FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fănică, colonelul mitoman
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Ce-a pățit borfașul care fabrica știri pentru cei care sînt avizi de orice însăilări care să discrediteze adevărul:



http://www.evz.ro/colonelul-fane-de-la-sts-a-picat-pe-interceptarile-din-alt-dosar.html




Potlogarii sînt gata să scornească orice ca să pară atotștiutori.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  aproape bine, domnule, a mai rămas disonanța "Fănică_colonelul", cu respect rog modificați "general de brigadă", mulțumesc.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-01-10 11:30:20
         
 
  Fane, l-am diminutivat cu încă o treaptă.

Ok?

Și mie mi se pare că polemicile sînt cordiale. Dar au și-un gust cam amărui. De la regretatul încoace nu mai sînt însă spurcate.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-09 14:13:24
         
 
  am zis-o si-o repet, genul asta de polemici amicale raman sarea si piperul si ghimbirul si anasonul si scortisoara europeii, orice s-ar zice. pentru mult mai putin, in alte spatii (al caror nume nici cu gandul nu-ndraznesc a-l gandi, cu atat mai putin a-l scrie) as fi fost trecut la offtopic, apoi la -10, -20 samd pana la -273 absolut, iar peste umbra numelui meu s-ar fi asternut colbul de doua deste.

p.s. d-le CTA, pt a evita orice confuzie, va rog cu maxim respect sa-nlocuiti "Fane" din titlu cu ce vreti dvs.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-01-09 13:16:27
         
 
  Tresele și funcțiile nu asigură imunitatea la a opta să fii borfaș. Li se întîmplă și primilor-miniștri.

Instituția nu l-ar fi renegat dacă nu-l săltau vardiștii.

A spus ce-a spus ca să se dea mare în fața celor cu care negocia șpaga. Ceea ce e ciudat este faptul că îi acordați credibilitate doar pentru că vă servește o falsă informație care vă ajută să compromiteți evenimentul.

Deci mitoman era și rămîne din capul locului. Persoană care scornește ca să capete aura de atotștiutor. Dv., în schimb, dați dovadă de o naivitate suspect de interesată. Culegeți de la orice sursă, oricît de dubioasă ar fi. Și prelucrați în interesul conspiraționismului fără frontiere.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-09 10:25:15
         
 
  Nu uitați un amănunt. Colonel! Adică ofițer superior. Avansat în această funcție tocmai de instituțiile care acum îl reneagă. Renegându-și practic și activitatea lor. Adică, situându-se în autocontradicție!

Când a devenit mitoman? Înainte să spune ceea ce a spus, când, probabil, nici nu bănuia că el, ditamai șef de protecție informativă, este înregistrat sau pupă?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-09 00:08:54
         
 
  Remember:



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-08 21:14:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE