FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Hai Romania
Text postat de ecsintescu virtual
Romania, La Multi Ani!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Hurmuzache,
Aflati de la mine ca Romania este satula de patrioti care o sprijina numai prin vorbe, asa cum face domnul Ecsintescu Virtual. Fiindca ii considera nevirtuali. Domnul Cristescu, dandu-si seama de aceast lucru a ujuns la concluzia,ca la timpuri atat de tulburi se cere activitate revulutionara si nu vorbarie patriotarda. Asa ca anul asta domnul Emanuel Cristescu s-a hotarat ca pe data de intai Decembrie sa organizeze scoaterea definitiva din viata politica a tradatorului de Traian Basescu la beraria Gambrinus.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-02 04:38:43
         
 
  Domnule Cioacă, gestul d-lui Ecsintescu este meritoriu, fie și numai pentru faptul că l-a făcut, având în vedere că nici măcar d-l Cristescu nu a simțit nevoia să îl facă. De ceilalți membri cu I.Q-ul ridicat, nici nu se merită să mai amintesc.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-02 03:06:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Auzi domnule, numai "La multi ani!" Nici tu sanatate, nici tu prosperitate, nici tu fericire, nici tu flacai vanjosi si fete frumoase, nici tu oameni politici de talia lui Traian... Pai ce fel de urare este asta?  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-01 23:56:07
         
 
  "Hai Romania"
(Titlul unui alt titlu de Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu,
Iarasi m-ati dezamagit profund, indiferent cum ati da-o. Ca daca e vorba de Romania Mare ea merita cu siguranta mult mai mult, iar daca va referiti numai la echipa nationala de fotbal a Romaniei ea nu merita nici atat!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-01 23:52:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE