FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Roena Woolf
Dragã mamã, mamã... ºi iar mamã,

Cã ce-am pãþit eu, sã nu pãþeascã nici duºmanii mei! Îþi scrie fiul tãu iubit, ce-a plecat de-acasã ºi n-a mai venit. Doresc ca micile mele rânduleþe sã te gãseascã foarte sãnãtoasã, cã pe mine m-au gãsit colegii foarte turtit sub o basculantã de zece tone. Aºa cã m-au încadrat pentru câteva în reparaþiie la „Chirurgie reparatorie”. Faci interior 101 ºi-þi rãspunde sora ºefã, care-i ca un frate, cã-mi ia temperatura ºi þigãrile de trei ori pe zi ºi-þi spune ea cum sã aranjezi cu portarul ca sã te lase! Cã dacã aveam un pic de minte ºi ceva mai multã grijã, dacã citeam cu atenþie broºurica aceea cu „Atenþie pietoni” nu ajungeam aici, la spital, sã mã împacheteze ca pe mumii. Habar n-ai ce-a mai rãmas din mine – zece la sutã din ce eram! Doctorul spune cã am avut noroc. Norocul ãsta sã-l aibe el, cã mi-a spus sã nu-mi desfac bandajul cã mã-mprãºtii ºi mã livreazã la „Articole cu amãnuntul!” ªase ore a cusut la mine ºi când l-am întrebat care e situaþia, ce ºanse am, mi-a rãspuns cã „nimic nu e veºnic!”
Saveta mea umblã în doliu, zice cã “al ei” era mai lung ºi mai lat! ªi are dreptate, sãraca... cã nu mai e „metrajul” meu! Sunt tot numai cofraj. Nici nu ºtiu ce am original în mine, cã majoritatea sunt din inventarul spitalului. Ce mai, am intrat în reparaþii capitale înainte de termen! Singur Gicuþã m-a recunoscut. Prieten adevãrat! E de joi seara aici, c-a stat la umbrã ºi s-a rãcorit cu rachiu de drojdie sub o basculantã de cinci tone! Cum era sã-l vadã ºoferul? Când a pornit hãrãbaia, n-a mai rãmas întreagã decât sticla goalã! Ghinion! Ce-a mai rãmas din Gicuþã abia dacã aºezi într-un cãrucior cu patru roþi! I-a spus doctorul cã dupã ce i-o scoate ghipsul îi face cadou un caiet de dictando în care sã scrie de o sutã de ori pe zi urmãtoarea cimiliturã: „Bãutura idealã e sã fii cu sticla goalã”. Sã se jure cã în viaþa lui nu mai bea decât apã! Gicuþã i-a rãspuns: „Bine, doctore, apã...sigur cã apã, dar în ce s-o pun?” Încolo ce sã-þi povestesc dragã mamã, mamã ºi iar mamã? Spital mare, nou: etajul I – din curele de dinam, etajul II – din fierãstraie. Au început sã primeascã ºi „speriaþi”. Vecinul de pat e motociclist – pacient vechi, cu experienþã, cã-i mereu în revizii; când el, când motocicleta!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  dumanii mei...
hahaha...tare text. Umor sensibil.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-02-27 19:18:45
         
 
  Eti pe faz i mi place. Ecsintescu virtual, i mulumesc. Scurt. De fapt, vorba mult-i srcia omului.
Cu drag,
Roena
 
Postat de catre Roena Woolf la data de 2006-02-27 13:57:09
         
 
  hi hi  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-02-27 13:49:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE