FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Inocență, idealuri și dezmăț politico-manipulator dâmbovițean
Text postat de Emanuel Cristescu
Lacrimi pentru sufletul lor nevinovat. Odihnească-se în pace aceia care au pierit și însănătoșire grabnică pentru aceia care sunt în spitale. Mare păcat că niște politicieni ticăloși și veroși s-au folosit de acești oameni. Merită făcut tot efortul ca adevărul să iasă la iveală pentru că, aici, nu-i lucru curat.

Totul pare să fi fost minuțios planificat și ținut sub control. Mă tem că și concertul, ca pierdere colaterală, a făcut parte din plan. Și a condus la atingerea mai multor obiective: demisia Guvernului care, s-a văzut, nu putea fi obținută cu niciun chip. Apoi, testarea la scara 1:1 a reacției instituțiilor cu atribuții în domeniu la un dezastru real-concret, culpabilizarea partidelor și prinderea lor în offside și, bineînțeles, naivizarea naivilor.

Dacă ai dosarele incompetenților și corupților puși în funcție, aceștia vor executa orice li se cere.

Există partide mici care nu aveau nicio șansă dacă alegerea primarilor se făcea din primul tur. Și atunci cum să faci să schimbi legea? Prin negocieri politice nu aveai nicio șansă. Principalele două partide bătuseră palma să se conserve la putere. Și, cine organizează alegerile, adică, numără, câștigă și alegerile.(își împărțiseră țară aproape în mod egal) Vă amintiți ce spunea demisionatul Ponta? Mașinăria lor de vot a furat mai bine decât a noastră.

Pe un fond emoțional ridicat, realizat prin hazard sau premeditat, o operațiune specială, poate mobiliza naivi care vor ieși în piață cu nemulțumiri reale. Însă le induci ideile pe care tu vrei să le promovezi. Sigur, în aparență, se va da drumul și altora care vor veni cu alte probleme, cu adevărat grave. Vor fi ușor izolați, anihilați. Apoi spui că preiei mesajul pieței, și încerci să obligi Parlamentul să promulge legile care să-ți slujească la impunerea scopului avut în vedere și pe care, pervers, îl faci ca fiind emanația Pieții. Subtil, manipulatoriu și fără urme. Și, vezi doamne, de acum încolo, cu legitimitatea dată de "Piață"! Piață care, cum am spus își "însușise" direct sau subliminal, ideile tale pe care acum poți să spui că sunt ale ei, ale Pieții și tu doar le preiei. Genial și diabolic!

Doar că operațiunea trebuia făcută repede, cât timp partidele se aflau în corzi, sub presiunea "Pieții libere" care habar nu avea cât și cum este de manipulată. Tărăgănarea problemei în desemnarea candidatului la funcția de premier, riscă să compromită, parțial, planul. Pentru că, între timp, mulți dintre participanții, de bună credință, la protest, vor realiza manipularea și nu vor mai face jocurile păpușarilor. Astfel presiunea străzii scade și, din fericire ciclul manipulator nu mai poate fi reluat, imediat. Trebuie să mai treacă timp și lumea să mai uite. Pentru că, acum, dezamăgirea celor manipulați este imensă. Iar memoria colectivă, pe termen scurt, este încă vie și nu mai "mușcă" imediat, o nouă nadă! Însă, o parte dintre obiective a fost deja atinsă!

Șansa democrației este ca protestatarii și partidele să-și revină din acest coșmar. Rapid. Protestatarii să scape de sub control, să revină în Piață cu problemele reale și grave și cu soluții raționale și realizabile. Partidele să nu înghită tot ce se încearcă a li se băga pe gât. De exemplu să nu înghită gluma cu Referendumul pentru 300 de parlamentari. Acela nu a fost un Referendum legal și constituțional. Un Referendum nu trebuie grefat pe o altă problemă. Cum a fost atunci Adică "alegeri și sunteți pentru un Parlament de 300 de parlamentari" Am reprodus din memorie. Un referendum trebuie organizat pentru o întrebare clară, nelegată de altceva. În plus nu se face referendum pentru aspecte prevăzute în Constituție ci doar pentru revizuirea Constituției în condițiile prevăzute de Constituție.

Acuma sigur, partidele mari, vor dori să nu aprobe și alegerea primarilor din două tururi. Procedură total normală. Mă tem că nu vor avea ce face și vor trebui să o aprobe. Le va da peste cap planurile lor imorale, de a se conserva la putere, dar, dacă nu o vor face, interesul păpușarilor fiind extrem de mare pe acest subiect, vor exista noi pierderi colaterale.

Și, astfel, celebrul "pupat Peața Endependenți" va reprezenta încheierea și a acestei crize.

Cine a pierdut din tot acest dezmăț manipulator? Victimile de la concert, națiunea pe ansamblu care, iar, pentru o lungă perioadă a fost traumatizată psihic și divizată, economia, (leul a luat-o la vale), stabilitatea și imaginea țării, adică, România pe ansamblu.

Chiar dacă nu au câștigat tot ce și-au dorit, păpușarii sunt singurii câștigători. Cine sunt păpușarii? Mancurtizații vor nega cu vehemență existența lor și vor sări pe acest text. Cei care înțeleg știu. Pentru cei cărora nu le pasă răspunsul este simplu: îngerii din vis!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE