FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Și-a mai căzut un mit
Text postat de Eu Sunt Corina
http://adevarul.ro/locale/botosani/de-trage-mihai-viteazul-bastard-negustorese-rachiu-domnitorul-si-a-fabricat-originea-nobila-pune-mana-tron-1_560fab45f5eaafab2c4519f0/index.html
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ... spioana, nu spion.

PS: curaND veti citi si un topic despre cum s-a format poporul roman la sud de Dunare si cum a emigrat el si a luat in stapanire pamanturile ungurilor.
 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-11-04 22:28:30
         
 
  preacuvioasă Corina, atunci cånd mă vei judeca pentru cele ce le voi spune în continuare, aminteșteți cä ne cunoaștem prea bine opiniile, cä nu am subscris și nu voi subscrie niciodată neroziilor proferate de peia și alți zäluzi care și-au tocit nicovalele limbilor cu baroasele ideii cä ești un spion imperialist american.
nici nu voi adăuga lături în hârdăul din care toarnă
Kosta-san.
Dar nici nu vreau să mă prefac că nu am observat la d-vs o anumită înclinație nerezonabilă (să zicem), de a sublinia prea des scăderile acestei nații, din care faceți, totuși, parte.
știți prea bine, că individul scos din șirul generațiilor nu înseamnă nimic.
chiar dacă informațiile din Historia sunt adevărate, are vreo importanță că un Neica Nimeni și-a asumat misiunea de a împlini cel mai sfânt vis al neamului său? Spre Cinstea lui și Rușinea noastră, a știut și a putut să îndeplinească un deziderat suprem, iar niște pigmei demolator īi umplu memoria de moluz.
nu īnțeleg felul acesta de a fi român.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-10-24 05:38:36
         
 
  din punctul meu de vedere, dosarul postum de cadre al lui Mihai Viteazul conteaza putin spre deloc. daca e adevarat ca a avut o origine umila si-a ajuns prin forte proprii unde a ajuns, avem un caz de impostura cu final fericit (macar pentru tara, daca nu si pentru el), iar daca a fost os domnesc, cu atat mai bine...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-10-07 13:46:27
         
 
  Parerea mea este ca Mihai Viteazul nu a fost nici valah, nici grec, nici turc ci suta la suta american. De ce? Deoarece numai in America un om care o porneste atat de de jos poate sa ajunga atat de departe.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-10-06 18:56:31
         
 
  Hai, bre, chiar iei in serios ce se scrie pe Historia? Inca nu ai observat ca acest sait este la fel de serios ca si http://timesnewroman.ro/ ?

Daca folosesc 'bre' voi fi fiind neam de turc? :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2015-10-06 14:34:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE