FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea
Text postat de ecsintescu virtual
''Prezenta completare intră în vigoare începând cu data de 10 ianuarie 2016 când va începe procesul de separare a membrilor activi de membrii inactivi''

Am depasit cu o zi. Dar ce inseamna o zi pe Europeea? O zi poate insemna un minut in comms, o secunda gandita intru comms, o viata intr-un text, alte vieti povestite in text, zeci de minute privitoare la textul scris, alte miliarde si miliarde secunde care ne-au ars timpul asteptand publicarea, aici pe Europeea.
Pana la urma..nimic.
Chiar nimic? ( )
Sa va spun cum am inceput aventura mea pe Europeea. Un tip, foarte talentat de altfel, Sorin Teodoriu, ( parca-asa) mi-a dat acest link. Europeea –atelier..bla bla. Am intrat si am postat ceva din ‚’Viata la 40 de grade”’ si va rog sa ma credeti ca habar nu aveam sa scriu tastat, ca sa zic asa. Space dupa virgula si inainte, etc. Habar nu aveam ce inseamna ecoliteratura. A venit Elena Stefan si m-a atentionat..Ce vremuri..

Existau atunci: Dana Luca, Gina Goia, inca o d-soara care acum e pe la poezie, imi scapa numele. Scriam si scriau. Si Europeea era si leagan si ideal si adapost.
Si ca sa nu va mai plictisesc... Multi au plecat. Putini au ramas. Spune ecleziastul: Multi chemati ..putini alesi.

Europeea mi-a schimbat definitiv si irevocabil viata! In Bine! Iti multumesc Europeea! Va multumesc tuturor care ati postat, postati si veti posta aici. A posta = a publica! Iti multumesc Emanuel Cristescu si Elena Stefan.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si cand ma gandeam ca pot enerva, ca il pot enerva pe Emanuel Cristescu. N-am reusit. Sau poate ca da... urmariti postarea..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-18 21:06:43
         
 
  Exact. Imi cer scuze, domnule profesor daca v-am provocat, amical, la o joaca, la un joc. Fara nicio aluzie ca Europeea este jucaria dumneavostra. Poate ca da, este site-ul platit si intretinut de catre dumeavoastra, ideologizat, etc si amd. Nu imi place sa fiu acceptat daca ridic ode acestiu site. Toata viata mea am scris aici cel putin din convingere si atat. Cum comentati urmatoarea mea afirmatie: Fara europeeici nu exista Europeea? Si ninge aici, ninge cu vin Pelin...O seara superba, asa cum si dumneavoastra aveti inima!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-17 23:28:54
         
 
  Zvastica din cultura Cucuteni, Gumelnița nu avea nimic dictatorial în ea. Așa cum ochiul rău vede rău și gândul rău gândește rău!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-17 23:18:44
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, sunteti un dictator? Un om de zapada cu zvastica?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-17 23:04:06
         
 
  Sa inteleg/ intelegem ca faceti un Regulament/ modificati Regulamentul/ in functie de ce scriu 1/ 2 membrii? Cam naspa, daca-i asa1
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-17 23:02:44
         
 
  Ecsintescu, la tine nu a nins zilele acestea? Sau a nins și nu ai băgat de seamă?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-17 23:00:07
         
 
  Of, vorba lui Basescu, dumneavoastra ati postat/ publicat modificarea de REGULAMENT!

Daca nu va amintiti si bagati batul prin gard, ar trebui ca noi, ceilalti membrii ai Europeei sa va scadem nivelul. Pentru ca Europeea nu inseamna nimic, dar absolut nimic, fara cei care posteaza. Nu-i asa?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-17 22:50:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Of. Tu ai fost picătura care a umplut paharul. Nu erau singurul vizat. Dar în acea zi tu reușiseși să mă enervezi. În fapt erau vizați toți cei care anatemizează Europeea și îi tot prevestesc pieirea fără să facă prea mari eforturi să sprijine proiectul.

Da acum o să vii că am scris negru pe alb "vizatul" etc. etc. Situația este mai complicată. Simplificând, am complicat-o și mai mult. Citește eseul domnului CTA "Omisiunea elocventă"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-17 22:45:39
         
 
  Stimate domnule Emanuel Cristescu, iata ce spuneti: Potrivit regulamentului de funcționare al Europeii membrilor site-ului li se acordă nivele de acces care permit postarea directă sau cu aprobare a textelor sau comentariilor. Este de la sine înțeles că această acordare de nivele se face în scopul ca membrii să facă uz de nivelele primite.

Completare regulament. "Lipsa de activitate pe site, mai mult de 15 zile, a membrilor care au nivele de acces care le permit să publice direct texte sau comentarii, conduce la reducerea nivelului membrilor respectivi la 10." Aceasta înseamnă că vor putea publica texte sau comentarii dar doar cu aprobarea unui editor.

Prezenta completare intră în vigoare începând cu data de 10 ianuarie 2016 când va începe procesul de separare a membrilor activi de membrii inactivi.

La mulți ani tuturor și mult succes.''

Apoi spuneti in niste ditirambi lacrimogeni ca eu si nu mai eu eram vizatul regulamentului. UPSS! Haida de! Pai unde mai este libertatea declamata de dvs, libertatea fie ea si de nisa? Aiasta nu-mi place.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-17 22:39:12
         
 
  Vezi? Ăsta-i defectul tău. Nu citești. Treci repede și citește dezbaterile de la topicul respectiv.

Și nu zi de două ori că s-ar putea să-ți satisfac solicitarea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-17 22:27:57
         
 
  UPSS. Deci completarea Regulamentului e degeaba? Naspa! Atunci cer singur reducerea nivelului! Rusine!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-17 22:11:52
         
 
  Da. Recunosc. În subtext pe tine te viza "completarea la Regulament" Mă săturasem oarecum, să tot vii din când în când, fără să postezi texte literare, și să tot bagi bățul prin gard. A fost o reacție nervoasă și colerică. M-au convins colegii să renunț și am făcut-o. Sigur, acest proiect, cred eu, unic, în care oamenii se pot exprima absolut liber (cu minima exigență de limbaj) nu este ușor de gestionat. Pentru că, deși nici atacul la persoană nu este acceptat, oamenii imaginează soluții să o facă. La adresa Europeii, la adresa mea, la adresa altora. Și o fac, unii, inteligent, la limita regulamentului. Și dacă, pe mine, în general, atacurile nu mă ating, cele adresate Europeii îmi produc, cel puțin, o stare de disconfort. Așadar, după o șarjă de nihilisme marca "ecsintescu" după nu știu cât timp, intru pe Europeea și, în loc de un text, de un comentariu, poate de o vorbă bună, ce găsesc. Ceva, păcat de Europeea, eu aș închide-o, etc. Autorul? Poate cel mai râzgâiat membru al site-ului. Ecsintescu. Și atunci mi-a venit ideea ca măcar să vedem ce scrie, să nu-l mai las să arunce cu anateme asupra Europeii. În virtutea faptului că are nivel de postare directă.

Personal, nu-mi fac griji. Și nu pierd ușor polemicile. Însă atacarea permanentă a Europeii ajunsese la limită. Însă mi-am revenit. Oaia europeică rătăcită a înțeles mesajul.

Te aștept, ecsintescu, de acum încolo, cu texte și comentarii literare. Sau de atitudine civică.

Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-17 22:01:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE