FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
apostolii
Text postat de Florentin Sorescu

De când cu refugiații ăștia, s-a făcut românul nostru din cale-afară de evlavios.
Deschid deunăzi facebook-ul și, ce să vezi? O grămadă de comentatrii care mai de care mai belicoase, cum că noi suntem creștini.
- Creștinismul, domnilor, spune unul cu aplomb, creștinismul este cel care ne definește pe noi ca popor! Sfânta cruce.
După care sloboade o grămadă de sudalme la adresa refugiaților musulmani.
Oriunde mă uit nu văd nimic altceva decât discuții despre creștinătate și cum este ea, sărmana, pusă în pericol din pricina miilor de imigranți arabi care o iau cu asalt.
- Ar trebui împușcați pe loc, mama lor de nenorociți, sau trimiși la camera de gazare, țipă un altul cuprins brusc de cea mai a dracului pioșenie. Ce caută ei aici să ne strice valorile noastre strămoșești?
Și uite-așa, tot citind ce mai scrie, constat că, de când cu refugiații ăștia, tot românul s-a re-creștinat. Eu, cel puțin, nu-l știam până acum atât de cucernic.
Privesc atent la niște imagini cu ambarcațiuni pline ochi de fugari din Siria și Irak și brusc încep să am o revelație:
De bună seamă, musulmanii ăștia peticiți care au reușit să ne readucă la dreapta-credință trebuie că sunt niște apostoli!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Daca as fi rautacios, insa, as aminti ca Olanda e in egala masura tara lalelelor, dar si tara cu cei mai multi homosexuali si lesbiene. As mai aminti ca in Germania, in familiile middle-class, de teama SIDA, e la moda deflorarea propriilor fiice de catre tata, cu acordul familiei, ca sa nu se infecteze, Doamne-fereste, fata de la vreun aurolac. Asta mi-a reletat-o un preot roman care traieste in Germania si cu care aproape ca m-am luat de gat, la propriu, fiindca mi se parea ca fabuleaza, ca are ceva cu nemtii, ca e descreierat, ma rog! Mi-au confirmat, insa altii, mai cu juma' de gura, cu jena, ca asa stau lucrurile. in ce lume traim? Ce se va alege de omenire? Pana mea, io am sa mor suficient de repede ca sa nu mai apuk.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-09-10 11:33:19
         
 
  injectia de islamism in corpurile aparent sanatoase ale statelor europene nu este vaccin, stimati consiteni, e virus letal injectat cu buna stiintza, de ce s-o mai dam cotita? E cineva stapan al lumii, cu adevarat? Daca da, de ce nu se preocupa de linistirea apelor in Siria? Ete, de-aia, pentru ca ii convine al dreac' de tare scandalul ala, ii da apa la moara, ajuta la indeplinirea planului. Iar planul e diabolic, credeti-ma, nimeni nu-si imagineaza ce haloimas o sa iasa. Iar parlamentaul ala, Geert, e bland in descriere, va asigur!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-09-10 11:26:17
         
 
  adevarata problema e alta: campania globalista de distrugere a statelor nationale, de aneantizare a granitelor, de amestecare intentionata, rau-voitoare, a populatiilor autohtone cu alogeni, este in etapa sa salbatica, amintiti-va, va rog, ca noi am trecut milimetric pe langa disparitia statului, in decembrie 89. bun, musulmanii sunt oameni credinciosi, am inteles. Probabil ca si fundamentalistii Statului Islamic, aia cu AKM la subrat, au covoras si il astern cand vine ceasul rugaciunii. Dar aceiasi musulmani trag cu sete in coreligionari de-ai lor, in conationali sau in altii, fara jena, fara frica de Allah, fara sa-i deranjeze cumva ca in Coran scrie altfel. Siria e numai un caz. a fost Irak, a fost Iran, a fost Egipt. Aparent, toata lumea vrea sa fie bine dar iese rau. Iar distrugerea statelor nationale va provoca, probabil, catastrofe mult mai mari. Cam asta.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-09-10 11:21:51
         
 
  Nu știu care-i adevărul Eu am primit în inbox acest material de la un prieten, prof univ.

Totuși, vă sugerez să căutați pe net.

Nu știu dacă link-ul

http://www.centerforsecuritypolicy.org/upload/wysiwyg/center%20publication%20pdfs/Backgrounder%20on%20Geert%20Wilders%20and%20Fitna%20-%20DC%20Speech.pdf

este un fals ori nu. De exemplu.

PS.
Nu am nimic cu islamul. Mai mult sunt în relație de amiciție cu mai mulți cercetători din Iran și, în special cu un prof. cu realizări în domeniul nanofibrelor de carbon.

Am și scris mai jos cum văd eu soluționarea problemei.

Însă ceea ce spune olandezul nu poate fi ignorat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-07 20:42:13
         
 
  Si inca ceva domnule profesor Cristescu.
In Statele Unite traiesc circa 7 milione de musulmani, dar in in ghetouri ci printre alti americani. Am avut ocazia sa am colegi de serviciu care erau musulmani. Imi amintesc ac unul dintre ei era foarte credincios. Isi aducea cu el covorasul si in pauza de pranz isi facea rugciunea pe un hol facand matanii catre Meca orasul lor sfant. Compania nu avea nimic impotriva atata timp cat se achita cu cinste de sarcinile de serviciu. La o alta companie la care am lucrat am avut colegi circa zece ingineri iranieni care, desi toti erau musulmani, erau oameni ca toti oamenii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-07 19:35:56
         
 
  Domnule profesor Cristescu,
Vrau sa va spun ca presupuasa cuvantare a Geert Wilders in fata senatului american este o facatura. Onoarea de a vorbi in fata senatului american este acordata destul de rar, si niciodata unur extremisti de talia olandezului cu mintea zburatoare. De curand cuvantarea lui Benjamin Nataniahu, premierul Izraelului in fata senatului american a trezit un scandal politic destul de serios deoarece el a fost invitat doar de Partidul Republican, fara ca presedintele Statelor Unite sa fie anuntat in prealabil de acesta invitatie. Eu traiesc in Statele Unite de peste 30 de ani si in acesti ani probabil ca am asistat la patru sau cinci invitati care au vorbit in fata senatului american. Unul dintre ei a fost Nelson Mandela. Pot sa pariez cu dumneavoastra pe orice suma ca parlamentarului extremist olandez nu i sa dat niciodata ocazia sa vorbeasca in fata senatului american.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-07 19:21:11
         
 
  Mulțumesc mult pentru înțelegere și promptitudine. Mulți dintre musulmani nu sunt musulmani decât cu numele, pentru a nu le fi pusă viața în pericol.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-09-07 12:42:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dacă domnul Cristescu nu este pe fază, rog orice alt redactor să facă acest lucru. Repet, este extrem de grav.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-09-07 12:36:47
         
 
  Domnule Cristescu, vă rog mult să ștergeți comentariul meu de mai jos. Am uitat că nu trebuie să spun de care confesiuni religioase aparțin, pentru ei acest lucru fiind extrem de grav, mulțumesc de înțelegere.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-09-07 12:32:10
         
 
  Domnule Cioacă,

Poate lecturați și intervenția de mai jos.

"PRESEDINTELE PARTIDULUI DEMOCRET OLANDEZ, IN FATA SENATULUI AMERICA Cuvântare
Dragi prieteni,

Vă mulțumesc foarte mult pentru că m-ați invitat.
Vin în America cu o misiune.
Nu este totul bine în lumea veche.
Se conturează un imens pericol și este foarte greu să fii optimist.

S-ar putea să ne aflăm în faza finală a islamizării Europei.
Acesta nu este numai un pericol actual și transparent pentru însuși
viitorul Europei, ci un pericol pentru America și pentru întreaga
supraviețuire a Vestului.
Statele Unite constituie ultimul bastion al civilizației apusene care
ar înfrunta o Europă islamică.
Mai întâi, voi descrie situația existentă pe teritoriul Europei, iar
apoi voi spune câteva cuvinte despre Islam.

Europa, pe care dumneavoastră o cunoașteți, este în schimbare.
Dvs. ați văzut, probabil, evenimente importante, anumite semne.
Dar în toate aceste orașe, uneori la numai câteva case distanță de
destinațiile dumneavoastră turistice,
este o cu totul altă lume.
Este o lume a societății paralele create de imigrarea musulmană în masă.
Pretutindeni în Europa se ridică o nouă realitate: întregi cartiere
musulmane, unde rezidă sau, măcar, poate fi văzută foarte puțină
populație indigenă.
Și dacă este, ajunge s-o regrete.
Și acest lucru este valabil chiar și pentru poliție.
Este o lume a eșarfelor pe cap, o lume în care femeile se preumblă
într-o ținută în care nu li se vede fața și cu o droaie de copii după
ele, iar soții lor, sau dacă preferați proprietarii lor de sclavi,
pășesc cu trei pași înaintea lor.
Ai moschei la multe colțuri de stradă.
Prăvăliile au semne pe care nici dumneavoastră și nici eu nu le putem citi.

Cu greu veți găsi vreo activitate economică.
Există ghetouri musulmane, controlate de fanatici religioși.
Există cartiere musulmane și ele cresc ca ciupercile în toate orașele
de-a curmezișul Europei.
Acestea sunt construcțiile de blocuri pentru controlul populației
crescânde a Europei, stradă cu stradă, cartier cu cartier, oraș cu
oraș.
Există acum mii de moschei în toată Europa.

Cu congregații mai largi decât în bisericile creștine.
Și în fiecare oraș european există planuri de a construi supermoschei
care să facă să pară și mai pitice fiecare biserică în acea regiune.
Semnalul este evident: Noi dominăm!
Multe orașe europene sunt deja pe un sfert musulmanizate: luați doar
Amsterdamul, Marsilia sau Malmo în Suedia.

În multe orașe, majoritatea populației sub 18 ani este musulmană.
Parisul este acum înconjurat de un cerc de cartiere musulmane.
Mohamed, este acum cel mai popular nume în rândul băieților, în multe orașe.
În unele școli elementare din Amsterdam nu se mai poate vorbi despre
ferme, deoarece asta ar însemna să se menționeze și porcul, ceea ce ar
fi o insultă pentru musulmani.

Multe școli din Belgia și Danemarca servesc elevilor numai "halal
food" (adică mâncare acceptată de religia musulmană, fără carne de
porc sau carne de animal nesacrificat conform ritualurilor musulmane).
În Amsterdam, cândva un oraș tolerant, gay-ii (adică homosexualii)
sunt crunt bătuți aproape exclusiv de către musulmani.
Femeile nemusulmane aud regulat strigându-li-se "curvă, curvă".
Antenele de televiziune nu sunt îndreptate spre canalele locale, ci
numai spre stațiile din țările de proveniență musulmană.

În Franța, profesorii de școală sunt îndrumați să evite autorii care
sunt considerați "ofensivi" musulmanilor, inclusiv Voltaire și
Diderot; același lucru este valabil și pentru Darwin.

Istoria Holocaustului nu mai poate fi predată în școală din cauaza
sensibilității musulmane.
În Anglia, tribunalele "Sharia" fac acum parte oficial din sistemul
legislativ britanic (tribunalele sharia sunt instanțe judecătorești
musulmane, care acționează și din moschei - n.t.)
Multe cartiere ale orașelor din Franța sunt astăzi zone de
"necirculat" pentru femeile fără capul acoperit cu un șal.

În urmă cu o săptămână, un bărbat aproape a murit după ce a fost bătut
de musulmani pe o stradă din Bruxelles, pentru că a fost văzut bând,
când la ei era Ramadanul.
Evreii părăsesc Franța în număr record, fugind de cel mai crunt val de
antisemitism de la al doilea război mondial. Franceza este o limbă
vorbită astăzi curent pe străzile din Tel Aviv și Natania, din Israel
.
Aș putea continua cu multe povestiri de acest gen, povestiri despre
islamizare.

Un total de 54 de milioane de musulmani trăiesc astăzi în Europa.
Într-un calcul recent al Universității San Diego , s-a constatat că în
numai următorii 12 ani, 25 % din populația Europei vor fi musulmani.
Bernatd Lewis a prezis o majoritate musulmană până la sfârșitul acestui secol.
Acestea, desigur, sunt numai cifre.

Și cifrele n-ar fi amenințătoare dacă imigranții musulmani ar
manifesta o tendință de asimilare.
Însă sunt infime semnele în sensul ăsta.

" Pew Research Center " a raportat că jumătate din musulmanii
francezi consideră loialitatea lor față de islam mai puternică dacât
loialitatea lor față de Franța ( Pew Research Center este o
organizație americană care oferă opțiuni, atitudini și tendințe ale
opiniei publice din SUA și din lume - n.t.)

O treime dintre musulmanii francezi nu se opun deloc atacurilor sinucigașe.
Iar Centrul Britanic pentru Coeziune Socială a comunicat că o treime
din studenții musulmani britanici se pronunță pentru un "califat"
mondial.

Musulmanii cer să "li se arate respect", iar noi le arătăm acest
respect: avem sărbători musulmane oficiale de stat.
Procurorul General creștin-democrat tinde să accepte "sharia" dacă
există o majoritate musulmană.
Avem miniștri, membri de cabinet, cu pașapoarte de Maroc și Turcia.
Cererile musulmane sunt susținute de comportări nelegale, mergând de
la crime mărunte și violențe întâmplătoare, de exemplu contra
lucrătorilor pe ambulanțe și șoferi de autobuz, până la răzmerițe pe
scară redusă.
Parisul a văzut asemenea revolte în suburbiile sale.
Eu îi numesc pe acești criminali "coloniști".
Pentru că asta sunt.

Ei nu vin să se integreze în societățile noastre; ei vin să integreze
societățile noastre în Dar-al-Islam - ul lor.
Din cauza asta sunt coloniști (Dar-al-Islam este o secțiune a
islamului mondial - n. t.)
Multe din aceste violențe de stradă, de care am pomenit, sunt
îndreptate exclusiv împotriva nemusulmanilor, forțând pe mulți dintre
băștinași (localnici) să părăsească propriul lor cartier, propriul
oraș, propria țară .
Mai mult, musulmanii reprezintă astăzi un număr de votanți care nu se
poate ignora.

Al doilea lucru pe care trebuie să-l știți este importanța profetului Mohamed.
Conduita lui este un exemplu pentru toți musulmanii și nu poate fi
criticată.
Acum, dacă Mohamed ar fi fost un om al păcii, cum ar fi, să spunem,
Gandhi sau Maica Tereza, n-ar fi fost nici o problemă.
Dar Mahomed a fost un șef de bandă, un asasin, un pedofil și a avut
mai multe căsătorii în același timp.
Tradiția islamică ne povestește cum s-a luptat el în bătălii, cum și-a
omorît dușmanii și chiar cum executa prizonieri de război.

Mohamed însuși a masacrat tribul iudeu al lui Banu Qurayzah.
Dacă ceva este bine pentru Islam, e bine; dacă este rău pentru Islam, este rău

Să nu încerce nimeni să vă păcălească cu faptul că islamul ar fi o religie.
Desigur, are un Dumnezeu, o lume de apoi și cele 72 de fecioare.
Dar, în esență, Islamul este o ideologie politică.
Este un sistem care stabilește reguli precise pentru societate și
pentru viața fiecărei persoane.
Islamul vrea să dicteze fiecare aspect al vieții.
Islamul înseamnă "resemnare" sau supunere.
Islamul nu este compatibil cu libertatea sau cu democrația, pentru că
se străduiește să obțină "sharia", in dorința de a deveni o religie
totalitară.
Acum știți de ce Winston Churchill a numit Islamul "cea mai retrogradă
forță din lume" și de ce a comparat "Mein Kampf" cu Coranul.

Publicul a acceptat sincer povestea palestiniană și vede Israelul ca
agresor.
Dar eu am trăit în țara aceea și am vizitat-o de o mulțime de ori.
Eu susțin Israelul.
Întâi, pentru că este patria evreească după două mii de ani de exil,
incluzând Auschwitz-ul, în al doilea rând pentru că este o democrație
și în al treilea rând pentru că Israelul este prima noastră linie de
apărare.
Această micuță țară este situată pe linia de luptă contra jihadului,
împiedicând avansarea teritorială a Islamului.
Israelul înfruntă linia de luptă a jihadului la fel ca și Kașmirul,
Kosovo, Filipinele, Sudul Tailandei, Darfur în Sudan sau Libanul.
Israelul este pur și simplu în cale.
Așa cum a fost și Berlinul de Vest în timpul războiului rece.

În țara mea, în Olanda, 60% din populație consideră imigrarea în masă
a musulmanilor, drept greșeala politică numărul unu de la al doilea
război mondial încoace.
Și alți 60% consideră Islamul ca cel mai mare pericol.
Luminile se pot stinge în Europa mai repede decât vă puteți imagina.
O Europă islamică înseamnă o Europă fără libertate și democrație,
un deșert economic, un coșmar intelectual
și o pierdere de putere militară pentru America , deoarece aliații săi
se vor transforma în dușmani, dușmani cu bombe atomice.

Cu o Europă islamică, America va trebui singură să apere moștenirea
Romei, a Atenei și a Ierusalimului.

Dragi prieteni, libertatea este cel mai prețios cadou.
Generația mea niciodată n-a trebuit să lupte pentru această libertate,
ea ne-a fost oferită pe o tavă de argint, de către oamenii care au
luptat pentru ea cu viața lor.
Pe tot cuprinsul Europei, cimitirele americane ne amintesc de băieți
tineri care niciodată n-au ajuns acasă și a căror amintire noi o
prețuim.
Generația mea nu este proprietara acestei libertăți; noi suntem numai
păstrătorii, paznicii ei.
Noi putem doar preda această libertate greu obținută, copiilor
Europei, în aceeași stare în care ne-a fost oferită nouă.
Noi nu putem ajunge la nici o înțelegere cu mulahii și imamii
(conducători religioși musulmani - nota mea).

Generațiile viitoare nu ne vor ierta niciodată.
Noi nu ne putem risipi libertățile.
Pur și simplu nu avem dreptul să facem asta.
Trebuie să facem tot ce este posibil acum pentru a opri această
stupiditate islamică, pentru ca să nu poată distruge lumea aceasta
liberă pe care noi o cunoaștem.

Vă mulțumesc,
Geert Wilders, președintele Partidului Libertății din Olanda, membru
al Parlamentului olandez

Cititi si transmiteti mai departe, ca nimeni sa nu spuna ca n-a stiut!!!"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-07 12:20:49
         
 
  Bine punctat, musiu Cioacă!
Doar că eu, în textul postat, denunțam ipocrizia multor români care, puși în situația de a da o mână de ajutor, s-au trezit creștini peste noapte invocând că cei cărora trebuie să le întindă mâna sunt, vezi doamne, teroriști, dată fiind apartenența lor (eu aș zice a unora) la religia musulmană.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-09-07 12:03:45
         
 
  "În plus, sunt zone din Europa în care enclavele musulmane au ieșit de sub autoritatea statelor. De exemplu, Olanda, Suedia, M Britanie, Franța și nu numai. După mine acestea demonstreayă eșecul multiculturalismului."
(Emanuel Cristescu)

Geramnia are peste cinci milioane de musulmani de origine turca si nici o singura enclava musulmana. Germania s-a angajat sa ia peste 800.000 de refugiati sirieni, o hotarare inteleapta, deoarece Germania are indice de natalitate redus si are nevoie de forta de munca.
Refugiatii sirieni sunt tineri care au copii si o rup destul de bine pe englezeste, ceeace dovedeste ca fac parte din paretea superioara a societatii siriene care, din disperare, isi parasec patria; si nu pentru a da atacuri teroriste. Ca de terorism sunt ei satui, simtindu-l pe propria lor piele. Si acum se pune problema, de ce apar enclave musulmane in alte tari si nu in Germania? Ca doar Koranul este acelasi!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-07 11:25:39
         
 
  Echitabil ar fica repartizarea acestora pe țări UE să se facă în funcție de salariul mediu din fiecare țară, mărimea geografică a țări, populație și PIB. Cu ponderarea negociată a acestor criterii. Dar pentru asta trebuie oameni de stat în celelalte țări membre UE. Nu mămăligi. Care să se alinieze ca la "Je suis Charlie" unor ordine venite de la Heil Merkel!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-07 09:25:21
         
 
  Ar putea fi și un fel de cruciadă invers!

Să căutăm causa causorum? Vă mai amintiți "armele bacteriologice" "primăvara arabă"? Acum Europa culege roadele complicității!

În plus, sunt zone din Europa în care enclavele musulmane au ieșit de sub autoritatea statelor. De exemplu, Olanda, Suedia, M Britanie, Franța și nu numai. După mine acestea demonstreayă eșecul multiculturalismului. Creștinește, acești refugiați trebuie ajutați pe termen scurt. Însă pe termen mediu și lung trebuie făcută pace în zonele de conflict, reconstruite cu asistență ONU orașele distruse iar islamicii readuși în țările lor. Până nu va fi prea târziu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-07 09:19:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE