FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lasă cucu-n pace (?)
Text postat de Andrei Ghejan
Cică nu există stol de cuci. S-o crezi tu! Iote că niște vânători iscusiți le-au dat de urmă. Deghizați în tot felul de cocârdăi, cocârnaci și alte ovipare mai mult, sau mai puțin zburătoare în jet-uri, sau yaht-uri mai mult, sau mai puțin personale (aici sunt banii dvs), cucii adunați în stol, există.
Printr-o metamorfoză ciudată, cucii ăștia, deveniți peste noapte păsări de pradă într-o junglă pe care și-o asumau ca fiind proprie, nici măcar nu se mai sinchiseau să-și mascheze solidaritatea în fața domesticelor (numite și orătănii-dobitoace) din familia rozătoarelor inferioare. Sau, cel puțin, așa catalogau cucii râmătoarele ordinare. Deosebirea primordială dintre ei și niște veritabili vampiri, majoritatea proveniți din alte lumi, consta în maniera de lucru. S-o numim „munca la vedere”, pentru că spre deosebire de sf-urile ce abundă în sperieturi artistice nocturne, aici totul e real, în miezul zilei și cel puțin la fel de înfricoșător. Cei din urmă, vampirii moderni, au un stil poleit: stând la soare, pe Bancă. Tu te duci la ei, ca la doctor. Te consultă și dacă făbricuța interioară are potențial de sânge sănătos, ai șanse să devii investit cu toate atributele de viitor donator perpetuu. „Frumusețea” constă tocmai în abilitatea de convingere că tu, bolnav fiind, pleci brusc sănătos. Pe moment, face bine la psihic, naivii, un pic mai puternici, îi spun șansă. Ei, bine... tu, rămâne de văzut. Stolul de cuci are cu totul și cu totul alt stil. Pentru mascarea intenției, mai întâi, având pârghiile necesare, pentru că noi dobitoacele le-am dat puterea asta, își asigură terenul de joacă, ca la șah. ”Hazul” e că lasă impresia că joacă cu albele. E o iluzie. Noi am deschis. Făcând prima mutare, democratică, chipurile de atac, n-am făcut nimic altceva decât să creem o breșă în apărare. De ce? Pentru că neavând continuare, din neștiință, în fața unui oponent extrem de viral, sistemul nostru imunitar slăbit de ignoranța majoritară, va fi cât de curând atacat de negru. Iar negru știe să pătrundă și cucul-vampir e negru, iar pentru cine nu știe, magia negrului există. Chiar dacă pitit în scorburi somptuoase, sau în lumina reflectoarelor, protejat de ceilalți cuci din stol, susținut de umbra tot mai mare, genul ăsta de cuc-lăcustă e un devorator. Întunecă cerul în stoluri delimitate doar de propria lăcomie ingrată, iar stărpirea dăunătorului nu e deloc ușoară, albul la mutare fiind încă labil și expus tuturor atacurilor. Existau, pe vremuri, câteva legi care n-ar fi trebuit eradicate niciodată. Tăierea mâinii drepte la hoți, indiferent cât de crudă ar părea, ținea oarecum acest fenomen la o scară limitată, estompând extinderea, pentru că frica de Dumezeu, la ora actuală, e luată în derâdere, fiind poate prea puțin convingătoare în fața unui segment lipsit de orice credință. S-ar pune totuși câteva întrebari, zic eu, legitime: cine este adevăratul cuc? Nu cumva, exceptând nevinovata pasăre, cucul ești chiar tu, sau eu, solitar, înmărmurit de ceea ce a ajuns să îndure? Poate e chiar vina noastră că nu ne știm aduna și noi într-un stol al nostru, să ne putem apăra de invazia stolului de cuci-lăcustă. Ce-ar mai fi: probabil s-ar găsi imediat câțiva vampiri zeloși să ne catalogheze: comuniști! - fără să știe, nesimțiții, ce greu a fost, și cu ce sacrificii s-a spart, cât de cât, stolul ăla, flagelul ăla, inventat de o sărăcie la fel de mare.
Numai belele pe capul bietului cuc-cuc. Ce-i rămâne de făcut? Decât poate să se maturizeze într-un cuc-ciocănitoare, bătând cu ciocul în toate gardurile alea de protecție ridicate până la cerul parlamentar, dărâmând scorburile alea fastuoase în grădinițe, azile de bătrâni, sau școli, spitale, clinici. Strigatul doar „cu-cu!” deja nu cred că mai ajută... în plus, am răgușit toți, iar virușii aștia au prostul obicei să sufere mutații care, culmea, îi fac mai puternici. Eu unul, aș rămâne la scurtătura de mână, măcar aș reduce onanismul politic. Să voteze asta însă cucii-lăcustă? Nu cred... ar fi inumanitar... și nu fac ei de-astea... se mulțumesc doar să fure... preventiv, pentru perpetuarea speciei lor... sau lol!(Lucifer Our Lord).
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE