FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Potop
Text postat de iuri iulian Lorincz

Privește cerul
e semn de furtună
iubito
vino să ne ținem de mână
să fugim,
cât se mai poate
să lăsăm în urmă
ale noastre păcate
negru e cerul
și marea agitată
să te strig
nu mai pot
nici în șoaptă
plouă
și totul e-o apă
din care
nici o ființă nu scapă
iubito vino de-ndată
am construit din inimă o barcă
tu ești un far
aprins peste noapte
ce-mi luminează calea
printre valuri deșarte
vino iubito dă-mi mâna
inimile noastre
să fie doar una
în vele să sufle al tău vânt
vom da de pământ
iubito
vom da de pământ
voi face în suflet
un covor din recif
și-un castel
ridicat din porif
să dormim amândoi
pe o pernă
în primăvara noastră eternă
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cand citesc ghidusii de genul "am construit din inimă o barcă", rusine mie, ma cam opresc; n-a fost cazul azi, si bine-am facut, ca dadui peste rima recif-porif , ocazie cu care aflai si eu ce-nseamna "porif". ocazie cu care propun dezvoltarea ideii cu "si spalat cu CIF". stima.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-24 09:19:22
         
 
  ma rog, "niste vasle" in loc de "o pereche", asta ca sa nu cream dezacorduri. dar cred ca se intelege ca e vorba de doua in orice pereche  
Postat de catre sters sters la data de 2015-06-24 08:52:16
         
 
  In total acord cu pictorul Septimiu, as zice si eu ca unele imagini sunt asa de stangaci alcatuite, incat frizeaza ridicolul. Aia cu "al tau vant" e "di granda", am ras cu lacrimi, desi... tehnic vorbind, n-ar fi chiar imposibil, parerea mea. Ati auzit, stimate fauritor de versuri (ma rog!) de expresia - sa ma scuzati - "a trage vanturi?". Nu vi se pare ingrozitor de apropiata de ceea ce scrieti dumneavoastra? In acelasi context, de acord, principiul motorului cu reactie poate functiona si in situatia data, dar mai romantice mi s-ar parea o pereche de vasle, mai adecvate situational, mai ales ca avem in limba romana vasllori semantice foarte sugestive ale expresiei "a trage la rame"! Semantica va mai joaca unele feste si in ceea ce priveste expresia "a da de pamant", care, indeobste, se refera la o stare de furie necontrolata, in total dezacord ideatic cu "vom descoperi pamanturi noi", "vom iesi la liman", vom gasi o insula pustie" etcaetera, etcaetera, nu mai insist, ca se face seara.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-06-24 08:50:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "iubito
vino să ne ținem de mână
am construit din inimă o barcă
tu ești un far"

Asadar, farul sta in barca?
Dar cum poate sa sustina o barca ditamai farul?

"iubito
vom da de pământ"

Sa intelegem ca amandoi va veti da de pamant?

Castelul este ridicat din porif?
PORÍF, porifuri, s. n. Construcție făcută din garduri de nuiele și de bolovani, pentru protejarea malului unei ape curgătoare.

Acum, eu ca barbat inteleg ca ti-a trebuit o rima exotica la "recif", mai ales ca in apele romanesti nu exista corali care sa cladeasca recifuri, si ai gasit neaosul "porif".
Frumos cuvant si rar!


Insa tu crezi ca iubita ta va accepta sa traiasca intr-un castel construit precar din garduri de "nuiele si bolovani"?

Pai, femeile moderne sunt foarte pretentioase. Nu fi naiv.
Ele doresc vile executate de firme autorizate si diriginti de santier, conform normelor in vigoare, cu toate avizele necesare.
Acolo ele doresc sa invite colege in foisor la gratar cu ciuperci umplute cu branza, pe fond muzical de la radio, ca sa se inverzeasca de invidie colegele de la birou.

Crezi ca ea va accepta sa-si tolaneasca suavul trupusor pe un "covor din recif", adica de corali colturosi? S-ar plange ca o doare coloana si ca nu se poate odihni pentru a fi apta a doua zi la serviciu pentru delicioasele discutii cu colegele de cafea.

"în vele să sufle al tău vânt"

Uite, cu imaginea asta sunt de acord. Iubita care sufla de zor in vele, imaginea asta m-a surescitat. Ce imagine minunata! Mi-a placut ca poemul e plin de senzatii si perceptii.

 
Postat de catre Septimiu Zugravescu la data de 2015-06-24 02:02:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE