FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Marian Badea
Dupã numeroase studii ºi dezbateri repetate,
savanþii din lumea-ntreagã au ajuns ºi-au stabilit:
„Dacã vrei sã trãieºti bine, sã ai zile-ndelungate,
preþuieºte mult, iubirea ºi fã sex neostoit !”....

El....
Ieri, când El intra în viaþã, cãutând marea iubire,
întâlnea femei în vârstã ce-i promiteau fericire.
Aºtepta sã întâlneascã, iubirea cea mult visatã,
plictisit, a dat sã creadã cã speranþa-i decedatã.
….
Azi, la asfinþit de viaþã, fiindcã tot la sex mai sperã,
iatã, a gãsit iubirea, într-un trup de efemerã.
Când i-a mãrturisit simþirea sincerã ºi delicatã,
fata l-a privit vexatã, cãci îl lua pe El, drept tatã.

Ea...
Ieri, când Ea intra în viaþã, cãutând marea iubire,
întâlnea bãrbaþii tineri ce-i promiteau fericire.
Aºtepta sã întâlneascã iubirea cea mult visatã,
un bãrbat mai copt la minte, cu avere însemnatã.
.....
Azi, la asfinþit de viaþã, la iubire tot mai sperã,
întâlneºte doar schelete cu vigoarea efemerã.
ªi se uitã la cei tineri, cu privirea delicatã,
încercând sã afle-acuma, ce-i iubirea ignoratã.

Amândoi
Ieri, când ei intrau în viaþã, cãutând marea iubire,
au avut o mare ºansã: sã trãiascã-n fericire.
S-au plãcut din prima clipã ºi-au decis chiar de îndatã,
sã trãiascã împreunã, iubirea cea mult visatã.
....
Azi, la asfinþit de viaþã, la iubire tot mai sperã,
cãci clipa lor de iubire, a fost mult prea efemerã.
Amândoi privesc nostalgic ºi se întreabã deodatã:
în aceastã scurtã viaþã, voi iubi, oare, vreodatã ?



27.02.2006
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu, dar am vzut oameni mai n vrst inndu-se de cioace. A nu se confunfa cu cioci (termen asiatic), dac tii ce nseamn. Trebuie s tii c doar ai trit pe vremea lui Ceac !  
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-28 22:14:29
         
 
  Eu... mi cutam cutia cu acuarele...i am dat peste Cristi...
Apropo, nu mi-ai gsit culoarea verde?...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-28 21:29:20
         
 
  Liviu-Cristian,

Nu v neleg. Despre ce este vorba ?

Vd aici nite comentarii pe care nu le neleg.

Pentru dispute personale, folosii-v propriile pagini.

V mulumesc.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-28 19:37:37
         
 
 
Realizez c m-am grbit, scuzele mele, Cristian.
Oricum, nu stric s fii mai explicit...
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-28 18:38:59
         
 
  Liviu + Ma refeream la poem, nu la consistenta comentariilor. Daca asta intelesesi si tu, nu inteleg de ce te-ai simtit atacat. Daca intelesesi altceva, lamureste-ma si pe mine.  
Postat de catre Cristian Munteanu la data de 2006-02-28 18:23:56
         
 
 
Noi, poate...Curios e c te-am gsit tot acolo.
Te credeam deja la coala primar!
S nu te certe educatoarea c vorbeti fr s ridici dou degete.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-28 18:12:16
         
 
  Dumnezeule, ne-am intors la gradinita !?  
Postat de catre Cristian Munteanu la data de 2006-02-28 18:07:23
         
 
  Eroare evident. Nu eu am evideniat aici teoria yin-yang.

n ceea ce privete culorile, am scris un roman care este n curs de corectare acum. Cei care l-au citit au solicitat anumite corecii i au avut dreptate. O s-l gseti n librrii. Cumpr-l ! Citete-l de mai multe ori ! Ai s-l nelegi. Dup aceea recitete-i spusele de acum, c ai s le gseti pe forum.

In privina mesajelor subliminale, este suficient s reciteti mesajul meu anterior i s analizezi cum ai gndit iniial i care a fost rezultatul final. Iar dac exist o neconcordan, atunci recitete mesajul pentru c ai s descoperi mesajele subliminale i i vor place...

In privina setei de frumos... este mult prea poetic pentru un om matur... o neconcordan pe care vd c nu ai controlat-o suficient.

tii, domnia ta, ce senzaie are cel manipulat ? Ei bine, are tendine spre rou... Dar tii de ce ?

Ultima ntrebare o las pentru dezlegare. Aa ca un fel de ghicitoare. Vezi c rspunsul se afl n tot ceea ce este scris mai sus.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-28 15:33:52
         
 
 
Dup yin i yang, emisii de culori, energii mai mult sau mai puin paranormale, prioriti, iat i mesaje subliminale...
Eu rbdare am, nici o grab...
De cerut nu cer, am cu ce s-mi satisfac setea de frumos,...m gndeam doar c ar fi vremea s produci ceva...altfel ceea ce afirmi poate fi luat doar ca parad, exces de cuvinte generat de un anume grad de autoapreciere. Logoree, vreau s zic.
Inefabilul, ca s fie accesibil, are nevoie de o prim condiie. i cea mai important. S existe...Lipsa de exprimare, doar prin ea nsi, nu poate constitui inefabilul pe care l clamezi.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-28 10:54:58
         
 
  Rbdare, stimabile. Rbdare.
C nu dau turcii !

Apoi, din cele mrturisite de domnia ta, oricum m citeti. Nu neaprat c i-ar place cele ce scriu. Ca s critici... ori, a critica este primul pas. Iar a emite judeci pripite despre ceva ce nc nu poi nelege, aa cum te-ai exprimat, nu m oblig s i reacionez dup cum sugerezi. Nu este oare o reacie primar ?

Ceri, mereu ceri. Eti convins c i se va da i i se d, tot ca s nelegi... Ai rbdare c nu ai ajuns la vrsta asta ca s te compori ca un puti rzgiat... ai rbdare, ateapt...

C dac tot te perpeleti ca petele pe uscat i ceri s i se dea ap, chiar crezi c plou ?

In fine, nu vreau s mai discut despre solicitarea aceasta repetat... i nici de considerentele care te ndeamn s ai o asemenea atitudine plin de nerbdare. Cci, i neleg culoarea, dar nu i-o mprtesc. Nu m intereseaz. Ce nu pricepi ?

n definitiv, pot s nici nu-i rspund. Ori crezi c-i sunt dator cu oarece daune-interese ?

Se spune c vrsta i confer nelepciune. Unora, nu... cci nu pot scpa de ... trecut, dac m nelegi.

i apoi, treci uor peste mesajele subliminale pe care le introduc n scrierile mele, fr a fi contient de existena lor. Oare, crezi c aa, poi fi un partener de dialog ? C numai dac citeti comentariul meu referitor la Cenaclu i gseti cel puin 10 mesaje subliminale (am pus o cifr rotund c mi-e team c ai s citeti impresia asta la nesfrit, tot ca s le descoperi i s le numeri - nu este cazul). Domnia ta, reacionezi altfel, mai previzibil.

Ineleg, iar te ncearc o nuan de rou. Vrei s ripostezi. Ai face oriice numai s rezolvi odat problema asta. Nu se poate ! Ct vreme vrei aa, nu se poate. Dar, poi s spui. Poi s vorbeti. Poi s dai calificative care m dezavantajaz (n ochii unora). tiu c doare... orgoliul i-este mare. Inefabilul ... este accesibil celor mai vii. Vii, nu roii, dac m nelegi...

 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-28 09:21:37
         
 
  Marian,

Ceea ce ai spus tu unui forumist (eu l-a numi coleg de forum, coleg de site, scriitor, eseist sau i-a da numele) se impune a fi susinut, nu e suficient s te scufunzi n inefabil i s atepi ca cititorul s te urmeze, trebuie ca acel inefabil s-i fie accesibil, ori asta nu o poi realiza dect dac mijloacele artistice pe care le utilizezi sunt suficient de atractive pentru realizarea scopului.
Nu e suficient s-i ameeti cititorii amalgamnd la infinit sintagme care nu prezint nici un interes dac nu sunt susinute de texte consistente i mbrcare ntr-o hain artistic, fie ea proz, fie poezie.
Alegaii despre yin i yang, emisii de culori, energii mai mult sau mai puin paranormale, prioriti, postate sub oricte nickuri ai vrea, nu in loc de oper literar i nici nu conin acel inefabil n care i place s crezi c cel care citete te-ar putea urma.
Ne chemi mereu dincolo de cuvinte, dincolo de discuii, dincolo de culori, dincolo...
Ori eu sunt prea prozaic, ori dincolo e cam pustiu...
Atept un text (repet, fie el proz, fie poezie, fie orice gen vrei) care s m oblige prin el nsui s plonjez n acel inefabil mult clamat, niciodat detectat...
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-28 08:38:16
         
 
  Mister Ecks,

Analiz insuficient.
Accept orice dialog. Numai c trebuie s-mi nelegi prioritile. Am mai spus. Nu-mi plac teribilismele. Asta nu nseamn c nu utilizez energia lor.

Domnia ta te plictiseti. Nici nu faci nimic pentru a schimba. Incerci s te manifeti ntr-o manier dezaprobatoare i dezlnui discuii contradictorii. i plac. Att.

Dar dac ai merge dincolo de ele i vei vedea modificrile care se produc, atunci vei gsi cu totul alte modaliti n care s-i utilizezi energia i s-o amplifici... dac m nelegi.

Rmn deschis oricrei confruntri civilizate. Vei avea ce s mai nvei ! Cred c vei nva, n primul rnd, s te exprimi altfel... adic s-i utilizezi energia ntr-un anume scop.

Succes.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-28 06:38:53
         
 
  Liviu,
Mulumesc pentru interes.
Zilele acestea intenionez s adresez un mesaj unui forumist mai special. Sper s fii pe faz.

Nu eti cobai. Nimeni nu este cobai. Am spus ceva unui forumist i vd c nu ai luat n aconsideraie acest lucru. i spuneam cam aa: artistul se cufund ntr-un univers inefabil... este insuficient dac cititorul refuz s-l urmeze. Eu numai la aa ceva m refer. i i spuneam stimabilului c este insuficient s-i elaborezi opera devreme ce nu te intereseaz culorile cititorilor de pretutindeni. i am mai spus ceva. C chiar i aici sau pe alte site-uri mi exprim ideile sub nickuri diferite...

Deci, problema asta cu cobaiul este numai o singur parte a preocuprilor mele i nu i prea dau atenie. A-i urmri reaciile are cu totul alt explicaie. Dac vrei, mai spre ... verde.

Nu-mi plac teribilismele. Asta nu nseamn c nu utilizez energia lor...
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-28 06:31:13
         
 
  maestre esti mare...
zau .
arogant si plin de sine
da asta nu e rau in cronica ai vrut matale sa punctezi ca facusi si arte martiale doar doar oi baga groaza in astia mai pricajiti...
asta asa sa glumesc...
iti propun un meci hai sa mai trezim acest site
te provoc la un duel monser arunc manusa
fireste sunt siguri ca ma refuzi ....de altfel singurul motiv de duel este unul altruist si anume prea e mare plictiseala si bocet p-acilea
alege armele monser
daca te tine talentul bineinteles....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-02-28 02:47:12
         
 
 
Marian,
ce spui dac n acest pseudo-duel tu eti cel care a stat sub lup?...Adic, mai pe neles, nu eu am fost cobaiul, eu am fost cercettorul.
Citesc multe pagini pe acest site, observ mult lume, iar tu eti unul dintre personajele care mi s-au prut interesante. Din ce punct de vedere, care faete ale personalitii tale mi-au strnit interesul i m-au ndemnat la acest pseudo-joc rmne s afli pe parcurs.
Nu va exista nici o revan, doar o analiz continu, iar cel care stabilete regulile i prioritile voi fi, ca i pn acum, tot eu...
Iar reaciile mele, care i plac aa de mult, sunt calculate s-i plac sau s-i displac dup cum doresc eu s conduc studiul.
Sunt curios cum va evolua situaia de acum ncolo, avnd n vedere c tii despre ce este vorba...
Cu acelai respect,
Liviu
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-27 22:16:26
         
 
  Liviu&Luchi

Nici un moment nu am avut intenia unui duel. M-a interesat cu totul altceva. i nici unul dintre voi nu a neles. Presupun c din cauza faptului c nu citii toate celelalte pagini (toate !).

Adic, nici coninutul poeziei, nici forma ei de prezentare, nici catrenele aiuristice, nu pot constitui obiect al interesului meu. Reacia forumitilor, da.

Oricum, dac ar fi vorba numai de aceast pagin, chiar din momentul afirii ei, a fost subire. Nici nu merita s discutm despre acest lucru. Am rspuns lui Liviu nu din amuzament, nici pentru a-mi apra "opera". Nici nu am asemenea preocupri. i totui, sunt momente cnd totul pare astfel. Oare de ce ?

Adic, vreau s spun c nu m intereseaz modul n care este perceput o poezioar de doi bani. Pentru c ea a fost elaborat n mare vitez special pentru a fi afiat ntr-un anumit context. Iar contextul se desfura pe mai multe pagini. Altceva era relevant.

Nu pot spune c nu am apreciat "ataamentul" lui Liviu. Imi place cum reacioneaz.

In ceea ce privete revana, sunt de acord s discutm despre asta. Prin urmare, definii "revana" prin prisma prioritilor mele pe care vi le-am expus mai sus, sumar.

Cu respect,
Marian
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-27 20:15:14
         
 
  Lui Marian,

Am trecut i eu pe-aice
Recunosc, cam trzior,
Liviu te-a btut, amice,
Revana, n viitor!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-02-27 17:49:49
         
 
 
Ct despre insinuare,
Nu are nici ea splendoare,
Din pcate, nici valoare.
O zicere oarecare...
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-27 15:37:29
         
 
  Textul poate fi oricare,
Il pricepe fiecare,
Dup fel i educare,
Chiar de nu are splendoare !
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-27 15:21:49
         
 
 

Permite-mi s limpezesc
Analiza nceput:
Interesul i-e firesc,
Dar textul nu-l prea ajut.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-27 15:11:50
         
 
  Aa e ! Chiar din pcate.
Numai textu-i place, frate.
Dar, eu scriu cu interes,
Am un scop mult mai ales.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-27 14:54:04
         
 
 
Duelul e un pretext,
Eu m refeream la text...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-27 14:35:19
         
 
  Vezi, aceasta este viaa,
M-ntreb cum de n-ai aflat,
Cci acum se gat aa,
i nu eti iniiat...
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-27 14:23:17
         
 
 
Sex, iubire, nostalgie...
Vrei din toate cte-un pic,
Dar e doar butaforie:
Din toate cte nimic...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-27 12:32:12
         
 
  Corecie... n rndul 2 se va citi umor... este evident numai c dac s-a strecurat aceast regretabil eroare, m-am gndit c trebuie s fac rectificrile de rigoare pentru a nu se nelege iar, aiurea.
Mulumesc.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-27 10:31:25
         
 
  Vd prea bine, frioare,
C alergi dup amor,
ns, sexul, tie-oricare,
E legat doar de amor !
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-27 10:29:45
         
 
 
M-a lsat puin perplex
Toat aventura lor:
Nu iubire, nu tu sex,
Nici mcar puin umor...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-27 10:18:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE