FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Diverse
Text postat de Emanuel Cristescu
Am invalidat un al doilea text al unei autoare pentru cuvinte neecoliterare. Activează de mai mult timp aici! Oare chiar să nu fi aflat că limbajul, pe acest site, trebuie să fie unul ecoliterar?

Rog toți editorii să manifeste intransigență și să nu valideze texte care conțin cuvinte vulgare.

Am lipsit iar. Poate prea mult. Una din cauze este și faptul că, m-am procopsit cu un virus. Când deschid Europeea, în partea de jos îmi apar trei reclame și mă tot invită să completez un chestionar. Mai pățește cineva așa ceva? O idee, un sfat?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O fi: Eli e Emi, lama, sabactanii? Că așa se întîmpla în vechime, apăreau tot felul de chestii neecoliterare pe pereți, scrise de mîini nevăzute, ori poate chiar de Elis Emi.... Iar sub cruci se spunea: mene, tekel, fares. Băi, cred că era chiar invers, dar e mult de-atunci, cine mai cunoaște adevărul, că, dacă vă întreb ce-ați mîncat ieri, neam să știți!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-09-01 14:14:52
         
 
  elis emi  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-08-30 05:06:03
         
 
  Poate ca ar trebui sa spuneti care e numele autoarei.

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-08-30 04:55:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE