FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Democratie
Text postat de ecsintescu virtual
Basescu a castigat in fata lui Nastase. Nastase a fost condamnat pentru fapte de coruptie!

Basescu a castigat in fata lui Geoana. Geoana s-a culcat la Vantu, SOV fiind condamnat pentru fapte de coruptie

Basescu are 10 ani de presedintie.

Referendum: Ce oprea poporul roman sa se prezinte constitutional la urne! La urnele din Mamaia, unde erau mai asezate si mai mai multe decat WC-urile ecologice, ce a oprit poporul roman sa dea curs apelurilor lui Dragnea sa dea o fuga in localitatea Dracea din Teleorman ca sa voteze acolo, contribuind la procentul de 140%. Habar n-am n-am. Popor de mancurpatieni.

Al dracului popor. Iata ca-l puteam avea pe Ponta. Si poporul..a injurat ecoliterar si si-a bagat votul acolo unde a si iesit.


Pe scurt! Te iubesc bland popor roman care te afli dincolo de aceste granite ecoliterare. Fara tine, poporul meu plecat, ramaneam in TARA LUI SOVA, A LUI PONTA, A LUI VOICULESCU, A UDREI, A LUI MIRCEA BASESCU...

Bine ca ati ajuns! Ati ajuns in Democratie. A noastra!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ca sa terminam odata pentru totdeauna acest dialog, Basescu a "iesit", tocmai pentru ca in poporul roman exista, din pacate, foarte multi ca dumneata, croiti la fel, gandind (care dintre ei gandeste!) la fel, actionand si manipuland la fel. Unii fara interes, doar din prostie. De-aia traim ceea ce traim, de-aia n-avem coloana vertebrala, pentru ca numarul celor care voteaza cu alta parte a corpului decat capul este, din pacate, foarte mare. Plus diaspora, care, desi habar nu are ce se intampla pe-aici, se da de ceasul mortii sa se amestece in nenorocirea noastra. Si daca tot vrei sa manipulezi, fa-o dracului in alta parte, de-aici n-o sa-ti iasa niciun sfantz.Hai, pa, ca am si treaba.  
Postat de catre sters sters la data de 2016-01-28 12:09:29
         
 
  Kosta, nimeni nu-mi atrage atentia! Si da, ai dreptate. M-a platit Peia. Ce te faci?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-27 22:27:32
         
 
  post scriptum: s-o tragi cui i-ai mai tras-o, patibularule!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-01-27 11:52:00
         
 
  Esti mizerabil,(demn de mila, din franceza!) domnule Tudor Voicu! Nu sunt nici bolnav (cel putin, nu am vreo boala de care sa stiu!), iar bautura imi este straina cu totul, marturie stau toti cei care ma cunosc. Colportand astfel de bazaconii, doar ca sa ma discreditezi, iti arati adevarata fatza. Daca nu erai beat cand ai scris aberatiile de mai sus si pe cele de mai jos, ar trebui sa-ti ceri scuze. Eu ti-am atras doar atentia ca faci pe naivul si nu-ti sta bine, toti stim ca nu faci nimic pe gratis, iar daca ai ales pupincurismul la adresa lui Basescu, n-o faci nici de data asta gratis. Dar fa-o te rog cu mai multa discretie, nu suntem toti idioti. Ne jignesti. In plus, faptul ca spui minciuni despre mine, nu te face pe mata mai credibil, cred ca intelegi asta. Pacat de prietena ta talentata si inteligenta, numai pentru es nu ti-am spus niciodata cat esti de josnic. A propos, nu era un atac, dar nici asa, sa ne prostesti in fatza! Ce castigi, poti sa ne spui?  
Postat de catre sters sters la data de 2016-01-27 11:50:20
         
 
  Domnule Kosta Vianu, am tot respectul pentru dumneavoastra. Acelasi respect il port si pentru toti ceilalti membri ai Europeei. Cred ca v-am si votat, de-a lungul timpului, textele. Sincer, nu imi amintesc de ele. Cred ca e si vina dumneavoastra pentru acest fapt.
Imi amintesc, insa, de persoana userului Kosta Vianu. Acum vreo zece ani m-a sunat Radu Stefanescu rugandu-ma, nici mai mult nici mai putin, sa-ti las textele in pace. Ca ai fi bolnav, ca te ataci ca sumbarinul Potemkin in fata lui Eisenstein si etc. Cred ca atunci ti-am si raspuns printr-un textulet.
In aceeasi perioada am aflat ca mai troscaiai. Beai taste si dai enter la butelca.( Elena Toma, poate depune marturie) Nu ti-o spun cu rautate. Daca nici eu nu am baut la viata mea, n-a mai baut nimeni. Si m-am ales cu o viata la 40 de grade colectionand fiecare clipa. Dar nu asta e ideea!
Ideea este ca ma tot ataci. Treaba ta! Dar daca mai sari la creasta pintenog, ti-o trag. Cu drag.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-26 21:55:14
         
 
  "Domnule,
Cum nu te suspectez de prostie, deoarece, dupa umila mea parere de nespecialist, treci de nivelul mediu de inteligenta, chiar, nu inteleg ce interes ai sa faci pe naivul"
(Kosta Vianu adresandu-se lui Ecsintescu Virtual)

domnul Kosta iar ne-a pus
fata-n fata c-un citat,
ce-i extrem de dubios,
fiindca n-a specificat,
daca trecerea e-n sus,
sau, Domne fereste,-n jos!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-26 19:29:08
         
 
  Pertinenta analiza, domnule Traian, iar despre V.C. nu-l lua in seama, numai el considera ca este inteligent !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-01-25 14:06:14
         
 
  Domnule,
Cum nu te suspectez de prostie, deoarece, dupa umila mea parere de nespecialist, treci de nivelul mediu de inteligenta, chiar, nu inteleg ce interes ai sa faci pe naivul. De ce te prefaci ca nu intelegi ce sta (si acum!) in spatele impunitatii anumitor indivizi, dintr-o anumita parte a spectrului politic? Ce interese propagi si sustii? De ce ne consideri pe noi (pe toti!) imbecili? Inceteaza, te rog, sa-mi mai jignesti inteligentza, e odios si iresponsabil ce faci.
 
Postat de catre sters sters la data de 2016-01-25 12:14:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE