FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea
Text postat de ecsintescu virtual
Nicio poezie, niciun text, chestiuni din alea cu 4
versuri si radelumea

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, domnule Emanuel Cristescu, vă înșelați. Se pare că ați citit comentariile selectiv. Chiar că este excesiv de laudativ să fii numit anofel, să ți se pocească cu crasă nesimțire numele, etc.
Este adevărat că nu am întors și celălalt obraz.Ba chiar am păcătuit răspunzându-i în același mod.
Mi-a promis să fie coșmarul meu.I-am promis să pornesc o moară care să-l macine până ajunge tip 00. Și, de atunci, o fac cu utilaje de import: texte absolut ecoliterare ale unor autori străini consacrați,postate in limbile lor materne. Aceasta este crima? Sau, doamne ferește, vreti să-mi arestați gândurile...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-29 12:44:25
         
 
  Am aruncat o privire și în subsol. Ori beneficiez de avantajele amneziei, adică aflu întotdeauna lucruri noi, ori o surpriză de proporții se află în aceste comentarii.

Dacă îmi amintesc eu bine, distinsul domn latunski, i-a făcut o prezentare laudativă, poate excesiv laudativă, domnului Hurmuzache. Nu înțeleg agresiunea domnului Hurmuzache față de nistreanul în cauză. Dar ce agresiune! Mai mai să-l linșeze! Mă înșel cumva?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-27 20:02:02
         
 
  De când se tot scufundă Europeea Groapa Marianelor nu ar fi fost de ajuns!

Am forțat un pic nota: am vrut să văd, la limită, ce se poate întâmpla cu Europeea. Iată, fără mine și aproape fără buget, proiectul poate funcționa. Poate în regim de avarie dar poate funcționa. Și aici pot apărea texte valoroase. Pe care detractorii nu le văd sau nu le înțeleg.

Oricum, este bine că un site de nișă respiră, trăiește, adică este vie. În pofida tuturor vocilor casandrice,

La mulți ani tuturor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-27 10:39:48
         
 
  sper că nu ai tras la loc pietroiul peste gura peșterii, să hibernezi de pe acum...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-10 16:05:51
         
 
  bă jorj lațunschi, fiindcă nu spui nimic, voi continua în limbile care îmi convin cel mai bine. b  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-10 16:03:34
         
 
  er. reapărut  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-10 11:59:24
         
 
  băi e tac'tu, bă, lațunschi! și, mă bucur că ai ieșit din peșteră, bă jorj savu, să mă pot ține de promisiunea pe care ți-am făcut-o, că nu am vrut să te dau în, vorba ta, ( nu chiar a ta, că și pe asta ai furgăsit-o de la Kosta), plm, cănd nu ești prin preajmă.
Ți-au plăcut dedicațiile pe care ți le-am făcut în câteva limbi străineze? Le voi posta pe prima pagină, traduse, să se mai bucure și alții...
Îți mai fac , puțin mai târziu, că acum nu am timp, (nu toată lumea dă muștele afară de pe stradă, ca tine), căteva, în ce limbi ai vrea să fie?
Sau, bată-te să te bată ... dar nu prea tare, că și așa ești bătut de soare, perpendicular pe centrala cerebelului, vei fi fiind și tu poliglot ca reche-san, care a reușit să fie emergent la un masterat de limbi străine?
Ai binevoit să scuipi aici că te bâzâie un anofel. Îți voi povesti, pe prima pagină, cine ești tu, așa cum se cuvine, cu dedicație și acrostih.
lațunschi, chiar mă bucur că ai rapărut!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-10 11:57:54
         
 
  oricum, eu sînt coșmarul tău, indiferent de realizările vremelnice (pe care sînt obligat a crede că le vei obține), cum și alții le au, le dau, le mîngîie, parol....  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-12-09 19:19:22
         
 
  cum plm? de fapt, de ce mă întreb, cînd Oprea, Ponta și asociații...oare asta nu se reflectează și?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-12-09 19:16:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  măiestrică, contrameșter, master, (băi, messire nu-ți spun, știu eu de ce!)
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-12-09 19:13:10
         
 
  Maestre Vaska, maestre, maestre, maestre...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-12-09 19:09:25
         
 
  Maestre Radu Ștefänescu

vă respect prea mult pentru a polemiza cu d-vs pe aceastä temă. Dar părerea nu mi-o schimb. Am prea multe argumente pentru, și mai deloc contra.
Este dreptul d-vs sä optați pentru varianta pe care o socotiți cea msi justă.
Păcat că Europeea nu încape în limitele acestei opțiuni.
Stimă.

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-07 23:13:29
         
 
  maestre Hurmuzache, ma supraestimezi. din 2007 incoace, tot ce-am putut face pentru europeea din ipostaza de autor, mult, putin, am facut. sunt foarte multe de spus, dar am obosit si nu mai vreau sa ma repet. am scris ce cred ca ar trebui facut (http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=49285). dar nu mai e nimeni sa faca. toate bune.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-12-07 21:55:41
         
 
  Stimate d-le Radu Ștefănescu

lăsând deoparte faptul că mă luați total neserios în balon, vă răspund totuși, că afirmațiile d-vs sunt voit tendențioase.
Europeea se scufundă, încet dar sigur, și datorită pasivității d-vs. Această atitudine, având în vedere prestigiul de care v-ați bucurat,( și vă mai bucurați încă ) în ochii tuturor celorlalți useri, constituie, nolens-volens, un exemplu considerat demn de urmat...
Nu sunt un nostalgic al lui peia, așa cum ați afirmat într-un comentariu nu prea vechi, dar poate fi luat ca model de activitate susținută în această pagină. Iar de pomenit, am făcut-o în doi peri, mai mult pentru a sublinia că, atunci când este vorba de subiecte politice, comentariile coboară la nivel de bâlci, și doar el lipsește pentru ca spectacolul să fie desăvârșit.
Maestre, ați putea face mult pentru Europeea...
Vă doresc toate cele bune, maestre.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-07 10:13:50
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Eu nu mai lucrez de vreo 40 de ani pentru lei; si nici pentru lupi, tigri, hiene, sacali sau geparzi. In tinerete mi-am dat osteneala sa lucez pentru cateva pisici salbatice, dar acum ii las sa le imblanzeasca alti, mai juni; ca mie-mi ajung ranile pe care mi le-au produs. Ultima data cand eu am lucrat pe lei, dumneavoastra nu erati nici macar in faza de proiect. Deci nu am dat pentru Europeea nici un leu si asta nu ca Europeea nu ar mai face nici doi bani, asa cum sustineti dumneavoastra in ultima vreme, ci datorita faptului ca fiorosi lei romanesti ma ocolesc de atata amar de vreme. Daca intrebati daca am donat Europeei alte fiare salbatice probabil ca raspunsul meu ar fi sunat mai altfel, dar cum m-ati intrebat numai de lei...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-07 00:20:36
         
 
  Domnule Cioaca, ati donat vreun leu pentru Europeea? Da sau Nu.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-12-06 22:54:36
         
 
  "distinsul carmaci Emanuel Cristescu preferand sa fie extrem de activ pe facebook.
(Radu Stefanescu)

Domnul carmaci Emanuel Cristescu pe o corabie atat de americaneasca cum este facebuca? Si eu care era cat pe ce sa pun un pariu ca se afla ori pe crucisatorul Aurora ori pe distrugatorul Putinchin.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-06 18:40:01
         
 
  maestre Hurmuzache,

ai scris ceva mai la vale, urmatoarele:

"Europeea se scufundă nu datorită prostului menegement, așa cum d-vs și mulți alți specialiști au încercat a demonstra, nici datorită comportamentului agresiv-grobian al unor useri de tristă amintire, ci datorită inactivității, a tăcerii vinovate a celor care până nu cu mult timp în urmă îi clamau cu fățărnicie starea nefericită în care a ajuns."

parerea mea e usor alta, si anume ca europeea nu se scufunda, dimpotriva. dupa cum bine vezi, ne putem exprima in continuare caterincile, ba chiar ne putem da la gioale fara nicio problema, exact ca-n vremurile bune. europeea strabate mai departe uragane si mari si oceane, spre marea uimire a ofticosilor care, de cativa ani incoace, ii tot prezic pieirea. uimire cu atat mai mare cu cat in cabina de comanda, practic nu se mai afla nimeni, distinsul carmaci Emanuel Cristescu preferand sa fie extrem de activ pe facebook.

sanatate si vant la pupa, maestre
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-12-06 16:56:55
         
 
  Dacă tot e să vorbim despre elite, cel mai bun exemplu este G,D,S-ul. Fiecare membru este cu adevărat un Cineva, dar împreună, o Adunătură deloc de stimat. Dacă doriți, putem discuta pe temă.

ps. D-le Ecsintescu, nu m-am adresat niciodată domniei voastre decăt protocolar, vă rog să procedați la fel. Dacă obrazul vă mai este obraz și nu l-ați schimbat cu fața.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-06 08:01:15
         
 
  D-le Ecsintescu, ați produs o mică omisiune: întrebarea d-vs trebuia să fie ,, adică: Ecsintescu Cioacă Hurmuzache și mai cine?
D-vs de ce Mai Veniți?
Stimate domn, când o corabie este în pericol de a se scufunda, șobolanii fug primii...
Europeea se scufundă nu datorită prostului menegement, așa cum d-vs și mulți alți specialiști au încercat a demonstra, nici datorită comportamentului agresiv-grobian al unor useri de tristă amintire, ci datorită inactivității, a tăcerii vinovate a celor care până nu cu mult timp în urmă îi clamau cu fățărnicie starea nefericită în care a ajuns.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-06 07:47:05
         
 
  Cum adica cine mai vine? Ultimul care a venit este domnul Ecsintescu Virtual. Domnul primar al capitalei Sorin Oprescu ar fi vrut sa vina dar nu a putut; din motive absolut obiective. Iar domnul Victor Ponta ne-a promis ca indata ce va reusi sa-i ushuiasca pe cei de la DNA va veni.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-05 22:13:20
         
 
  adica: vine Cioaca Hurmuzache si mai cine?
si MAI CINE?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-12-05 19:32:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE