FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre muribunzi numai de bine...
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Găsiți mai jos un caz de comă indusă triumflător.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Unde o fi văzând distinsul domn "muribunzi"? Nivelul audienței se menține cam pe acolo cca 150 vizitatori unici pe zi, postări sunt, slavă domnului, texte valoroase de asemenea.

Știți ce vă lipsește, domnule Corbu, cînd mînați cu atîta aplomb site-ul pus pe butuci? Girofar cu zurgălăi. Și-un antemergător cu patrafir.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-11-03 13:34:04
         
 
 

Domnule KV, mă tem că aveți nevoie de un pampers ecologic. Vi-l ofer.

 photo pampers-ecologic.jpg

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-10-22 00:12:04
         
 
  Si, da, cum-necum, aici e libertate de exprimare. Dar bunul-simt, morala, sau macar cei cativa ani de acasa te obliga sa nu scuipi in blidul celui care incearca sa te invite la masa, asa cum face onoratul (si distinsul, adica "mult diferitul") CTA. Dumnealui, insa, are voie, nu e prima data cand fluiera si suiera in biserica, s-au obisnuit si icoanele cu fluieratul lui. bine ca nu scoate "sa-ma-scuzi" si nu urineaza pe vitralii, cum si altii o facura. Asta nu inseamna ca l-as putea crede in stare, dar mai vedem. Intelegeti acum ce numesc eu "atitudine "basista"?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-10-21 13:57:56
         
 
  "in cazul in care", sau "atunci cand", ma rog, condeiul ma mai fura si pe mine.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-10-21 13:51:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Daca ma gandesc bine, unii oameni pot trai stari momentane sau mai prelungite de confuzie, in cazul cand nu e vorba de rea-credintza. Nu-l suspectez pe domnul (cum altfel?) CTA decat de o stare asemenatoare cu a betivului care urla, noaptea, la revolutie : menstruatieeee!, menstruatieee! Fiind interpelat de un trecator asupra faptului ca nu se striga asa ci "revolutie!", betivul a insistat: - Nu conteaza, dom'le, sange sa curga!
Cama asa si cu coma indusa Europeei, inteleasa de onoratul gropar (caci n-are cum sa fie cioclu, aia e meserie onorabila) aflat pe strada noastra dintr-o eroare, sper eu, corijabila. Un trecator, ca, de altfel, toata lumea.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-10-21 13:50:34
         
 
  Ai intrat, ai văzut, ai ieșit, dar de înțeles, nu pari a fi înțeles prea multe. Și știi de ce? Pentru că ai intrat cu păreri preconcepute, mai exact, ofuscat pe ilustrul personaj.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-10-20 12:50:49
         
 
  mai domnilor, cum-necum, aici e libertate de exprimare. auzi ce spun, Florentin Sorescu? apropos, aminteste-i omului tau ca traim intr-o tara libera. fara libertate ar fi fost un nimeni. eu unul am intrat, am vazut, am iesit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-10-19 19:06:39
         
 
  triumflător = care te umfla de trei ori?

Domnule CTA,sa-nteleg ca situl Agonia este un fel de spital suprasolicitat din care a evadat pacientul Europeea,ajungand intr-o stare comatoasa
iremediabila?Hm,domn'Reche e pe undeva,pe-aproape,altminteri nu-mi explic disperarea exprimata in noul dumneavoastra haiKu.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-10-19 19:03:43
         
 
  Pai, marturisire la marturisire: In opinia mea semantica spune asa: cioclul este, de fapt, mai pretentios spus, antreprenor de pompe funebre, are dugheana, vinde sicrie si alte-alea, are dric cu cai mascati sau un volksvagin transformat (vopsit negru si cu cruce pe capota, neaparat mare si neaparat argintie) asadar e un respectabil patron. Gropar poate fi orice betiv de prin preajma cimitirului, ademenit de cioclu cu o "stipendie" oarecare, ca sa sape, cum am zice, groapa...altuia. Evident, cine se scoala de dimineata, cade singur in ea!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-10-19 13:40:20
         
 
  Mărturisesc, domnule Kosta, că eu nu văd diferența dintre "cioclu" și "gropar". O fi, nu zic nu, doar că, probabil, nu o văd eu.

Unde o fi văzând distinsul domn "muribunzi"? Nivelul audienței se menține cam pe acolo cca 150 vizitatori unici pe zi, postări sunt, slavă domnului, texte valoroase de asemenea.

Dreptul la liberă exprimare, aici, îl are oricine. Inclusiv cioclii.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-10-19 13:08:02
         
 
  CTA nu e cioclu/ seamana mai mult cu un gropar/ e drept/ unul cu mult mai bizar/ pe masura ce imbatranescte (inevitabil, mu e vina sa!)/devine mai pretentios, mai absurd: scuipa unde alteori posta/
mici hai-ku-uri, opinii, resentimente/ cu aerul ca de-acum nu-i mai pasa/ oricum/nu-l certati/
trimiteti-l acasa/
ori/
poate nu/
mai bine, lasa.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-10-19 12:51:40
         
 
  Cioclul care așteaptă și tot așteaptă...  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-10-19 12:30:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE