FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Invitatie la Cenaclu
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Sambata 21.02.2015, va invitam la Centrul Cultural ADSUM incepand cu orele 17.00, la o noua sesiune de lucru a "Cenaclului de Seara"

Citeste: Florin Iordache
Sfertul Academic: Grigore Vieru
Participa: elevi ai Colegiului 'C.A. Rosetti' coordonat de prof Mihaela Baranga.

Intrarea se face pe baza de legitimatie sau rezervare de loc prin mesaj la email [email protected] sau confirmare telefonica la numaul : 0744665126.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Observ ca sut persoane care nu fac diferenta intre un ANUNT si o Reclama. Este in regula...:) nu deranjeaza pe nimeni... Cum a ramas cu ideea aceea pe care tot o strigai pe aici, Kosta Vianu: "nu ma mai baga in seama!" Cat despre cenaclu, nu iti fa matale griji, are participanti, membri, tot ce trebuie! Ceea ce fac aici, este sa ANUNT DATA SI LOCUL acestui cenaclu... Si acum sper sa nu iti mai vad distinsul matale nume decat pe alte texte.... Multam..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2015-02-27 08:00:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mergeti, frate, la cenaclu, ca nu se duce nici dracu'

Un lucru e limpede, ca apa: la chestiile valoroase nu se face reclama, ele "se vand" de bune ce sunt.
Reclama e pentru fraieri, iar cu cat se insista mai mult pe calitatile unui produs, cu atat e mai suspect, bun-inteles, cand cumparatorul nu e tampit din nastere. S-auzim de chestii clare si cenacluri (literare!)
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-26 12:18:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE