FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Petiție
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Cerem arestarea celor 7 baieti violatori din Vaslui!



Sînt deja peste o sută de mii de semnături.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Să fie oare, speculat și acest val de emoție colectivă ? Să fie cumva vorba de o perdea de fum în spatele căreiua să poată fi ocultate dosare extrem de grave de încălcare a legii ?

Nu știu. Dar e clar ca asta-i boala dv., sînteți prepuielnic, năzarnic. Dacă nu cumva căutați mereu nod în papură.

Ați semnat petiția? Sau credeți că fata s-a lăsat violată ca să se amîne dosarul Mircea Băsescu.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-29 17:58:18
         
 
  Toate cauzele, incepand cu pricinile simple, gen divort, partaj sau dezbatere de mostenire sunt tratate, aproape fara exceptie, interesat, dar nu in interesul legii ci in interes particular, al uneia dintre parti. Altfel, nici macar violul, care imi pare a fi penal, nu reprezinta ceva grav si periculos pentru societate, in ochii judecatorilor romani, care dau hotarari scrise, vorba lui Dinescu, "cu lingura cu care mananca". Si nu-i cred saraci, doar lacomi si interesati, oamenii care isi doresc sa ajunga judecatori au profile psihologice de insi avizi dupa putere si bani, avere si influentza. Din pacate, nu toti oamenii pot fi ingeri, dar, in mod sigur cei care nu au frica de Dumnezeu, indiferent cum s-ar numi EL, ajung bestii deghizate in oameni. Cam asta.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-28 09:03:38
         
 
  Sa te fereasca Bunul Dumnezeu si Sfanta Sa Maica sa ai de-a face cu justitia din Romania, la orice nivel ar fi! Demnitatea umana este calcata in picioare sistematic, nu se respecta procedurile, abuzurile sunt nesfarsite, dosarele sunt fabricate, iara nu bazate pe probe concludente. Un simplu denunt neverificat in prealabil se poate transforma intr-un dosar care te poate baga lejer in puscarie, in vreme ce adevarate fapte grave zac necercetate si nepedepsite, cam asta este imaginea justitiei romanesti in ansamblul ei. Extrem de rarele ocazii in care sunt judecati corect faptuitorii, nu fac decat sa puna mici tuse de culoare pe acest inspaimantator tablou, asemanator marii mizgaleli din perioada de inceput a comunismului, cand existau asa-zisi "dusmani ai poporului", care erau bagati la ocna aproape fara a fi judecati, pentru nimic capatai trei ani, asa, ca o marinimie din partea sistemului. Nu vad nicio diferentza semnificativa, atata timp cat nu exista un procent rezonabil de cazuri rezolvate neinteresat, adica exclusiv in interesul cetateanului si al dreptatii. Imi vine in minte un refren dintr-o veche manea, tot de pe vremea comunismului: "te cunosti ca esti artista, Monica, Monica...  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-28 08:57:01
         
 
  Sunt oarecum surprins de amploarea pe care a luat-o, totruși, la luni bune de la eveniment - EC.

Explicatia e simpla. Baietii aia ar fi fost facuti scapati ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat insa mamele a doi dintre ei au inceput in ultimele luni, pe mai multe retele sociale, o campanie murdara de defaimare a fetei violate, care, chipurile, ar fi mers de buna voie in masina unuia dintre ei spre casa.

Aceasta campanie murdara de denigrare a victimei a fost ca un efect de bumerang.

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-07-26 21:09:59
         
 
  Întrebare: sînteți cumva gelos pe autorul petiției? Este un elev și pînă la ora asta a strîns 395 907 semnături, bănuiesc că mult mai multe decît felurite petiții politice partizane. Iată cum mulțumește semnatarilor:

„Buna Seara tuturor! In primul rând doresc sa multumesc celor care mi.au transmis mesaje in privat si comentarii prin care m.au felicitat petru initiativa mea de a face aceasta petitie.Sunt foarte bucuros ca am reusit cu câteva distribuiri sa ajungă petitia pana la oamenii importanti care ar putea sa schimbe ceva in aceasta decizie a instantei fata de cei 7 violatori,de a nu fi arestati.Petitia aceasta arata ca simtul civic nu a fost uitat complet,dar mai arata si faptul ca romanii s.au saturat sa taca in fata deciziilor luate de cineva in favoarea altcuiva,cunoscut sau aproiat, si nu de cineva in favoarea cetatenilor.Faptul ca petitia are pana acum 356 404 de semnături iar numărul lor este in crestere trebuia sa traga un semnal de alarma către cei care interpretează legile dupa interesele personale si către cei care cred ca banii rezolva tot...Va multumesc tuturor celor care m.au ajutat in mediatizarea petitiei si a celor care m.au ajutat ca initiativa mea ,de elev de clasa a 12-a,sa aibă un impact major in toata tara.Va multumesc si sper ca aceasta petitie sa o ajute pe fată si pe familia ei sa treacă peste aceasta problema,cumpănă a vieții lor,si sa meargă înainte pe drumul pe care si.l doreste fără sa se mai gândească la trecut.As fi tare bucuros ca aceasta petitie sa o vada toti cei care se afla la conducerea României pentru a se schimba in bine legea care prevede pedepsirea violului.Va multumesc!O seara buna!”


Lupu Cristian Nicolae
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-26 14:31:56
         
 
  Recunosc, sînt copleșit de vigilența dv. diversionaistă. Nu vă dezmințiți.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-26 10:23:56
         
 
  Depășind necesitatea firească de a dezbate un astfel de subiect, abominabil în sine, sunt oarecum surprins de amploarea pe care a luat-o, totruși, la luni bune de la eveniment. Să fie oare, speculat și acest val de emoție colectivă ? Să fie cumva vorba de o perdea de fum în spatele căreiua să poată fi ocultate dosare extrem de grave de încălcare a legii ? Dintre care amintesc, preluate de pe net :

”- Dosarele EADS și Microsoft (pe marginea clasării acuzațiilor la adresa lui Dinu Pescariu ).
- Dosarul "Gala Bute" și acuzațiile grave aduse de Elena Udrea lui Florian Coldea?
- Dosarul Mircea Băsescu.
- Războiul din Ucraina.
- Oportunitatea continuării instalării scutului anti-rachetă în condițiile în care Iranul nu mai e pe axa răului iar Rusia consideră acest scut o amenințare.
- Tulburările din sudul Balcanilor (despre care se scrie atât de puțin).
- Angajamentul luat de România (prin vocea Președintelui) de a proteja integritatea teritorială a Republicii Moldova - adică intrarea în război dacă Transnistria își proclamă independența.
- Închisorile CIA din România.
- Dosarele lui Victor Ponta. Nu alea medicale.
- Ancheta despre doborârea MH17 deasupra Ucrainei. Raportul oficial final, nu "pe surse". A trecut un an.
- Votul în diaspora.
- Scandalul Schweighofer Holzindustrie.
- Angajamentul României de a intra în zona Euro.
- Dosarele de evaziune fiscală Mediafax Grup și Petrotel Lukoil”
Etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-26 04:02:42
         
 
  Din păcate, se pare, dezbaterile sunt axate dezechilibrat, mai mult pe fapta în sine. Nu se atinge subiectul esențial, spun eu, al rolului și responsabilității justiției în perpetuarea unor astfel de fapte. În principal, prin tranzacționarea sentințelor. Care, unor astfel de violatori, le conferă sentimentul că, având bani, prin cumpărarea complicității judecătorilor, vor scăpa. Dacă prin exemple de condamnare severă și fără putința de a scăpa, s-ar induce mentalitatea că astfel de fapte vor fi pedepsite exemplar, numărul unor astfel de fapte ar scădea vertiginos.

Iată de ce supun atenției, măcar ca sensibilizare, și această problemă.

Judecătorii furnizează societății serviciul public de administrare a dreptății. Și datorează societății obligația moralității în aplicarea legii fără părtinire. Dar această administrare, fără niciun control, a dus si duce la abuzuri și la tranzacționarea actului de a face dreptate. Multitudinea de exemple confirmă cu vârf și îndesat faptul că mulți judecători unii din icompetență însă marea majoritate, premeditat, adică infracțional, tranzacționează în mod corupt actul de justiție. .

De aceea trebuie găsită o modalitate de control a modului în care judecătorii își îndeplinesc obligația de a administra imparțial și legal actul de justiție. De exemplu, anual, prin tragere la sorți, s-ar putea verifica un număr de dosare, 100, 200; 300. De către o curte de judecători fără pată. Eventual asistată de jurați. Acolo unde se constată incompetență sau încălcarea flagrantă a legii, judecătorii respectivi să fie excluși din magistratură. Dacă se constată, pe bază de probe, că au premeditat încălcarea legii să fie și deferiți justiției, judecați și sancționați. Nu se mai pot arbitrariul și abuzurile din justiție.
Astfel principiul potrivit căruia frica păzește pepenii îi va face cel puțin responsabili. Nu se mai poate tolera să se joace cu viețile oamenilor și să nu răspundă pentru aceasta. Dacă ei consideră că nu pot face față exigenței de a aplica legea în mod corect să nu intre în magistratură sau să plece dintr-o astfel de funcție extrem de importantă pentru societate. Altfel societatea, încet, încet, se autodistruge.
Dacă justiție corectă nu e corupția sufocă societatea !

Iată mai jos câteva extrase din :

RECOMANDAREA NR. (94) 12

A COMITETULUI MINIȘTRILOR CĂTRE STATELE MEMBRE

PRIVIND INDEPENDENȚA, EFICIENȚA ȘI ROLUL JUDECĂTORILOR

(adoptată de Comitetului Miniștrilor în 13 oct.1994, la a 518-a reuniune a delegaților miniștrilor)


Comitetul Miniștrilor, în virtutea art.15.b din Statutul Consiliului Europei,

Luând în considerare art. 6 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale (denumită în continuare "Convenția") potrivit căreia "orice persoană are dreptul la judecarea în mod echitabil, în mod public și într-un termen rezonabil a cauzei sale, de către o instanța independentă și imparțială, instituită prin lege";

Luând în considerare Principiile fundamentale ale Națiunilor Unite privind independența judecătorilor, adoptate prin Adunarea Generală a Națiunilor Unite în noiembrie 1985 ;

Având în vedere rolul esențial al judecătorilor, precum și al altor persoane care exercită funcții judiciare în protecția drepturilor omului și a libertăților fundamentale;

Principiul al VI-lea - Exercitarea greșită a responsabilităților și abaterile disciplinare

1. Dacă judecătorii nu-și îndeplinesc atribuțiile într-o manieră eficientă și adecvată sau în caz de abateri disciplinare, trebuie luate toate măsurile necesare, sub rezerva ca ele să nu aducă atingere independenței justiției. În funcție de principiile constituționale și de prevederile și tradițiile legale ale fiecărui stat, aceste măsuri pot fi:

a. desesizarea judecătorului;
b. mutarea judecătorului în vederea exercitării altor sarcini judiciare în cadrul jurisdicției;
c. sancțiuni pecuniare, cum ar fi reducerea remunerației pe o perioadă determinată de timp;
d. suspendarea.

2. Judecătorii numiți cu titlu permanent nu pot fi revocați fără un motiv întemeiat atât timp cât nu au atins vârsta pensionarii obligatorii. Aceste motive, care trebuie să fie menționate în mod precis de lege, pot fi aplicate în țările unde judecătorii sunt aleși pentru o perioadă determinată sau pot privi cazurile când judecătorul este incapabil să își îndeplinească funcția, sau atunci când a comis infracțiuni sau grave abateri disciplinare.

3. Dacă sunt luate măsurile prevăzute la paragrafele 1 și 2 ale acestui articol, statele trebuie să studieze posibilitatea de a constitui, conform legii, un organ competent special însărcinat să aplice orice sancțiune și măsură disciplinară, atât timp cât ele nu sunt examinate de o instanță judecătorească, ale cărui decizii să fie controlate de un organ judiciar superior sau să fie el însuși un organ judiciar superior. Legea trebuie să prevadă procedurile adecvate pentru ca judecătorul în cauză să beneficieze cel puțin de toate garanțiile unei proceduri echitabile prevăzute de Convenție, cum ar fi de exemplu posibilitatea de a-și prezenta argumentele într-un termen rezonabil și dreptului de a răspunde la toate acuzațiile aduse contra sa.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-26 04:00:00
         
 
  Astăzi 312 000.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-22 15:12:49
         
 
  De ieri pînă azi, petiția a mai acumulat cam o sută de mii de semnături.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-21 18:33:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE