FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebare
Text postat de Elena Stefan
Acum câteva zile am înstelat un poem bun intitulat, parcă, "ce folos să fii părinte dacă împarți inegal dragostea" semnat "elis emi"

Rog userul să ne explice de ce a șters acest poem.
Sau, dacă, doamne ferește, vreun hacker, a făcut gestul să-l reposteze.

Sau dacă există și alte explicații vă rog postați-le. Să fie cumva vorba de ceva paranormal pe aici?

PS. Constat cu plăcere că atmosfera pe site a devenit salubră. Și că, în limitele curbei lui Gauss, din timp în timp, apar texte foarte bune.

În măsura în care sunteți în contact cu autori care nu au mai postat în Europeea din cauza atmosferei de maidan pe care unii reușiseră să o aducă aici, ca urmare a curățeniei de primăvară, se pot reîntoarce.

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  doamna stefan si domnule stefanescu, vreau sa fiu lasata sa ma clonez de n ori luate cate k.
nu fac numai eu asta ca sa mi se reproseze.
pe lda, domnule Stefanescu, o sa incerc eu ceva, riscul meu, dumneavoastra sa va multiplicati ochii. psihicul meu e ca un stolon sub zapada, sper sa intelegeti.
 
Postat de catre drac dracgol la data de 2015-04-20 16:05:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE