FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poveste roz
Text postat de Liliana Marcela Trif

Stigmatizați de iarnă și de frig
Te strig sau poate doar voiam să strig,
Te chem sau poate doar visam că vii
Să desprimăvărăm analogii
Între a fi etern sau a nu fi.

Te-nchid sub gene ca pe-un vis ciudat,
Dar mă inunzi subtil, premeditat,
Parafrazând o vreme ilegal
Destinul ca pe-un joc accidental,
Distanța dintre noi... Ce salt mortal!

Abreviez neliniște și frig
Te strig sau poate mi-am dorit să strig,
Te chem sau ai venit și nici nu știu
Că-n lumea noastră s-a făcut târziu
Și numai tu mă-ndemni să tac, să scriu...

Noi suntem alții ca și cum n-am ști,
Pierduți între a fi și a nu fi
Într-o poveste roz cu vise gri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Acum ca am identificat persoana duduii/doamnei/domnisoarei Trif in ipostaza sa editoriala, as avea o timida prepunere, dezbracata de orice urma de intentie malitios-ireverentioasa: sa-i ignoram! Sa ignoram si textele duduii, si actiunile editorului, pana cand o plesni ficatul in ei de ciuda. Mai grea palma decat nebagarea in seama pentru un inchipuit, nu se ezista. Parerea mea. Ce ziceti, stimati consiteni?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 12:15:52
         
 
  Adoptand astfel de persoane, carora le acordati credit neconditionat, va aflati exact in postura acelor doamne miloase (bucurestence dar nu numai!) care adopta maidanezi plini de purici si de raie si apoi le dau drumul pe strazi, spre folosul cetatenilor onorabili ai cetatii. Cam asta ar fi.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 11:37:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Cristescu,
(cu toata dragostea!)
Daca e adevarat (iar mie imi pare c-ar cam fi!) ca doamna/duduia/domnisoara poietesa Trif e una si aceeasi persoana cu editorul sarguincios Alexandru Marian (mai putin atributele fake ale masculinitatii, asumate de catre dansa - in cazul acesta, desigur - cam ilegal, atunci simplul fapt ca il (o) mangaiati pe crestet si o lasati sa lucreze ce stie si mai ales cum stie e o grava eroare, as zice una impardonabila. Nu stiu cu ce v-a vrajit, nu stiu cat de disperat sunteti in a cauta editori ascultatori, dar in cazul acesta n-ati cam prea brodit-o, ce zic eu, ati dat rau de tot cu ea de gard! Rog respectuos, adica cu cea MAI AFURISITA CONSIDERATIE SI CEL MAI AL DRACULUI RESPECT sa mai meditati. Ca ala de la Hamangia, ori cum vreti dvs, dar mie faptele de ultima ora ale duduii imi put. Rau di tat! Importa? Poate nu, dar m-am simtit dator s-o spun.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-05 11:34:46
         
 
  duduie Alexandru Marian, uite, colegul Jupp a sesizat oarece aspecte care mie, purtat de valul admirației pe care ți-o port, mi-au scăpat. te rog eu frumos, intră pe contul celălalt, adică Ana Maria Vasiu, și invalidează-ți comentariul cu atac la persoană...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 19:11:04
         
 
  @Alexandru Marian

Din ce am văzut pînă acum, editorii cu nume de clone s-au abținut în a critica sau înstela alte texte. Nu ar fi fost fair, ei cu nivel sfinți, ceilalți doar plebei. Dumneavoastră sunteți excepția. Dacă adăugăm faptul că ați eliminat criticile (literare!) la adresa cuplului Trif-Grigoraș, pe motive puerile de atac la persoană, mie mi se pare că aveți o muscă mare pe căciulă. Cine vorbea de spirit de haită?

Dacă nu știți cum arată un atac la persoană, vă dau niște exemple. ACESTA este un atac la persoană:
un exemplu prost pentru tânăra generație îl constituiți dvs
... și ACESTA este un atac la persoană:
sunteți ultima rămășiță a unei epoci mizere, pe cale să apună

Cu un singur lucru sunt de acord cu dvs.: ... dl. profesor Corbu... să ia în considerație și caracterul oamenilor atunci când le acordă anumite drepturi sau puteri decizionale, eventual, ..., să le solicite adeverință de la psiholog
Dumneavoastră ați reușit să obțineți adeverința?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-03-04 19:04:10
         
 
  indicibilă și iramplasabilă duduie Alexandru Marian, acum, serios, ce-aveți cu site-ul ăsta? nu v-ajung celelalte - parcă 7-8, nu le-am numărat - unde vă mai străduiți să ieșiți din anonimat? ce rău v-am făcut? nu v-ajung facebook-ul, youtube-ul? poate că aveți alte talente, de ce nu le exploatați? poate știți să faceți copii frumoși (sau măcar, frumos, copii), poate știți să faceți adevărate minuni din stafide, frișcă, făină, castraveți, etc, poate că spălați rufe admirabil, poate croșetați excepțional, cine știe?

în ce privește soiul meu (dvs i-ați zis, nu tocmai politicos, "teapă"), și epoca revolută pe care o reprezint, de el, ce să fac, mă dezic! doar că, vedeți dvs, pe vremea mea, cum-necum, se învăța gramatică. mai precis între "domnule" și "Ștefănescu" nu se punea virgulă decât în caz de atac nuclear. și mai precis, se învățau formele flexionare ale pronumelor, astfel încât dativul "dl. profesor Cristescu" se scria, începând cam dintr-a treia, "d-lui profesor Cristescu".

credeți că, în funcția de editor europeic sunteți un exemplu pentru tânăra generație? ce s-ar întâmpla dacă fiul meu (8 virgulă 5 anișori) v-ar lua de bună ortografia?

voi reveni.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 18:49:35
         
 
  Am citit cu interes comentariile tuturor si va multumesc si pentru bune, si pentru rele. Nu tin sa-i dau explicatii domnului Stefanescu pentru insinuarile facute pentru ca e o pierdere inutila de timp. Eu nu ma fac vinovata de frustrarile nimanui rin urmare, domnule Stefanescu, faima si stelele va apartin. Vi le daruiesc din tot sufletul, chiar nu ma ajuta la nimic. Domnule Vianu, viata e un joc al contrastelor, nu stiu pe ce planeta ciudata locuiti dumneavoastra si la care pol va situati. Eu traisc contradictoriu, nicio zi nu seamana cu alta. Uneori viata e gri, alteori e roz... Dumneavoastra desfaceti poezia si o autopsiati ca si cum ati fi medic legist. Pentru mine poezia e altceva. Oricum, va multumesc pentru popas si daca va obosesc textele mele va rog sa le evitati. Multumesc pentru intelegere doamna Amelia Cojocaru. Ati surprins esenta si ma bucura sa vad ca nu sunt tocmai pe dinafara cu mesajul e care am dorit sa-l transmit. Domnule Alexandru Marian, sunt pe aici unii care spun cum ca dumneavoastra ati fi eu :). Zambesc fara sa incerc sa inteleg si va multumesc pentru ca va mentineti echidistant!
Apoi mai este o vorba din batrani care spune : doar in pomul cu roade se arunca cu pietre, cel sterp este oricum STERP. Prin urmare va multumesc si pentru pietre domnilor.
 
Postat de catre Liliana Marcela Trif la data de 2015-03-04 18:46:56
         
 
  Am validat din nou cele două stele, a mea și a doamnei Amelia Cojocaru, șterse de dl. Ștefănescu și solicit dl. profesor Corbu să analizeze comportamentul acestuia și să ia în considerație și caracterul oamenilor atunci când le acordă anumite drepturi sau puteri decizionale, eventual, așa cum a propus și într-un sondaj, să le solicite adeverință de la psiholog.  
Postat de catre Alexandru Marian la data de 2015-03-04 17:57:33
         
 
  E, in primul rand, apropierea roz-gri, aia dintr-o poezie care mi-a marcat, cumva, trecerea europeică. Domnule Maior...era vorba despre o viata fardata vs negura traiului cotidian, cetos si, fireste, mort.

A fi sau nu, frigul pustiului si primavara fiintei, saltul mortal si (pe)trecerea unei secunde jumate intr-o stare de veghe indusa.

Cumva, aceasta poezie m-a impresionat in mod deosebit. Putin Proust, putin Paunescu-Seicaru, putin din noi. Si stelutele sunt zambetul meu

Amelia
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-03-04 17:54:55
         
 
  Domnule, Ștefănescu, un exemplu prost pentru tânăra generație îl constituiți dvs.
Poate n-ați uitat că în complicitate cu un alt individ de teapa dvs. și cu un editor ați murdărit acest site în preajma Sfintelor Sărbători de Crăciun, de a fost nevoie de intervenția dl. profesor Corbu pentru a face ordine.
Acceptați sau nu acceptați sunteți ultima rămășiță a unei epoci mizere, pe cale să apună.

aș fi vrut să scriu cu stimă,
 
Postat de catre Alexandru Marian la data de 2015-03-04 17:46:10
         
 
  Voi motiva mai tarziu stelele

A C

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-03-04 17:31:16
         
 
  domnule, sau, doamnă, Alexandru, Marian, steluța, pe, textul, acesta, e, un exemplu, prost, pentru, tânăra, generație!

sfatul bătrânilor a decis. adio :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 17:27:12
         
 
  Domnule, Ștefănescu, vă atrag atenția să scoteți stelele pe care le acordați dvs. și nu pe cele care le acord eu.
Nu mi-am permis niciodată să scot stelele de la textele aberante pe care dvs. le-ați înstelat (de cele mai multe ori pe criterii de reciprocitate, prietenie sau spirit de haită), așa că nu vă permit să intrați și să-mi anulați o decizie.
Nimeni nu vă dă acest drept.
Să vă fie rușine!
 
Postat de catre Alexandru Marian la data de 2015-03-04 17:19:21
         
 
  se va parodia :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 16:21:16
         
 
  Plus ca aceste antagonisme disperate (vis-realitate, a fi-a nu fi, suntem noi sau suntem altii, ca sa enumar doar cateva) sunt asa de stangaci apropiate de poietrie, incat ma mir ca nu va dati seama singura. Totul culmineaza cu apropierea fortzata, caznita rau, intre roz, culoarea bucuriei, a ingenuitatii (a naivitatii as zice!) si gris, culoarea mohorelii, a toamnei, a cerului innegurat. Ambivalenta duduie, hotarati-va carei stari va dedati, ca sa stie si cetitorele, sarmanul, ce si cum, ca altfel, e naspa rau, fara manie va zic! Un cititor necartitor.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-04 16:17:29
         
 
  Cum poa' sa va inunde, scumpa doamna, chiar si subtil, chiar si premeditat, cand e la departare de o toamna sau, mai cu seama, este doar visat?
Stigmatizati-va, strigati, visati ca vine, sau desprimavarati analogii, dar cand simtiti aceasta ca va vine, mereti pe-un site cu "decedatii vii" (Numii aci site-ul Agonia - site-ul mortilor vii)
Nu ne mai puneti mintea la-ncercare, cand cu iubire crunta, cand frageda visare. Zic si io...
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-03-04 16:11:15
         
 
  o mare aiureală... bineînțeles, textul e (auto)înstelat de persoana de sex incert de-și zice Alexandru Marian, drept pentru care, așa după cum deja se așteaptă... o desprimăvărez analogic, accidental și premeditat, prin scoatere :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-04 16:09:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE