FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Se strange latu, da-i in saeacie
Text postat de ecsintescu virtual
Avem un inculpat pe post de prim ministru. In extensie. daca ne conduce un inculpat, noi suntem inculpati. Romania este inculpata.

Fireste ca Ponta e curat. O carje Sova, doua Rovane.

Fac pariu ca domnul profesor va vedea masoni, basisti, Basescu cu aia pe ochi, etc.

Se strange latu, da-i in saracie.

ps. special am scris asa:
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ps2. Oana Mizil este descendenta unui fin intelectual comunist.
(Ecsintescu Virtual)

Eu, dupa spusele Oanei, stiam ca Paul Niculescu-Mizil a fost un intelectual socialist care avea bune relatii cu Impuscatul. Caruia i-a fost si fin din moment ce s-a lasat rebotezat de el: din Paul Niculescu-Mizil devenind doar Paul Niculescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-15 19:20:18
         
 
  ”fiu de general de armata” Ești sigur?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-15 19:02:24
         
 
  ps1. Primarul Capitalei este un chirurg respectabil, fiu de general de armata. A facut infinit mai mult bine decat transfugii Horia Sima si compania.

ps2. Oana Mizil este descendenta unui fin intelectual comunist.

ps3. Sper ca imi apreciati condescendenta.

ps4. Inainte sa fiu un om de stanga sunt antonescian. A starpit crimele unor degenerati. Vezi Calciu Dumitreasa. Popa Calciu.

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-15 16:41:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Ecsintescu Virtual,
Sa stiti ca in partea dumneavoastra stiam ca pot sa ma astept la orice, dar la asa ceva nu m-am asteptat niciodata! Adica sa deveniti si dumneavoastra traianist. Si inca unul infocat din moment ce vedeti un lat de gatul lui Victoras, si asta cand stiti prea bine ca inca nu s-a semat canepa din care sa se poate face acel lat.

p.s.1
Primarul capitale stie de noua dumneavoastra orientare politica?

p.s.2
Ce mai afce Oana Mizil? E adevarat ca s-a lasat de politica pentru a putea duce mai des pachete lui Vanghelie?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-14 17:22:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE