FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dedicat㠓talentelor” și “geniilor” cărora le-am stârnit interesul
Text postat de Liliana Marcela Trif
Să supraviețuiești printre talente
E-o cursă infernală prin noroi,
Orgoliile lor sunt descendente
Dintr-un nimic, de ce-am accede noi

Într-un infern al sufletelor oarbe?
Nu ți-am furat “virtuțile” , mon cher,
Nici n-am ascuns cu farduri roze, narbe,
Chiar dacă tu pui mâna pe echer

Să îmi măsori emoțiile, gândul,
Nu poți autopsia unui vis
S-o faci, și dac-odată-ți vine rândul,
Ia șublerul și fă-o mai precis!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  evident, "companiile", cu doi de "i", nu cu trei, asa cum tastatura mea perfida a insinuat  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 14:00:50
         
 
  inca o nedumerire, poate ultima: cum de ii permiteti distinsului confrate in ale creatiei (am numit aici pe inegalabilul dvs. partener de ski pe partia poietriei, domnul maiestru Grigoras) sa intre cu bocancii plini de agramatism pe covorul poeziei? Nu vi se pare ca va cam compromite statutul de creatoare? Fie si cu talent "mai asa..", evident, nimeni nu va obliga sa fiti geniala. Dar sa recunoasteti agramatismul, stangaciile de limba (vai, am spus-o!) si sa evitati companiiile persoanelor aflate sub standardul dumneavoastra de educatie (parca ziceati ceva de...), asta da, asta sunteti obligata macar de propria demnitate. S-auzim de chestii claRE SI POEME LITERARE.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 13:38:30
         
 
  Asta cu "io am fo' educata" imi aminteste
( scuze ca mi se intampla, desigur!) de o alta espresie celebra : "dintre cucuoane, io si mama...".
Jena, stimata doamna este acel sentiment (senzatie, daca vreti) care ne-ar ajuta sa ne dam seama de ridicol, adica sa detectam acele situatii in care suntem asa. Dumneavoastra nu...?
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 13:27:41
         
 
  ați fost educată? iată un lucru foarte frumos. mai povestiți-mi despre primii ani de școală, despre zmee, ghiozdane, păpuși, etc, îmi place să ascult! în ce privește casa mea, o să vă dezamăgesc, n-am covor, puteți intra pe gresie și cu schiurile, dacă vă face plăcere.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 21:12:00
         
 
  Fiti mai explicit, domnule Stefanescu. Ce vreti sa spuneti in comentariul pe care tocmai l-ati postat?
P.S. nu prea obisnuiesc sa port fusta :))) din pacate pentru dumneavoastra prin urmare comentariile mizerabile de genul celui de mai jos nu are cum sa ma lezeze. Nu e prima data cand faceti astfel de afirmatii si daca aveti impresia ca asta ma va dezarma va inselati amarnic. Nu am intrat niciodata in casa dumneavoastra sa-mi sterg noroiul de pe bocanci pe covor, stiti de ce? Pentru ca am fost educata. V-am mai vorbit candva despre bunul simt ( sau macar desre limita bunului simt ) nu mai reiau acea discutie pentru ca ar fi inutil.
 
Postat de catre Liliana Marcela Trif la data de 2015-03-04 19:15:55
         
 
  distinsă Liliana Trif, e totuși minunat când îți ridici fustele-n cap :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 19:07:41
         
 
  maestre Grigoraș, cu mare regret, în cugetarea matale "acrii" se scrie cu un singur "i".

p.s. dar cum ai îndrăznit, prieten drag și debusolat, să-mi postezi aici un text, fără să-mi ceri acordul? știai că e neregulamentar?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 19:01:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Liliana, cred că știi proverbul..

Vulpea când nu ajunge la struguri spune că sunt acrii...:)
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-03-04 18:35:27
         
 
  :) Multumesc mult, Ioan! Nimeni nu neaga genialitatea nimanui. E dreptul fiecarui om sa simta asa cum simte, sa scrie asa cum poate, sa-si exprime trairile proprii in maniera in care crede de cuvinta. Ceea ce nu inteleg este de ce starnesc atat de mult interes postarile mele. Maniera in care imi sunt comentate textele si malitiozitatea voita nu ma vor face sa dau inapoi. Viata e o lupta ( o jungla ) nu? Ei bine eu ma lupt adeseori cu moartea, o privesc in ochi, de ce m-as teme de viata? :)))  
Postat de catre Liliana Marcela Trif la data de 2015-03-04 18:32:28
         
 
  Liliana, poemul tău mi- adus aminte de o poezie plină de sensibilitate a marelui poet și prieten apropiat, Radu Ștefănescu.
De altfel, e una din poeziile de dragoste pe care elevii Colegiului Mihai Eminescu a recitat-o de ziua îndrăgostiților.
Nu vreau să mai spun ce li s-a întâmplat...


de ce iubim - de radu stefanescu [asteroidul ]

Voi
șaibe
țevi furtune
garnituri
piulițe ruginite
șuruburi cu cap crestat!
cum oare
aș putea să v-arunc vreodată
când știu
perfect
că mâna lui taică-meu v-a cules din praf
cu gesturi
mici
ca pe-o rochie debusolată de mireasă
dându-vă un sens
un prieten
o mișcare
învățându-vă trucuri noi
lăsând
în fiecare din voi
ceva din gloria și lumina lui?
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-03-04 18:12:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE