FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
iubesc…
Text postat de Liliana Marcela Trif
iubesc ochii tăi
certitudini de gând
că raiul există
departe…
curând
voi trece de piedici
un râu în aval
devreme, departe și atemporal

iubesc pliul versului care ne-a-nchis
sub tâmplele mării
acces interzis
magia blajină a numelui tău
iubesc dimineața
părerea de rău
că pleci înainte ca visul dintâi
să-ți spună șoptit
hai, iubite, rămâi

iubesc adevărul
acestui sărut
ce caută sensuri pe trupul de lut
constanța cu care îmi ceri să transform
sincopa de vis
în destin uniform

iubesc orologiul cu care măsori
secunda
din rândul acestei scrisori
minutul acesta ce țipă
mai stai
și timpul ce-aleargă pe coame de cai

iubesc privilegiul
de-a fi nefiresc
o parte din tine
sau totul - iubesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Va multumesc domnilor pentru sugestiile obietive facute pe text, o sa tin cont de unele dintre acestea. Cat despre celelalte injurii, no comment. E o lipsa elementara de bun simt sa schilodesti numele cuiva, dar ma rog, poti avea ani multi de studiu cei sapte ani de acasa nu pot fi inlocuiti.
Cu stima domnilor!
 
Postat de catre Liliana Marcela Trif la data de 2015-02-16 15:38:20
         
 
  Acum, daca lucrurile se prezinta exact asa cum le intuiesc, astept injuraturi de la confratele dumneavoastra de creatie, care scrie mai slab, dar mai des decat dvs. Fie la el acolo, nu ma intersecteaza.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-16 10:17:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Abundentza de genitive pe post de metafore descalifica acest text din start. Genul "romantza", adica text cantat pe melodii sfasietoare a expirat de cam multa vreme, expesiile fara sens, aproape hilare, gen "magia blajina a numelui tau?!?" duc textul exact in aceasta directie. Pot sa remarc doar usurinta versificarii, care nu este putin lucru, dar atat!
Stiti ce? o sa fiu un pic grobian, dar "nu ma poci abtine": odata, un "el" si o "ea" luau pranzul, in timp ce la radio era un program de romantze. La un moment dat, ea spune: "-ah, dragule, cand aud melodia asta, simt ca ma frige aici, in partea stanga!". Iar el, desigur, rodat intr-o casnicie indelunga si adevarata, ii raspunde: "- vezi, fa, proasto, ca ti-a intrat tzatza-n ciorba!". Cam despre astfel de "duiosii" vorbiti si dvs, fara suparare v-o spun. Cautati alt subiect de poezie, aveti mijloace s-o duceti la bun sfarsit, dar pe calea si in forma aceasta...cam greu. Cu cea mai afurisita sinceritate si cel mal al dracului respect, un hermeneut ramas mut.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-16 10:12:14
         
 
  V-ați pus o cagulă pe față și ați intrat pe site ca un bandit ce vrea să jefuiască o bancă mascat.
Nu contribuiți cu nimic la creșterea valorii literare a site-ului intrând doar pentru a crea tensiune în loc să vă vedeți de activitate dvs. literară (dacă aveți așa ceva).
Domnii la care faceți referire pot să se apere și singuri nu au nevoie de o clonă ca s-o facă.
Editorii care veghează bunul mers al site-ului nu se întreabă cine-i cel care tulbură liniștea site-ului fără să posteze nimic? Sau vă sunt complici?
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-02-16 07:01:25
         
 
  Domnule Marian, aveți dreptate, dar nu trebuie să reduceți totul la comentariile acestui rădulescu. Ați fost vreodată curios ce comentarii aberante postează numitul dan milea, pe care dvs sau colegii dvs le aprobați cu nonșalanță.
Vă dau exemplu chiar comentariu de mai jos:
“Din nou nu înțeleg asocierea cu un autor net inferior, ce motivație stă la baza colaborării”

Păi, nea Mariane, când aprobați comentariile, nu vedeți că femeia asta bate câmpii. Ce asociere? E un poem al Lilianei Trif și atât. Scrie sub el ceva despre vreo asociere?
Femeia asta e ca o placă stricată. Tot repetă: carduri, carduri... asociere... asociere...
Domnii mei, aprobați comentariile care au legătură cu textul poeziei comentat și nu cu bucătăria poetului...
Parcă așa spune regulamentul din care citați.
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-02-15 14:31:16
         
 
  Domnule Rădulescu, vă reamintesc unele din prevederile Regulamentului de funcționare a site-ului, pe care le încălcați frecvent:

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:
1.1. atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia și profesiunea acestora.)
1.2. adresarea ireverențioasă cu formule de tipul bai, nea, bre și altele de acest tip.
1.3. utilizarea cuvintelor și expresiilor vulgare.
1.4. publicarea de texte sau comentarii vulgare prin conținutul lor.

P.S.
Recomand și colegilor mei editori care vă aprobă comentariile cu ușurință să studieze regulamentul siteului înainte de a valida orice comentariu care încalcă prevederile acestuia sau nu are legătură cu textul publicat ci vizează strict personalitatea autorului.
 
Postat de catre Alexandru Marian la data de 2015-02-15 09:01:55
         
 
  devreme și atemporal (sic!), pliul versului (oricum, față de tiv e un progres), tâmplele mării, coamele de cai, în fine, omniprezentul orologiu, și steluța de la etern amabila editoare Alex Marian. surprinzător, doar raiul care, contrar a ceea se crede, există departe (!)


p.s. ce se mai aude cu reforma, d-le Cristescu?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-14 17:27:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE