu nu mai poate să-și schimbe firea la această vârstă, nici măcar prin psihoterapie, deoarece aceasta ar presupune o disponibilitate și o hotărâre de a se schimba sub modelajul psihoterapeutului pe care domnul Ecsintescu nu o va avea niciodată, deoarece nu știe să se comporte altfel.

Acest proces de refacere a sinelui, de reconstrucție a eu-lui strivit, de re-dezvoltare armonioasă a palierelor psihosomatice este dureros, solicitant, de durată, necesitând o investiție masivă de timp, bani, energie sufletească, relaționare cu psihoconsilierul, exact ceea ce domnul Ecsintescu nu poate să facă. Îi este mult mai ușor să destabilizeze scriitorii de internet. Îi pare mai amuzant, mai facil.

Concluzia mea este că domnii Peia, Caragea, Atanasiu și ceilalți își pierd timpul încercând să îl descurajeze pe domnul Ecsintescu. Domnul Ecsintescu fiind după toate probabilitățile tipul manipulatorului caracterial nu poate fi demoralizat prin oponență directă, pentru că tocmai asta îl hrănește, tocmai furia adversarilor îi dă motive de a trăi.

Domnii citați mai sus ar trebui să lectureze cu toată atenția cartea psiholoagei Isabelle Nazare-Aga, "Manipulatorii sunt printre noi", Editura Niculescu, București, 2003, și să adopte strategiile anti-manipulare detaliate în carte, pe viitor, dacă mai doresc să aibă de a face cu domnul Ecsintescu. Dacă nu, acest circ jalnic care aduce deservicii literaturii de internet va continua la nesfârșit. Atâția autori de valoare pleacă scârbiți...

Postat de catre Doru Lubov la data de 2008-03-22 11:10:32
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Părerea mea este că trebuie asistat, doar și-a plătit taxele la CNAS. A fost găsit dormind în condiții improprii și, ca să nu mai fie tras pe roată, a primit drept de azil într-o nișă mai călduroasă.

 photo trasperoat1030_zpsbdbde93f.jpg


Și va beneficia o vreme, așa cum a cerut, de protecție pentru incontinență - nivel 10.

 photo pampers-ecologic.jpg


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-28 15:07:45
         
 
  Inca o data ma vad silit sa dau dreptate domnului CTA. Oi fi intrat in anul mortii, mai stii? Oricum ar fi, subscriu ideii ca Exultescu spirtual sa fie ignorat cu desavarsire.  
Postat de catre sters sters la data de 2016-01-28 11:55:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Draga Corneliu si etc. Iti amintesti

Îmi amintesc cum te îmburicai:

b photo buricea_zps65b7ab1d-1.jpg


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-28 09:00:17
         
 
  A.. vezi ca licenta ramane ca-n seara aia.. imi apartine. Daca vrei ca Peia, ok!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-27 23:15:17
         
 
  Corneliu, poti jura pe talentul tau literar, ca nu m-ai rugat sa te "las in pace" pentru ca "avem loc pe acest site"? Se intampla pe la inceputurile Europeei.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-27 23:13:26
         
 
  Rămîne ca mai sus.

Diversiunea aia cu rugatul seamănă cu șopîrlele lansate de EC. Tipologia manipulatorului pervers de caracter.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-27 22:55:18
         
 
  Draga Corneliu si etc. Iti amintesti cand ma rugai sa nu te mai critic pentru ca, in opinia ta " pe acest site avem loc amandoi"In 2008. Ce ne facem cu disparitia lui Caragea, Peia, Atanasiu, Editura Niculescu, Lubov si etc. Daca iti zic sa ma pupi in pix, e cam naspa. Ramanem fix!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-27 22:23:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE