FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Plagiatul lui Ponta
Text postat de ecsintescu virtual
Este corect, domnule profesor?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Socialisti nu sunt numai criminali, sunt si impostori. Au toate defectele posibile, dar au si o calitate. Sunt mandri de ceea ce sunt si sunt pana la capat :)
(Andrei Florian)

Domnule Andrei Florian,
Socialisti, si aici eu ma refer numai la cei din conducerea PSD-ului, nu ar putea fi mandri de ceeace sunt daca nu ar avea alte doua calitati de baza si anume curajul si priceperea. Nici un gainar de rand nu poate sa ajunga hot de mare clasa fara curaj si pricepere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-11-22 13:22:03
         
 
  Dezadmirați-vă pe d-vs, d-le C. T. A. !  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-11-19 00:56:55
         
 
  D-le Andrei Florian, nu puteți fi puțin mai explicit, este vorba de socialism la general, despre partidele socialiste, au doar de P.S. D. ?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-11-19 00:54:20
         
 
  Vă admir, domnule EC.

 photo hopamitica.jpg

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-11-17 20:58:46
         
 
  *socialistii  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2015-11-17 12:54:32
         
 
  Socialisti nu sunt numai criminali, sunt si impostori. Au toate defectele posibile, dar au si o calitate. Sunt mandri de ceea ce sunt si sunt pana la capat :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2015-11-17 12:53:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am spus-o de când am văzut teza. Însă, domnule coleg, vă dați seama ce monstruoas a fost regimul bocsescu dacă oamenii au iertat această încălcare a legii?

d-le Cristescu, prezenta lui basescu in raspunsul dvs, ca origine a efectului de sera si disparitiei tigrului bengalez, este logica si pertinenta. cu respect as adauga totusi ca o alta cauza a indiferentei electoratului PSD in fata plagiatului consta intr-un detaliu caruia marii analisti politici nu i-au dat atentie, si anume ca la inceput n-a stiut ce-i ala, apoi afland ca e vorba de carti, a ras o tuica mare si s-a culcat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-17 12:29:41
         
 
  "Adevărul este că Victor Ponta nu a plagiat! Cel care a plagiat este individul care a fost plătit de Ponta să-i scrie teza de doctorat! Ponta n-a fost în stare nici să-și citească teza de doctorat sau, dacă va fi citit-o, n-a fost capabil să-și dea seama că este un plagiat grosolan! Acesta este nivelul competenței sale intelectuale!" (I. C.)

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-11-17 03:56:20
         
 
  De ce nu ati iesit in strada, d-le Cristescu?  
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-11-17 03:37:25
         
 
  Am spus-o de când am văzut teza.

Însă, domnule coleg, vă dați seama ce monstruoas a fost regimul bocsescu dacă oamenii au iertat această încălcare a legii?

Retrocedările, ALRO, EADES, Microsoft, Nana, banii negri din campanii, devalizarea țării, "justițția independentă" partincă, Blaga, Videanu, Berceanu, Boagiu, Udrea și câte altele nu vă oripilează? Este corect domnule excsintescu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-17 02:38:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE