FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Proprietarului Europeei
Text postat de ecsintescu virtual
Dati impresia de disperare, parca baliti hormonal pe raspunsurile care va plac sau care va fac placere. Cersiti feed-back cu abnegatia unui vanzator de ziare din intersectia Grigorescu cu Basarabie, gratulat fiind cu un merci. Va rugati de useri sa va lumineze intr-un sondaj precar, spuneti ca veti face ce si cum zic ei despre Europeea, despre ce si cum „s-ar face lieratura” , ca si cum ar trebui schimbata hota din bucatarie, care bucatarie nu exista, garsoniera fiind fara baie si chiar camara.
Spuneti ca sunt 200 de useri care intra pe Europeea si probabil 7 au completat celebrul dumneavoastra sondaj. Putin. Putin ca si trafic, putin ca si voluntari. Daca din 200, 100 stau 3 secunde pe site si restul de pana la 7 alte 90 de secunde este clar. Si acum sa ne intoarcem la sondaj.
Sondajul ar fi fost in regula daca ar decripta ceva. Sociologic vorbind, este un dezastru. Altfel, e chiar literar. Are umor. Am ras in hohote. Trebuie sa ne juram, sa ne facem hara-kiri, sa dam in gat. Si..pentru ce. Pentru a va satisface ideea ca aveti intotdeauna dreptate in ceea ce priveste Europeea? Si celebra idee de „ecoliteratura”? Care nici macar nu prinde la absolut nimeni de pe acest site. Adica la cei 7 useri prezenti zilnic.
Am facut un research pe celalalt site de literatura. Merge in draci. Au o pagina FB de 5000 de insi cu reach de peste 20 000 zilnic. Site dinamic. Lumea se gratuleaza. O fericire.
Ce nu au ei si are Europeea? Nu-l au pe Ion Corbu. Europeea are un subtil cunoscator de limba, sens, litera si senzatie. Din pacate, prea putin. Comercial Europeea este zero. Ca site literar de nisa este zero barat. Ca forum ( messenger, mai degraba) este pe primul loc. Aceiasi oameni se injura jurandu-si logica infaelibila. Argumentul suprem banarea.
Ce as face eu daca as fi proprietarul Europeei. Simplu: As forma un consiliu director. Dumneavoastra Director. Radu Stefanescu, Sabina Datcu , CTA si Dumitru Cioaca redactori sefi si singurii editori. Un editorial saptamanal. Si mai multe..dar nu am timp acum.
P.S. Va rog nu va mai rugati ptr completare sondaj. E inutil! Zic
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Numai dracii baga batul prin garduri!
CTA=Ce Tatuc Acerb!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-02-06 13:55:42
         
 
  Traficul fără o interpretare în detaliu este o gogoriță.

Spuneti ca sunt 200 de useri care intra pe Europeea si probabil 7 au completat celebrul dumneavoastra sondaj. Putin. Putin ca si trafic, putin ca si voluntari. Daca din 200, 100 stau 3 secunde pe site si restul de pana la 7 alte 90 de secunde este clar.

Am facut un research pe celalalt site de literatura. Merge in draci. Au o pagina FB de 5000 de insi cu reach de peste 20 000 zilnic. Site dinamic. Lumea se gratuleaza. O fericire.

Vă îmbătați cu apă chioară.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-06 12:29:25
         
 
  Textul de mai sus,-tehnică, nu alta- dacă nu ați observat, este o encomiastică la adresa mea de care mă detașez cu serenitate.

Lăsați-o jos, că măcăne. Se pare că au văzut și alții ce aveți în traistă:

Pai asta este atitudine de inger pazitor care, dupa nume, ar trebui sa te pazeasca, sau de caine turbat care isi musca de fund stapanul?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-06 12:10:24
         
 
  PS. Mi-ați dat un link. Are și un link de monitorizare a traficului? Ori puteți să-mi spuneți dumneavoastră? Sau este pentru uz personal?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-06 11:06:50
         
 
  Distinse,

Nu mai vedeți pădurea din cauuza copacilor? Acest site există, este viu, trăiește intens, pasional și este INTERACTIV. Nu este o linearitate plată realizată într-o proprie și tăcută viziune monocromă. Nu este un site prăfuit uitat în măruntaiele netului.

Aici se asumă idei, păreri, au loc dezbateri reale nu mimate. Și, mai ales, nu în cercul strâmt și închis al unor adulări și encomiastici reciproce la care alții să nu aibă acces. Aici spiritul libertății respiră prin fiecare literă și tastă.

Și cei peste 200 de vizitatori unici pe zi sunt oameni vii, cu emoții sentimente, pasiuni orgolii. Iar dintre ei mai mult de jumătate sunt valori unii chiar brici. Textele vorbesc. Iar comentariile mele asupra unor texte a demonstrat până și inăcriților care zac în propriile sucuri estetoid-fermentate, că sunt valoroase.

Da, proiectul nu ș-a atins parametrii visți de mine și probabil nu și-ii va atinge. Și îmi asum acest eșec parțial. Și îmi asum, poate, eroarea de a fi crezut în utopia libertății absolute. Care, continui să cred, este posibilă pentru spiritele evoluate. Din păcate, trebuie să recunosc, am încercat extinderea paradigmei și în zona marginală a gregarității distructive. Și, aici, libertatea absolută nu merge. Recentele evenimente de la Paris au confirmat cu vârf și îndesat că, în spații culturale reale, libertate nu este și nu trebuie să fie absolută.

În spiritul acestui concept, al libertzății absolute, am fost excesiv de tolerant. Toleranță care, iată, face rău însăși ideii de libertate. Însă promovarea ideii și încăpățânarea mea de a nu limita dreptul la liberă exprimare a avut și are justificare în raport cu teroarea non-libertății de dinainte de 89. Și are justificare și acum în situația în care non-librtatea se insinuează ori lovește agresiv în existența noastră. A se vedea, cel puțin, efectele colaterale ale refuzului Legii Big Brother. Profitând de această libertate personaje accentuate au subminat-acesta este termenul-proiectul. Astfel, mulți oameni de valoare au plecat de pe site. Este adevărat că aici nu-i viață de pension ori salon de învățat menuetul însă, într.adevăr s-a ajuns, în ultima vreme, la depășirea oricăror limite ale bunului simț. De acea, sper, colectivul editorial va tăia în carne vie astfel încât să se reinstaureze pe site atmosfera de salubritate necesară creației și dezbaterilor despe aceasta.

PS. Aaaa...că și aici, spiritele mari se întâlnesc în sferele înalte ale metafizicii precum matematica și poezia, putem să trecem aceasta la capitolul realizări europeice. Astfel încât ocurența atanso-ecsintesciană pote reprezenta un fel de mândrie a site-ului. C'est mieux plus tard que jamais!

"textul de mai sus nu vă face să vă gîndiți un pic" Textul de mai sus,-tehnică, nu alta- dacă nu ați observat, este o encomiastică la adresa mea de care mă detașez cu serenitate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-06 10:59:42
         
 
  Asta nu este, in niciun caz, Fatza de buca (facebook) pe care isi exhiba impotentele mintale toti sceleratii, la un loc cu ceilalti, sanatosi la cap. Adica acolo e invalmaseala, iar comparatia Europeei cu FB nu poate fi decat malitioasa, indecent de nepotrivita si neproductiva, pana la urma.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-06 10:38:45
         
 
  Si, iata, copilul razgaiat exintescu si plutitorul in nouri si sfere nalte CTA au mai gasit un prilej de a-l jigni in direct pe proprietarul care nu are alta vina decat aceea de a NE FI PUS LA DISPOZITIE ACEST SPATIU. Cu bune, cu rele, dar, mai ales, cu RAI. E indecent, vulgar, nepotrivit sa scuipi pe jos indata ce ai intrat unde esti invitat. Asadar, ca o concluzie, butonul nuclear nu este numai necesar dar va fi si suficient de util. Pentru EDUCATIE, in primul rand. Parerea mea. Evident, io nu sunt mecanic, asa ca n-ar fi trebuit, poate, sa-mi dau cu parerea.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-06 10:36:30
         
 
  Domnule EC, evident că proiectul dv. inițial a fost dezastruos și v-ați retras în cel de față pe care-l relansați a n-șpea oară. Nu mai aveți însă credibilitate pentru că n-ați fost niciodată consecvent și coerent în ceea ce propuneți. Pe deasupra, nu aveți suflu. Gîfîiți și uitați repede ce v-ați propus.

Ați mai colectat păreri, propuneri etc. La ce v-au folosit? Cu siguranță la un singur lucru: ați mai făcut un pic de agitație. Sterilă.

Dacă nici textul de mai sus nu vă face să vă gîndiți un pic la părerea pe care o bună parte dintre cei de pe site, inclusiv susținătorii fanatici, și-au făcut-o despre dv. nu mai e nimic de făcut.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-06 08:50:25
         
 
  "Nu-i așa că v-ați scris?" - Nu-i așa că v-am scris?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-06 08:33:00
         
 
  "Nuuu. Îngerii nu bagă bețe prin gard. Cei care bagă bețe prin gard sunt sfinții!"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Aveti perfecta dreptate. Daca ingerii pazitori ar baga numai bete prin gard eu m-as ruga la bunul Dumnezeu sa-i faca si pe ei sfinti. Dar ingerii pazitori se tin numai de ticalosii; si inca ce ticalosii! mai mari. Pai daca v-as spune de cate ori m-a turnat ingerul meu pazitor la Autoritatea Suprema v-ati lua cu mainile de chelie. Pai asta este atitudine de inger pazitor care, dupa nume, ar trebuii sa te pazeasca, sau de caine turbat care isi musca de fund stapanul?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-06 03:39:12
         
 
  Domnule Ecstinescu Virtual,
Va rog sa nu creiati complicatii diplomatice intre doinele noastre si haiku-urile nipone in aceste momente grele cand Europeea este framantata de colici interne. Ca vorba aceea, singurul lucru care ii lipseste cheliei europeeice in momentul de fata este o cununa de margaritare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-06 03:27:33
         
 
  CTA, doamne, parca esti un copil razgaiat. Te luasi la tranta cu domn profesor. Si-i dai ca exemplu cum colorezi tu o carte de colorat cu creionul chimic. Cam asa imi suna Haikaurile, sau cum s-or chema, Codrule scriu in tine/copacii sa-i tai/ poezia e de hartia/

Chiar nu poti sa recunosti valoarea acolo unde este valoare?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-06 00:31:46
         
 
  Deduc că postura pe care o agreați este aceea de cîine zădărît prin gard. Nu-i așa că v-ați scris?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-06 00:20:17
         
 
  :)))
Sesizez un rictus diabolic?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-06 00:18:34
         
 
  Nuuu. Îngerii nu bagă bețe prin gard. Cei care bagă bețe prin gard sunt sfinții!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-06 00:16:33
         
 
  Abolut corect. Mai ales ca dvs, domnule CTA, nici macar nu platesti un domeniu de internet. Ai aici sansa sa-ti dai masura profesionalismului. Ce zici?

Domnule Cristescu, cine va critica baga bete prin gard?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-06 00:13:35
         
 
  Domnule CTA, felicitări și OSANA!

Ia să fac și eu ca dumneavoastră și să bag un băț prin gard: de ce ați aruncat prosopul dacă aveți așa o experiență? Aud?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-06 00:06:52
         
 
  Domnule EC, deși vă percep ca un provocator din moment ce vă apărați așa: „ Dar pe domnia voastră cum vă percepeți distinse domn? Așa, din curiozitate.” - voi încerca să vă satisfac curiozitatea. Nu cum mă percep eu, ci cum mă percep cei cu care fac de 8 ani o activitate pe care o organizez.

Aveți mai jos una din revistele din care se poate vedea nu cum mă percep, ci cum am reușit să fac anumite lucruri fără a fi proprietar, numai cu resurse gratuite, dar cu o actitivitate serioasă și proiecte realizate împreună cu alte persoane care s-au angajat alături de mine.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-06 00:01:05
         
 
  Fireste ca l-am completat. Inclusiv la ineptii am scris ca atare:)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:54:09
         
 
  CTA, esti un autor valoros, de ce nu vrei sa reevalezi si sa pui umarul la un proiect interesant. Nu de alta, dar nu te poti desprinde de Europeea.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:53:01
         
 
  Domnule profesor, exact ce spuneam. Dati-l incolo de sondaj. Ati tras concluzia. Ce voiati sa auziti ati auzit. Plus o extraordinara maxima. Citez" Am spus clar că pasajul l-am luat din răspunsurile la chestionar pe care le-a dat o distinsă colegă. Și am realizat că are dreptate și că am fost excesiv de tolerant. Și că, iată, toleranța dăunează ecoliteraturii.
"

Absolut total.

Si ca si capac : un site literar nu poate (si nu are voie) să fie un mediu ostil literaturii

asta face toti banii! Ar trebui folosita ca motto dupa ecoliteratura bla bla
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:51:06
         
 
  Este suficient acum aici. CTA nu știe cum să mai bage bețe în roți! Vorbim. Ai completat sondajul?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:48:30
         
 
  Ați fi bun de consilier de metehne. Poate chiar sunteți. Domnule CTA. Sunteți un om fericit!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:44:05
         
 
  AAA, ca referiti la Revista? Nu as capota. As veni cu cateva idei. Dar ar trebui sa paticipe Radu Stefanescu, CTA, Sabina Datcu si Dumitru Cioaca. In calitate de redactori si dvs in calitate de director. Ce spuneti?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:42:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Înclin să cred că doar ce am vorbit despre Cuba libre și și-a făcut efectul unde nici nu mă așteptam...

Am spus clar că pasajul l-am luat din răspunsurile la chestionar pe care le-a dat o distinsă colegă. Și am realizat că are dreptate și că am fost excesiv de tolerant. Și că, iată, toleranța dăunează ecoliteraturii.

Cu privire la revistă. Păi evident că sunt și eu. Însă putem face un colegiu redacțional. Toți membrii acestui colegiu vor avea parolele, interacționăm pe mess, skype, e-mail, etc. Facem un plan. Și publicăm numai asumat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:42:16
         
 
  Domnule EC, cu neplăcere vă aduc aminte ce talent de proiectant aveți:

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-05 23:39:50
         
 
  Domnule profesor. Sunt extrem de convins ca sunteti singurul numit dar si ales sa duca mai departe proiectul Europeea. Europeea fara dumneavoastra nici nu exista si nici nu va exista.

Nu am capotat. Si nici nu-mi permit sa va dau la fund. Si da, sunt visator, si am inceput sa visesz aici, pe Europeea si visul s-a transformat in realitate. Iar soarele...eheee. cumva il eclipsati..dorindu-va mai astru decat el...

Aici ati dovedit o forma lunateca a discursului justitiar: " rigoare maximă privind comportamentul injurios, dar maximă să fie! să nu treacă de editori comentariile urâte! Și la prima abatere, să se baneze vinovatul, adică să fie exclus de pe site, mai întâi câteva săptămâni, apoi să i se baneze ip-ul. un site literar nu poate (si nu are voie) să fie un mediu ostil literaturii!"

Maximă va fi"

Adica aveti pete. Spuneti ce raspuns vreti sa aveti, modificati, de la sondaj.

Explicati-mi ideea: ostilitatea literaturii va apartine ca sintagma?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:35:57
         
 
  Vezi? nici nu ai vrut să vezi despre ce este vorba și ai capotat. Ce ușor este să dai 20 la fundul altuia.

Și ce îmi plac mie visătorii care știu ei cum se face un proiect! Dar când este vorba să treacă la treabă caută petele în soare.

Singura restricție: limbaj ecoliterar. Ce vrei mai mult decât atât?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:24:30
         
 
  Oleooooo cearta again. Pai vedeti, domnule Cristescu...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:21:39
         
 
  CTA, exagerezi. Nu poti pune umarul la un proiect nou? Eu cred ca ai idei bune si verbul la tine. Sa ingropam securea razboiului. Ce zici?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:20:38
         
 
  Dar pe domnia voastră cum vă percepeți distinse domn? Așa, din curiozitate.

Și nu mai muriți de grija mea. În regulile de aici, cu viziunea de aici și cu diversitatea de membri de aici, comunitatea rezistă de 10 ani distinse CTA. Ore C vine de la Casandra?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:18:46
         
 
  Domnule profesor, cand veniti cu ineptii de genul "Jur ca nu jignesc" coroborate cu " rigoare maximă privind comportamentul injurios, dar maximă să fie! să nu treacă de editori comentariile urâte! Și la prima abatere, să se baneze vinovatul, adică să fie exclus de pe site, mai întâi câteva săptămâni, apoi să i se baneze ip-ul. un site literar nu poate (si nu are voie) să fie un mediu ostil literaturii!"

Maximă va fi. Sine ira et studio.
da, m-ati pierdut.

Pentru ca in timpul jocului, sondajului, deja ati stabilit regula, raspunsul. Ceea este dictatorial. Repet, si Ceausescu parea ok. Mai ales ca si el credea ca face o tara ecosocialista, nu-i asa?

Apropos de Revista. Iar e un nonsens. Parca sondajul se referea la atelier. Pai daca atelierul are 7 insi cat credeti ca se vor da in vant la Revista. Revista care e ne updatata de ani buni. Fata de editorial. Care are cateva luni. :))
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:17:42
         
 
  m-ați perceput drept dictator

Eu v-am perceput de la început ca pe un activist. Și traduc: un personaj incapabil să organizeze și să conducă o comunitate. E adevărat, cu timpul ați glisat spre propagandist și, în cîrdășie cu Peia, ați devenit agitator și, în ultimă instanță, doar un provocator.

Cred că nu aveți stofă pentru rolul pe care vreți să-l jucați.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-05 23:14:29
         
 
  Însă trebuie să avem și câțiva mai tineri talentați, nebuni frumoși, chiar și mai tineri decât decât tine.

Vezi? Te aștepati să spun "Nu" nu-i așa?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:13:35
         
 
  De fapt, revista a fost visul meu. Luat cu prea multe și distrăgându-mi atenția unii și alții am neglijat esențialul. Avea și un colegiu redacțional inițial. Pe care, evident, îl putem actualiza.

Aștept!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:11:14
         
 
  Revista Europeea

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:05:06
         
 
  Dacă, în zece ani, de când activezi aici tu și încă vreo câțiva "sfinți" europeici m-ați perceput drept dictator, ei bine, nu am decât a spne "Și tu, Butus?"

Propunerea este bună. Am o revistă care stă degeaba. Revista Europeea. Am dat parolele mai multor colegi dar nu a ieșit nimic. Dacă "vă băgați" de mâine aștept un program sdau un plan de ac'iune și vă dau parolele! De fapt aceasta, revista era principalul, atelierul era subsecvent, era gândit Hyde Park-ul europeic.



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 23:01:03
         
 
  Ei da, de aceea va si vreau in colegiul director Europeea. De ce? Esentele tari sau in sticlute mici" Va pot da o sticla mai mare din seria ceausista a sticlelor si borcane:)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 23:00:45
         
 
  Domnule Ecsintescu Virtual,
Cum puteti dumneavoastra compara cele sapte sticle de coniac extra-fin si veritabil care se afla in seifurile europeeice cu sutele sau miile de damigene de trascau care se afla pe rafturile prafuite ale unor spelunci literare de ultima speta?! Un degetar din coniacul nostru valoreaza mai mult decat zece butoaie din posirca lor care nu merita sa te speli cu ea pe picioare, dara-mi-te s-o bei? Eu stiu ca dumneavoastra puneti mai mult pret pe cantitate decat pe calitate atunci cand sunteti in urmarirea unor probleme lichide urgente, dar nici chiar asa!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-05 22:54:19
         
 
  Asta cu "ostil literaturii" e de Ilf si Petrof. :)))  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 22:50:52
         
 
  Nu. Domnule profesor, asa cum v-am arat, dumneavoastra ca orice dictator care se respecta cere vointa poporului pentru a-si justifica ororile. Johannis face asta incepand de maine cu retransmiterea legii bigbroather, sau cum dracu se scrie.

Citez" " rigoare maximă privind comportamentul injurios, dar maximă să fie! să nu treacă de editori comentariile urâte! Și la prima abatere, să se baneze vinovatul, adică să fie exclus de pe site, mai întâi câteva săptămâni, apoi să i se baneze ip-ul. un site literar nu poate (si nu are voie) să fie un mediu ostil literaturii!"

Maximă va fi. Sine ira et studio."

Si atunci de ce sondaje, democratii, cand deja stiti ce aveti ce facut si ce o sa faceti. Exact ca Ceausescu care facea si el un simulacru de alegeri. Pacat. Mare pacat.

Ce parere aveti de propunerea mea cu redactorii? Presupun si sunt sigur ca o evitati. Pana la urma..Elena Stefan, Emanuel Cristescu si Aleodor..sunt suficienti. Nu-i asa?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 22:49:01
         
 
  Am aflat și cu siguranță voi afla mult mai multe. O să vezi când voi publica rezultatele. Însă aștept. Un studiu sociologic se face pe îndelete.

"Dictatura in stare democratica!" Ai putea spune că, printre altele, experimentul Europeea, a demonstrat "limitele democrației" printre altele
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 22:41:57
         
 
  Însă oricum, m-am convins de ceva spus de o distinsă colegă în chestionarul completat:

" rigoare maximă privind comportamentul injurios, dar maximă să fie! să nu treacă de editori comentariile urâte! Și la prima abatere, să se baneze vinovatul, adică să fie exclus de pe site, mai întâi câteva săptămâni, apoi să i se baneze ip-ul. un site literar nu poate (si nu are voie) să fie un mediu ostil literaturii!"

Maximă va fi. Sine ira et studio.


Iata ca ati aflat ce voiati a afla! Dictatura in stare democratica! :))))
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 22:37:16
         
 
  "Sunt 200 de vizitatori unici. Sigur nu sunt 20.000. Mă înspăimântă Combinatele de literatură! Însă, iată, trăim în epoca secvențelor efemere. Ce succes are FB. Cu toate că nu poți stoca și regăsi structurat o informație."

Pai.. De ce vreti mai multi useri, tineri sau batrani. Pana la urma este corect. In loc de "combinate literare" sa avem si noi macar o sectie de suleri-cofetari ecoliterari.. La ce bun sondajul, atunci? Ca sa aveti placerea banatului ca un satrap next next? Ca nu m-am prins?

Eroare. FB stocheaza perfect. Iar FB este o retea de socializare ( ca si cont de profil) Ca si pagina, le aveti extrem de structurate.

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 22:35:36
         
 
  "face ce si cum zic ei"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 22:22:13
         
 
  Niciodată nu am spus că voi "face ce si cum zic"

Sondaju poate fi plictisitor însă, sociologic este relevant.

Nu cerșesc nimic. Vreau să aflu.

Sunt 200 de vizitatori unici. Sigur nu sunt 20.000. Mă înspăimântă Combinatele de literatură! Însă, iată, trăim în epoca secvențelor efemere. Ce succes are FB. Cu toate că nu poți stoca și regăsi structurat o informație.

Însă oricum, m-am convins de ceva spus de o distinsă colegă în chestionarul completat:

" rigoare maximă privind comportamentul injurios, dar maximă să fie! să nu treacă de editori comentariile urâte! Și la prima abatere, să se baneze vinovatul, adică să fie exclus de pe site, mai întâi câteva săptămâni, apoi să i se baneze ip-ul. un site literar nu poate (si nu are voie) să fie un mediu ostil literaturii!"

Maximă va fi. Sine ira et studio.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 22:21:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE