FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea, o mare dezamagire
Text postat de ecsintescu virtual
Managerial as inchide Europeea maine! Pardon, ieri. Nu se intampla nimic nou, aceleasi tampenii vechi. Ba ne injuram cu Cioaca, ba cu Stefanescu, ba cu Io Corina, ba cu...noi, aceiasi si aceeasi. Europeea s-a cam terminat. A devenit un forum imberb de discutii!

Atat, din pacate!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu, Europeea nu este un forum (inca!) E locul preferat de dat in barci, la modul asa-zis intelectual vorbind, a unor insi care, altfel, n-ar avea unde sa se exprime, poate doar in lighean. Astfel ca, prin grija domnului profesor Corbu, alde buricea, cioaca, corinutza rasfugita, prepelicarul internautic CTA si altii, au aici un loc unde se pot manji unii pe altii cu indicibilfara teama de pedeapsa. Ba, adesea, mai arunca si in laturi, dupa prostul obicei al maidanezilor de campie. Dar, cum nicio obraznicie nu ramane vesnic nepedepsita, nici comportamentul lor nu e lipsit de disconfort: sunt siliti sa se suporte intre ei! Ce pedeapsa mai mare vreti?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-12-28 09:07:20
         
 
  In alta ordine de idei, Europeea traieste! Fie si cu de-alde exultescu spirtual, Cioaca (o cioaca-doua cioace = gluma proasta, situatie penibila, gluma fara efect, aranjament penibil etcaetera, nota mea) buricea si altii de aceeasi extractie si categorie. Plus CTA, care pune motzul pe movila, ca sa ma exprim eufemistic. Asa ca, sa nu va mai lamentati, scrieti, dar corect gramatical, ecoliterar, beti multe lichide, nu neaparat wisky, si va fi (si va va fi) bine. S-auzim de lucruri fine, rezistoare si bobine.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-12-28 08:57:28
         
 
  Abia acum vad ca Dumitru Cioaca face insinuari aberante in legatura cu mine si o anumita legiune, el stie care. Il somez public sa retracteze imediat orice alegatie care m-ar apropia, fie si in mintea sa putina, de asa-zisii legionari. Resping cu vehementza orice alaturare a numelui meu de acele evenimente, intamplari sau idei circumscrise fenomenului istoric in cauza. Deplang faptul ca neuronul singuratic al domniei sale s-a simtit asa de plictisit, incat sa comita asemenea insanitate. Hai, sictir!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-12-28 08:49:56
         
 
  Erată

"ststut" - se va citi "statut"
"cyberhările" - se va citi "cyberhăurile"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-27 18:09:42
         
 
  Dezamăgire cuantică

Dezamăgirea generează frustrare iar frustrarea este un fericit motor al creației. Creație care se reinventează perpetuu într-o spirală automotivantă a devenirii permanente.

Distinsul mare dezamăgit, probabil, evaluează Europeea după niște criterii de performanță aplicabile altora, în niciun caz sieși. Altfel, riscul ar fi să-și închidă starea perceptiv-creativă. Dar, posibil, un solipsism accentuat, hiperbolizant și suficient sieși îl motivează ontologic, proiectându-se într-un imaginar aspirațional sublimant. Conservându-și un ststut de observator într-un experiment de tip cuantic. Adică, având posibilitatea influențării decisive a direcției evenimențiale: corpuscul sau undă.

Mă întreb, optimist-tranzițional, ce-l va fi împiedicat pe marele dezamăgit europeic, dezamăgit care are toate atuurile și privilegiile necesare unei atitudini pro-active, să întreprindă ceva care să-i anuleze starea de dezamăgire aproape marțială?

Prin urmare, mutatis mutandis, logica ne conduce, irepresibil, la constatarea că, de facto, distinsul europeic se află în autocontradicție, adică, într-o proporție oarecare, este dezamăgit de sine însuși. Acest statut îi conferă, din păcate, și o aură de decredibilizanță. Pe care, evident, o regretăm dar, sine ira et studio, o cnstatăm ca atare.

Ar fi multe de spus însă mă limitez la aceste scurte considerații. În speranța că, așa cum spunea un mare lingvist, nu totul a fost înțeles dar nici nu a rămas neînțeles totul.

Cu optimism și fără niciun fel de dezamăgire, spun distinsului dezamăgit național, La mulți ani și la mai puțină dezamăgire personală!

Europeea are propriul său destin! Iar cyberhările sunt infinite!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-27 17:59:23
         
 
  Domnule Ecisntescu,
Cand e vorba de Legiunea a noua Gemini si de domnul capiatan Kosta Vianu, eu nici astazi nu ma feresc sa strig:
Traiasca Legiunea si Capitanul!
Deoarecea Legiunea a noua Gemini a avut un rol hotarator in aparitia marelui Popor Oltean din care ma trag iar domnul capitan Kosta Vianu este un mare aparator al drepturilor dacilor din interior.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-03 03:48:28
         
 
  Legionarii au fost criminali. Adica lasi! Mare parte cu dosul indarat, in America se cheama astia gay, vezi Horia Sima.

Orice glumita de clasa IV-a, vis a vis de acesti criminali, beep beep beep ...ma-sa beep, e neavenita.

Domnule Cioaca, ai camasa verde cu diagonala in : a;. suflet
b: adropauza
c:chiloti
d:suflet si simtiri
e:Diicot, legionarii sunt criminali de drept comun( uciga-i toaca de lasii dracului)


 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-11-30 00:18:30
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Legionarii au fost cei mai viteji luptatori pe care i-a pomenit istoria din moment ce l-au batut mar pana si pe marele rege Decebal. Fara ei biruintele lui Traian al Doilea sunt de neconceput. Dar cum sunteti dac va inteleg frustrarea: nu este usor ca dupa doua mi de ani dupa ce te-a batut un Traian sa vina sa te mai bata si al doilea. Dar istoria domnule Ecsintescu se scrie de invingatori si numai de invingatori; si du de Sorin Oprescu de la spitalul inchisorii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-29 02:15:52
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Vedeti, din cauza dumneavoastra si a a altor patrioti daci nu creste consumul de lichide autohtone; in loc sa beti trascau national galgaiti black label in cinstea primului presedinte american de culoare, Barak Obamaa. Nu m-ar mira sa aud ca-l sprijiniti si pe marele Ras-Putin in agresiunea lui contra Ucrainei band votca cu secretara domnului Latunski, pe dulcele ei nume de Ninocica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-29 02:07:34
         
 
  Domnule Cioaca, niciodata nu-mi voi plati datoria catre Europeea si, fireste, catre domnul profesor universitar dr Ion Corbu. Nu exista monede sau cursuri de schimb. Vedeti ca am citat fara sa vreau din seful de cuib Garneata. Domnul Cristescu se lupta in faliment? Pai atunci am dat cu totii faliment, nu-i asa? Americaneste, va propun, ca tot va dati redactor sef, urmatoarele: buton de Facebook, Tw, l, iNS, Li, la fiecare postare, FB la vedere cu trimitere catre pagina, si etc...sincer, fug sa mai beau un black label, hai pa  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-11-28 23:34:00
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Am si eu o intrebareL dumneavoatra chiar sunteti suparat ca monumentul literar ridicat de domnul Cristescu se lupta sa intre in faliment, sau o faceti numai pe suparatul pentru a nu va mai plati datoria fata de profesor?

p.s.
Domnule profesor Cristescu, va rog din suflet sa nu-i mai reprosati domnului Ecsintescu Virtual ceva, ca eu stiu din propie experienta cat de sensibili sunt datornicii . Cu ani in urma am facut greseala stupida de a lovi o vaduvioara care imi datora o suma respectabila de bani cu o floare. Si atata i-a fost: nu mi-a mai dat nici banii si nici alte bunuri pe care mi le dadea in contul datoriei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-26 18:17:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Cioacă, nu toată lumea are darul d-vs de a scoate umor și din piatră seacă. Și, findcă nu are posibilitatea să răspundă, mă voi abține, pentru moment, în a-i mai comenta capodoperele.
Nu știu dacä ați observat că într-un comentariu adresat d-lui Crisrescu, mi-am exprimat regretul că nu este prezent și Peia, să participe la păruială. Și, îndată a sărit cineva cu I.Q-ul supradimensionat
că sunt un nostalgic al unui indezirabil...
În fine, mulțumesc pentru comentariul d-vs care chiar m-a amuzat.

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-11-26 13:38:16
         
 
  "nu ești bun nici de dos la căciulă...."( peia )

Domnule Hurmuzache,
Uite ca ati reusit sa ma faceti invidios.
Mie bardul Peia, asa cum cred ca ati observat, mi-a adresat "complimente" mult mai prozaice. Unul atat de petic ca ce-l pus pe post de motto pe mine m-ar fi onorat. I-as fi raspuns ca a uitat sa spuna ca nu e vorba de dosul de la orice caciula, ci una de astrahan.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-26 11:12:55
         
 
  Domnule Cioacă, m-a pus naiba, zilele trecute, să mai arunc o privire paginii de autor. Nu-mi vine să cred că niște indivizi iși spun oameni doar pentru că au moștenit genetic poziția bipedă... În caseta comentariilor ultimului meu text postat, intitulat ,, Marș, înapoi pe Puntea Măgarului", după ce eu plecasem deja de pe site, niște un fel de n-ar mai fi, au turnat zeci! de hârdaie cu lături. Campioni, bineînțeles, peia și recheșan.
Îmi propusesem să șterg textul, apoi am hotărât cä nu este rău sä ai unde îi trimite pe avocații lor să se închine la icoanele idolilor.
Un singur exemplu: ,, .......ești mai prost decât tine........ nu ești bun nici de dos la căciulă...."( peia ). Fără să-i contest talentul, ce i-aș putea răspunde, decât că el este mai prost chiar decât propria sa umbră, care are decența să-i rămână în urmă, nu ca prostia lui fără leac, care i-o ia mereu înainte...
Jaba minte, dacă nema caracter!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-11-26 09:27:45
         
 
  Domnule Hurmuzache,
Eu am primit de cei doi urmatoarele complimente:
agramat(adevarat) rrom (nu stiu cat adevarat este ca eu sunt blond si cu ochii albastri, dar noi am fost sase copii, trei blonzi, trei bruneti, dintre care o sora bruneta-bruneta dar la tinerete o adevarat frumusete, par carliontat, gropite in obraz si tot dichisul, ceeace ma face sa cred ca o stra-stra-bunica de a mea, daca a pacatuit, a pacatuit cu o frumusete de tigan), lipsit de talent (adevarat) spoitor de tigai (din pacate neadevarat, ca nu ar fi fost rau sa am o mesrie in plus), basist(neadevarat deoarece eu ma consider traianist), agent platit al Securitatii ( din pacate neadevarat, ca nu ar fi stricat un ban in plus) transfug(adevarat) vanzator de tara (neadevarat, ca altfel as fi plin de bani, am auzit ca tarile se vand pe bani grei) si cate si mai cate alte complimente nu am primit eu de la bard si croncanicar. Bineinteles ca nici eu nu am fost use de biserica in discutiile amicale pe care le-am avut cu ei. Dar nu le-am contestat niciodata talentul. Prin plecarea lor Europeea a pierdut doi contributori valorosi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-25 18:44:59
         
 
  impostori, scuze  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-11-25 16:22:51
         
 
  Nici vorbă. E o simplă confirmare a incompetenței. A confuziei prin care unii sînt mereu dispuși să creadă că propagandiștii, agitatorii, activiștii sînt altceva decît impostură.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-11-25 16:22:14
         
 
  Domnule Cioacă, la modul serios vorbind , eu chiar știu cum pot fi aduși înapoi. Dar, spre deosebire de d-l Ecsintescu, nu sunt de părerea că aceiași oameni care i- au făcut vânt site-ului spre prăpastie, să fie poftiți să-i pună și bomboanele pe colivă.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-11-25 12:21:44
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Eu zic ca ar trebui sa va faceti si autocritica venind cu ceva materiale iesite din talentul care se ascunde in lipsa dumneavoastra de inima. Ca numai cu constatari medicale care prezic decesul, Europeea nu se va face bine.

p.s.
Eu am facut cateva incercari de a-l readuce printre noi pe domnul capitan in rezerva Kosta Vianu. Fara succes deocamdata. Sincer vorbind, nu ma asteptam ca si Armata Romana sa ne abandoneze. Singura speranta pe care o mai am este forta NATO; ca la Armata Rosie nu vreau sa apelez.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-24 21:23:35
         
 
  egzact!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-11-24 20:22:09
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Pana si injuraturile sunt de mana a doua! Unde sunt timpurile glorioase cand ne injuram cu bardul Peia sau cu domnul croncanicar Gheorghe Rechesan?
Pentru ca Europeea sa se reinvigoreze revenirea celor doi e indispensabila. Daca stiti vreo metoda de ai readuce inapoi va rog sa ne-o comunicati.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-24 19:51:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE