FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Una caldă, una rece,
Text postat de Emanuel Cristescu
Minipamflet

Erdogan sună șeful serviciilor secrete:
-Care este situația Colectiv-ului?
-Totul sub contol. "sinucigașul" în locație, televiziunile gata de transmisiuni, s-au făcut probele, circulația deviată, grupul de agenți agitatori la posturi. Avem și un plan B dacă "sinucigașul " scapă de sub control, o plasă sub Bosfor, la 10 cm sub apă și 4 șalupe pregătite, oamenii noștri din redacții sunt gata, veți fi eroul sfârșitului de an.
-Motoooor rostește Erdogan.
-Теперь,rostește Putin. Și cisternele cu petrol ISIS ale eroului Erdogan sunt pulverizate de bombardamente.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Iată cum pulsiunile pot determina marile și complicatele analize geo-politice!

Să mă explic. Dacă aș trece comentariul MJ* printr-o grilă psihanalitică ar rezulta că o traumă aspirațional-sexulaă, undeva, cândva a determinat devenirea cum ar spune Noica, "întru" maturizarea precoce pe care distinsul o are și pe care, nu ezită să o manifeste din plin, aici în pagina bleu. Și, cum domniei sale poți să-i vorbești și de scutul de la Deveselu, domnia sa tot la fecioare se gândește. Ori acest loc geometric omun, MJ-Coran, hermeneutic vorbind ce ne sugerează? Că devenirea, finalizarea succesul reprezintă denotația inexorabilă a aspirației sus amintite. Care, în cazul domniei sale s-a soldat, după trauma inițială în fulminantul său succes actual. Potrivit căruia, după propriile-i spuse, de la văduvioare până la fete mari, toate reprezintă pentru domnia sa absolutul, succesul, împlinirea, adică acea armonie fără finalitate dintre emoție, inteligență și rațiune. Așadar operând într-o asemenea paradigmă, nota bene și, trăind o vreme în Republica lui Kant, ca și țarul din minipamfletul nostru, a înțeles, a posteriori, că frustrarea o fi ea motivantă dar nu reprezintă în plan teleologic decât 10 la sută în raport cu ce conferă motivația reprezintată de locul geometric invocat. Prin urmare, pentru MJ, a fost floare la ureche să facă inferența necesară și să ajungă, aproape apoftegmatic la concluzia pe care, din generozitatea-i ancestrală, ne-a împărtășit-o și nouă. Repsectiv "musulmanul va iesi invingator".

Dixit!

* Marele Jiidac
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-29 13:08:57
         
 
  Domnule profesor,
Parerea mea este ca in razbelul ruso-turc dintre padisahul Erdogan si tarul Ras-Putin musulmanul va iesi invingator. De ce? Pentru ca Boje-le rusilor duce o lupta de subminare a K.G.B.-ului pe cand Alah i-a promis padisahului Erdogan ca il va astepta cu sapte fecioare daca il bate pe muscalul ghiaur.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-28 18:05:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE