FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nominalizări
Text postat de Camila Petrescu

Zi ploioasă de noiembrie. Ofițerul stării civile, domnul Epaminonda, privea gânditor la geamul pe care alunecau șiroaie de apă. O mică supărare ii umbrea gândurile. Legea 287/2009 apăruse prea târziu, contribuțiile lui rămânând in anonimat. “Este interzisa inregistrarea de catre ofiterul de stare civila a prenumelor indecente, ridicole si a altor asemenea, de natura a afecta ordinea publica, bunele moravuri ori interesele copilului”.
Supărarea ii trecu in momentul in care dădu frâu liber amintirilor.
Un prim caz prin care și-a verificat puterea de convingere i-a adus confirmarea că se afla pe drumul cel bun. Doi miri erau nehotărâți asupra numelui comun pe care să-l poarte, al lui sau al ei, mirele purtând numele Popescu iar mireasa Coadăneagră . Argumentul că-i plină lumea de Popești i-a convins să accepte fără rețineri numele miresei.
O altă victorie a fost cu familia Chitic pe care a convins-o să-și schimbe declarația de naștere, prin care voia să-l numească pe noul născut, banal, Ion. Considerentul, că ar necesita un prenume, care să echilibreze balanța, a făcut ca pruncul să devină Hercule.
Un caz asemănător a fost cu familia Puilă. Prin schimbarea declarației de naștere Mărioara a
devenit Penelopa,PP-ul avand predestinare la vedete.
Pe o altă tanără lehuză ce obișnuia să poarte mai multe fuste deodată și care se plângea că nu are curent electric in casă a convins-o să-și numească odrasla Semafor. După această inovație chiar și in cele mai mici orășele apărură mulțimi de Semafori.
Una dintre ultimele intâmplări a fost cu numitul Burdihan care solicita imperios schimbarea numelui prea contondent. In urma raționamentului, ca noul nume să mențină totuși o legatură cu fala strămo-șilor, noua lui identitate deveni Burduhănosu.
Pe toate aceste acte trona cu insuflețire iscălitura caligrafică: Epaminonda Chisăliță.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc!... pentru trecere, sfaturi si mai ales pentru **. :)  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-07-07 13:22:39
         
 
  Nu m-am putut abține să nu-ți dau un steloi, ca să moară Epaminonda de necaz și să se facă Chisăliță.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-26 06:32:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dacă vei face cumva shimbare de sex, ai putea păstra legătura cu vechiul nume nominalazîndu-te Camilar.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-06-25 09:52:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE