FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lovitură de teatru în plin avânt globalist
Text postat de Emanuel Cristescu
Lovitură în plin încasată de activiștii LGBT!

ONU a adoptat o rezoluție FĂRĂ PRECEDENT: Singura familie recunoscută este cea NATURALĂ.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ecsi,
Domnul profesor are dreptate:Kenya este singura solutie de scapare. Ca si pe mine, cand am venit la Bucuresti, cum ieseam in strada, cum ma fluierau zece golani! Tie nu ti se intampla chestia asta fiindca nu esti barbat bine asa cum sunt eu sau domnul profesor. Dar tu cu norocul tau iar eu si domnul profesor cu nenoroacele noastre; ca asa e viata!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-31 15:31:08
         
 
  Ce chestie! Nu ma asteptam ca domnul profesor sa citeze din presedintele Keniei. O tara unde abuzul sexual este la el acasa. Nu suporta gay-ii, dar suporta pedofilii si violatorii. No coment.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-31 13:58:19
         
 
  "As mai putea sa-i fac mamei tale bucurii pe care inca nu le crede posibile, bineinteles, daca mai este eligibila."
(domnul Kosta Vianu, adresandu-se Sfintiei Sale Corinuta)

domnul Kosta nu e mos,
ci un prea viril cocos,
dar sa-si puna labele,
chiar pe toate babele?!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-29 21:13:24
         
 
  Kenya  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-29 17:41:27
         
 
  Kenya  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-29 17:41:26
         
 
  Răspunsul TERIBIL al președintelui Kenyei, după ce Obama i-a ținut o predică despre homosexuali: Nu putem impune poporului lucruri pe care societatea și cultura noastră nu le acceptă

Excepțional răspuns. EXCEPȚIONAL. Mai bine în Kenia mergea Klaus al nostru. De fapt eu aș trimite în Kenia toate capetele prea plecate ale politicienilor care băltesc prin politica dâmbovițeană. Să ia lecții. Și să scrie fiecare de o mie de ori acest răspuns. Până le intră în cap. Și poate le și rămâne.

"Este foarte evident că avem multe valori comune cu SUA: dragostea pentru democrație, antreprenoriat, valorile familiei. Dar sunt și chestiuni pe care trebuie să admitem că nu le împărtășim. Pe care societatea și cultura noastră nu le acceptă. Este foarte greu pentru noi să impunem poporului nostru chestiuni pe care ei înșiși nu le acceptă. De aceea, o spun și repet: pentru kenienii de azi, problema drepturilor homosexualilor este o non-problemă. Noi ne concentrăm pe problemele de zi cu zi ale poporului nostru. Problema homosexualității nu este pe primul plan în mințile kenienilor. Și asta e un fapt", a spus președintele Kenyatta.”

Îmi este jenă cu asemene decerebrați!

Spunea Hașdeu cândva, și bine spunea:

~Nu sus, nu sus la cei avuți,
În norii fumului pierduți,
Se nasc fecundele virtuți.
Poporul ce suspină jos
E singur valea roditoare,
În care crește grâu și floare,
Bun și frumos!...~
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-29 17:22:06
         
 
  Rectificare: asa, ca tine, Corinutza, adica similar in comportament, agresivitate si tupeu mai era inca unul, de-si zicea singur sie-si, MTL ( a se citi "meteleu"). Si-o fi facut acela schimbare de...sex(n)s?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-23 10:18:50
         
 
  Corinutzu, sezi mumos, tatutzu, nu te infoia, sa nu-ti plesneasca, dracului, ceva! Sau, mai bine, cand esti numai tu cu tine, ia o oglinda si priveste-te: vei afla singur(a) raspunsul la intrebarea de mai jos. Provocatoare mica si sturlubatica, vrei sa aplici aceeasi metoda ca si in cazul Peia? Mi se flutura steagul de frica, paracioasa mica.

Dom' Cristescu, sa n-am parte de ea care minte, cum sa fii calm si sa mai tii cont si de tinuta cu o asemenea... gasiti dvs rima!
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-23 10:16:06
         
 
  Dupa "imbecilitatea" cui, d-le Kosta Vianu?

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-07-23 01:17:58
         
 
  aici, la fel. îmi amintesc că pentru "papagal" eu am fost suspendat o lună. o, tempora.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-07-22 23:43:35
         
 
  PS. Și Merkel s-a pronunțat contra.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-22 21:42:04
         
 
  Domnule Vianu, să ne păstrăm calmul și ținuta.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-22 21:41:20
         
 
  Mă conving, iată, domnule critic latunski, că am procedat bine rugând membrii europeici să nu dezbată teme religioase aici. Sunt suficiente astfel de site-uri.

Este adevărat că, spiritual și cultural, nu putem să nu facem, uneori, trimiteri la texte religioase.

Exemplul dat de domnia voastră o demonstrează cu brio. Este ca în jocul acela celebru cu final nt!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-22 21:40:30
         
 
  corinutza, di ce te risti? As mai putea sa-i fac mamei tale bucurii pe care inca nu le crede posibile, bineinteles, daca mai este eligibila. vorbesti de batranetea mea?Stii care ar fi singura chestie? mi-e teama ca s-ar naste inca una ca tine si nu cre da Terra ar suporta. Hai siktir! Inca MAI CRED, DUPA FRECVENTZA POSTARILOR, DUPA AGRESIVITATE SI IMBECILITATE CA ESTI SOLARIU EPIGRANTUL. Fa-ne o bucurie si recunoaste! Si-apoi, du-te unde te trimit, stii tu, nu e nevoie sa-ti desenez.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-22 08:14:03
         
 
  D-le Kosta Vianu, sunteti depasit net. De ce nu va vedeti de batranetile dvs. linistite? Oricum, nu intelegeti nimic din lumea care va inconjoara...

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-07-22 02:57:45
         
 
  CTA, nici acum nu-ti dai seama ca aberezi? In calitate de aparator al "baietilor veseli" nu dovedesti deca ta, din doua, una: ori esti ca ei, cu ei si pentru ei, caz in care te inteleg, ori esti snob, gata oricand sa iei o idee sdin zbor si s-o inghiti nemestecata, numai pentru ca asa e la moda. Liberalismul dumitale pute a libertinism de la o posta. Cat despre "atitudine", dumneata, de o buna bucata de vreme, esti mereu "contra", nu conteazxa contra cui. O fi de la simpatia pentru homalai si lesbiene? Dar normalitatea, domnule, cu normalitatea, cum ramane? Urmeaza a fi prigonita, probabil, daca e sa ma iau dupa cum gandesti. Pacast de dumneata, pareai chiar intelectual. Sau, vorba aluia de la "cadre", din romanul Cel mai iubit dintre pamanteni: voi astia, filosofii, n-aveti...?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-21 11:13:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vremurile biblice erau - zic eu - glisate pe un făgaș normal. Căci era ușor pentru Iehova să nimicească oamenii vinovați, într-un loc de pederastie și, în celălalt, de lesbianism. Acum, se pare că misiunea îl cam depășește. Cred că totuși știu de ce tace Biserica vizavi de ”familia naturală”. Cu Biblia în mînă, reproduc un citat despre evenimentele petrecute imediat după episodul Sodoma și Gomora (era să zic Govora):
29. Si asa a fost ca, atunci cand a prapadit Dumnezeu toate cetatile din partile acelea, Dumnezeu Si-a adus aminte de Avraam si l-a scos pe Lot din mijlocul prapadului, atunci cand a prapadit Dumnezeu cetatile unde traia Lot.
30. Iar Lot a iesit din Toar si s'a asezat in munte, impreuna cu cele doua fete ale sale, caci se temea sa locuiasca in Toar; si a locuit intr'o pestera, el si cele doua fete ale sale.
31. Si cea mai mare a zis catre cea mai mica: "Tatal nostru e batran 10, iar in tinutul acesta nu-i nimeni care sa intre la noi, asa cum se obisnuieste'n tot pamantul.
32. Haidem dar sa-l imbatam pe tatal nostru cu vin si sa ne culcam cu el; si astfel din tatal nostru sa ne ridicam urmasi".
33. Si'n noaptea aceea l-au imbatat pe tatal lor cu vin; si a intrat cea mai mare si'n chiar noaptea aceea s'a culcat cu tatal ei; dar el nu si-a dat seama cand s'a culcat ea si cand s'a sculat.
34. Iar a doua zi a zis cea mai mare catre cea mai mica: "Iata, eu m'am culcat azi-noapte cu tatal meu; sa-l imbatam si'n noaptea asta cu vin si du-te sa te culci si tu cu el; si astfel sa ne ridicam urmasi din tatal nostru!"
35. Si l-au imbatat pe tatal lor cu vin si'n noaptea aceea; si a intrat si cea mai mica si s'a culcat cu el; dar el nu si-a dat seama cand s'a culcat ea si cand s'a sculat.
36. Astfel amandoua fetele lui Lot au ramas grele de la tatal lor.
37. Cea mai mare a nascut un fiu si i-a pus numele Moab, zicand: "Este din tatal meu" 11. Acesta e tatal Moabitilor, care sunt si'n ziua de azi.
38. Si a nascut si cea mai mica un fiu si i-a pus numele Ben-Ammi, zicand: "Acesta-i fiul neamului meu" 12. Acesta e tatal Amonitilor, care sunt si'n ziua de azi. (Facerea, XIX).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-07-21 05:57:20
         
 
  Singura familie recunoscută este cea NATURALĂ

Familia naturală
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-21 03:36:56
         
 
  Mai nou, Ambasada USA a arborat Steagul Sodomei și Gomorei! O fi fost cuprins în Tratatul de cooperare acest gest?

Ce face Biserica? Știu, întoarce și celălalt obraz! Cu Biblia în care este descris ce au pățit cei din Sodoma și Gomora, într-o mână iar în cealaltă cu neosteagul acestor cetăți! De la ipocrizie la cinism și sfidare nu-i decât un pas!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-21 01:47:28
         
 
  Pentru înţelegere:

Manipulare pentru to(n)ți
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-19 10:25:37
         
 
  ”cînd păcătoșii de pămînteni s-au înmulțit în așa hal?”

Pare totuși un paradox: când numărul lor este în creștere populația ar trebui să scadă, nu?

Pentru că normalii, se pare, vor fi obligați să procedeze ca mai jos:

Un tip se prezintă precipitat la Serviciul de pașapoarte:
– Vreau pașaport în regim de urgență, ca să plec cât mai repede din țară.
– Păi n-aveți nevoie de pașaport în Europa.
– Europa e prea aproape… vreau să mă duc la capătul lumii.
– Da’ de ce?
– Nu sunt de acord cu politica față de homosexuali!
– Cum așa?
– Pe vremea lui Antonescu îi împușcau. Gheorghiu-Dej îi băga la pușcărie. Ceaușescu îi închidea la balamuc. Acum, după revoluție, i-au lăsat în pace și le-au dat drepturi.
– Și-atunci?
– Mi-e teamă să nu devină OBLIGATORIU…
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-18 16:31:58
         
 
  Nu intram pe aici, dar m-a surprins și m-a încîntat observația lui don Mitică: Chiar, de unde așa o mare cantitate de îngeri păzitori, cînd păcătoșii de pămînteni s-au înmulțit în așa hal? Există două explicații, date de începuturile literaturi sefe: 1..... (nu vreau să fiu înjurat de ortodocșii practicanți); 2.....(nu vreau să fiu scuipat și ucis cu pietre de către creștinii fanatici)  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-07-17 18:10:37
         
 
 
"Corinutza, fata, fii barbata, nu-ti schimba nimic, eventual chilotii!"
(Kosta Vinu)

Domnule Kosta Vianu,
Sfatul meu este sa nu mergeti mai departe cu cercetarile in chiloteii Corinutzei, fiindac daca o faceti veti da de un Duh Sfant cu care s-ar putea mandrii insasi Patriarhul!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-17 15:53:17
         
 
  Domnule KV, în afară de împărțirea în tabere ca să tăbărîți pe ăia care..., stilul dv. este unul din epoca pietrei necioplite. Bădăran și țopîrlan. Românismul ăsta n-are cum să facă promoție taberei dv. dragi.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-17 14:01:56
         
 
  Corinutza, fata, fii barbata, nu-ti schimba nimic, eventual chilotii! Cine stie ce vizite mai poti primi! Poporul roman nu se "trage" din nimeni, e poporul roman si atat. Asta ai fi putut invatza daca te-ai fi dus cu regularitate la scoala. Dar asa, ce pretentii sa mai avem?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-17 13:43:04
         
 
  Pana una-alta, n-avem cum sa nu observam faptul ca aparatorii anormalitatii (anormalitatilor, de fapt!) sunt cam aceiasi care il aparau cu dintii si pe chiozlau. E adevarat, in tara orbolor, chiorul e imparat, dar nici chiar asa! Mai cu fereala, domnilor, mai pe din dos, as zice, daca nu m-ati crede, si pe mine, Doamne-fereste, in tabara cu aia, cum le zice? Aaa, stiu,mi-am amintit, di-rectori si pro-rectori! Aia cu "pro" folosesc prezervativul, sau cum? Rusine, CTA, daca si de astia ti-e la fel de drag ca de chioru', m-am lamurit ce e cu matale, sa n-am parte de voi daca te mint! Post scriptum: are dreptate Radu Stefanescu, cred ca si eu sunt lesbiana, imi plac fetele, na ca m-am dat de gol!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-17 13:40:09
         
 
  Inseamna ca poporul roman care se trage din Traian si Decebal nu va mai fi recunoscut?
DACA e asa o sa imi schimb numele in GETA!

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-07-17 02:58:50
         
 
  Sodoma si Gomora fac dracului parte din Biblie? Se ..homosexualizau si aia in..Onan. Care e problema de ma cenzurati?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-16 22:49:05
         
 
  Domnule Cioaca, ingerii la conciliul de la niceea nu aveau sex, corect. Legionarii criminali la judecata CEDO. cam ce aveau?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-16 22:45:24
         
 
  Sunteti in eroare maxima. In primul rand urati gay. Eu stiu aici vreo trei  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-16 22:41:34
         
 
  Eu ma indoiesc ca ingerii nu ar avea sex. Fara sex nu puteau sa se inmulteasca in halul asta de au ajuns la sapte miliarde. Fiindca, dupa cate stiu eu, nu exista un om care sa nu aiba un inger pazitor.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-16 22:21:39
         
 
  pe lesbiene le scuz cat de cat, femeia mi se pare oricum net superioara dpdv estetic. ma contrazic o buna parte din marii artisti ai lumii, care sunt sau au fost homosexuali. pe de alta parte, ma gandesc ca ingerii n-au sex. chestiunea e complicata.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-07-16 22:08:23
         
 
  Erați așa de triumflător ca și cum ați fi ieșit direct din șut. Noroc bun!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-16 22:05:12
         
 
  Putea fi o observație politicoasă.Dar ți-ai găsit. Sunteți stilul de om că, dacă unui om i se face rău pe stradă, îi mai dați și dumneavoastră un șut! Succes!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-16 21:35:17
         
 
  Îi reprezentați interesele? Păreți ieșit de acolo!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-16 21:30:30
         
 
  Lovitură de teatru în plin avînt ecoliterar: pe europeea se admite punctul la sfîrșitul unui titlu.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-16 21:30:03
         
 
  Eu mă gîndesc că ați putea cere oricînd drept de franciză de la Moftul român.  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-16 21:24:21
         
 
  Ți-am șters comentariul. Te rog, nici măcar aluziv să nu aduci în discuție persoane.

Sodoma și Gomora sunt în Biblie ca descriere anatemizantă. Și tocmai aici este paradoxul. Într-o mână cu anatema și în cealaltă cu modalitatea comportamentală anatemizată. Nu este nicio eroare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-16 21:12:27
         
 
  Mă gândesc să facem o secțiune ”Ecohomo” Ce zici?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-16 20:47:23
         
 
  Ia contextualizeaz-o tu și dă-ne o lecție de antiinepție!

Nu se poate ca dintr-o excepție să faci regula.

Liberalismul și toleranța sunt una și familia este alta. Am văzut că și madame Merkel s-a pronunțat împotrivă.

Și apoi cum vine asta, să te dai creștin, adică să ai Biblia într-o mână și Sodoma și Gomora în cealaltă? Nu este cumva o fractură comportamentală?

Sigur, a-i tolera pe homosesxuali, a-i ajuta, a nu-i ostraciza mi se pare normal, creștinește și moral. Dar de aici și până la a impune ca normă comportamentul lor este o mare eroare și și un exces. Ar mai urma interzicerea căsătoriilor heterosexuale!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-16 20:41:06
         
 
  Sunteți anti gay? Sa nu ma înțelegeți greșit: Eugen Barbu spunea ca e necesar sa fie cât mai mulți homosexuali pentru ca femeile sa ne rămână noua. Problema este ca pe un site care se vrea ultra democratic, dumneavoastră postați aceasta inepție scoasă din context!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-16 20:22:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE