FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Capcana timpului
Text postat de Alexandra Sebeni
Ma simt captiva in capcana timpului.Vad cum acesta galopeaza neincetat, lasand totul in urma, calca in picioare tot: sperante, iluzii, vise...Noi avem impresia ca asteapta, dar, de fapt, ne inselam amarnic.
Cu fiecare bataie a inimii simt fiorii reci si soaptele subtile ale viitorului atat de misterios...Am inceput sa realizez ca avem doar o viata si nu ar trebui sa irosim nici macar o clipa...Intr-o secunda ,putem disparea la fel ca o mica steluta neajutorata pe cerul infinit.Simt ca ma destram...si fiecare bucatica se pierde in goana nebuna a timpului.
Un amalgam de sentimente zburda haotic prin inima mea...nu mai stiu ce sa cred, nu mai stiu ce sa spun, ma pierd...Simt cum sufletul se desprinde de trupul ostenit si zboara...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Îmi cer scuze pentru faptul că nu are diacritice ,dar sunt la început aici și nu am fost obisnuită, voi remedia greșeala pe viitor. Multumesc pentru că v-ati răpit puțin din timp pentru a-mi citi textul și mulțumesc pentru sfat.  
Postat de catre Alexandra Sebeni la data de 2015-09-03 22:32:52
         
 
  ”mica steluta neajutorata pe cerul infinit”

Doar în percepția noastră steluța este mică și neajutorată și mai ales să dispară într-o secundă. Stilistic vorbind, înțeleg o hiperbolizare a eului omenesc și proiectarea lui într-un plan cosmic cu toată efemeritatea lui, pe care însemnarea o invocă.

De ce nu sunt diacritice în text?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-08-30 10:09:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE