FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
cele zece propuneri
Text postat de Dumitru Cioaca

upa ceam citit toate propunerile progresiste inaintate de ditinsi nostri colegi Radu Stefanescu, Kosta Vinu si alti colegi la fel de propunaciosi, am constat ca acestre propuneri sunt excelete dar au si anumite lipsuri dintre care principala ar fii ca nu contin nici o singura propunere din propunerile pe care eu vreau sa le propun; lucru ce ma sileste sa le inaintez singur si silit de imprejurari comisiei de adunat propuneri.
Deci iata-le:

1) Europeea, pentru a devenii un site literar mult mai acoperitor a vietii literare din Romania moderna si contemporana trebuie sa faca tot ce-i sta in putinta pentru a atrage cat mai multe sperante cu inclinari scriitoricesti din randul minoritatilor nationale. Adica sa le deschida usa. Numai eu cunosc vreo zece aspiranti rromi care mi-au spus:
-Nea Mitica nu mai incerca degeaba ca noi nu venim! Fiindca nu dorim sa trecem prin umilintele prin care ai trecut dumneata. Pai e posibil ca un creator de talia matale sa fie silit sa intre pe Europeea noapte si printr-o fereastra sparta fiindca pe zi ti s-a trantit usa in nas? Numai intr-un cotet si cand esti foarte flamand se intra asa. Pai daca nici asta nu este disriminare rasiala, atunci ce e? Sau crezi ca noi nu vedem cat de rosu esti in obraji din cauza umilintei la care ai fost supus?
Degeaba le-am spus eu ca nu am avut nici un fel de sferinte pe Europeea datorita faptui ca sunt rrom si ca cei care au suferit cu adevarat datorita faptului ca eu sunt rrom au fost numai un poet posesor de oratanii; ca ei tot nu vor sa vin pana nu se imbunatateste climatul.

2) Atat virgulele cat si alte semne de punctuatie care produc daune gramaticii romane oplosite pe acest site prebuie pedepsite pe masura pagubei produse si nu otova. E o mare nedreptate ca o virgula care nu a aparut la serviciu din cauza unei betii din ziua precedenta sa fie tratat cu aceiasi duritate ca alta virgula care s-a varat fara nici un motiv in mijlocul unui cuvant. Numai intr-un sistem juridic extrem de corupt neglijenta este confundata cu sabotajul. Acelasi tratament diferentiat ar trebuii aplicat si injuraturilor. O injurtura provocata nu face altceva decat sa-si exercite dreptul ei legal de a se autoapara, pe cand o injuratura de placere nu vrea decat sa se distreze pe seama altora. La ce tragedii poate sa duca o confuzie intre cele doua feluri de injuraturi am vazut destul de recent, cand un poet de talia domnului bard Peia a fost surghiunit pe viata numai pentru niste nevinovate injuraturi provocate; iar provocatorii nu numai ca o duc bine merci, dar, in speranta ca vor putea saracii Europeea si de alte personalitati mai slobode la gura ,pregatesc noi provocari.
Dupa parerea mea dreptate mai stramba decat cea aplicata trubadurului de exceptie care este Ioan Peia nici ca se poate.

3) Infintarea unei gradinite pentru poetii minori in care poetii maturi sau pensionari sa fie angajati pe posturi de educatoare, dar numai dupa ce au absolvit un curs intens de pedagogie.
Metoda educationla aplicata pana acum, ma refer la trasul de urechi, nu numai ca nu da rezultatele dorite dar este si extrem de dureroasa.

4) Angajarea unor poetese tinere frumoase si talentate ar reduce substantial agresivitatea poetilor lipsiti.

5) Inchirierea unei carciumi gen Capsa in care poetii sa se poata destainuii unul altuia in liniste asupra preferintelor lor lichide. Se stie ca marii poeti care au activat intre cele doua razboaie mondiale nu se paruiau intre ei deact atunci cand restaurantul Capsa si beraria Gambrinus se aflau in renovare in acelasi timp.
Pentru poetesele care refuza sa puna piciorul in lacasuri de binefacere de tip Capsa sau Gambrinus, propun infintarea unu salon de barfa si coafura.

6) Pentru ca poetii si alti creatori europeeici sa nu mai fie siliti sa-si arunce operele de care nu mai au nevoie prin toate parcurile europeeice,
propun cumpararea unur cosuri de gunoi.

7)Pentru a frana raspandirea pe site a unor sporturi care nu sunt recunoscute inca de organizatiile mondiale de sport, sporturi cum ar fii datul la gioale, buzduganeala sau cura de cucuie, propun organizrea saptamanala a unor meciuri de box, carate sau jujitzu, arbitrate de peronalitati care nu au nici un fel de de interese europeiice, adica sunt complet strane straine de literatura.

9)Propun reunirea tuturor bisericutelor europeeice sub coviltirul unei singure catedrle in care sa ne putem ruga impreuna pentru toate pacatele operelor noastre

10) Propun ca propunerile mele sa nu ramana propuneri ci sa fie aplicate.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule profesor,
Una din cauzele care fac ca poetii europeeici raniti sufleteste sa nu se refaca atat de repede cat ne-am dori noi este ca pe Europeea nu exista o institutie de sanatate specializata in vindecarea uno astfel de rani. Propun ridicarea unui sanatoriu sau casa de toleranta literara in care poetii fugariti de intoleranta sa se poata refugia inainte ca suflete lor sa capete batai de inima.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-06 04:09:37
         
 
  Domnule profesor,
Degeaba incercati, ca nu veti reusi niciodata sa-mi compromiteti sentimentele mele de inalt patriotism. Sau credeti ca nu mi-am dat seama ca intrebarea dumneavoastra legata de gatul sticlei cu rom cubanez nu este in realitate decat un lat cu care vreti sa-mi imprejmuiti gatul?
Si acum vreau sa spun cate vorbe traienistilor mei care au inceput sa aiba indoieli asupra convingerilor mele politice dupa ce au citit insinuarea domnului profesor Cristescu:
EU NU BEAU DECAT AGHIAZMA SI TRASCAU, AMBELE IMPORTATE DIN OLTENIA NATALA.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-06 03:57:11
         
 
  Domnule Cioacă,

De unde năzbâtia asta cu rromul? Poate să vă placă. Dar, probabil, ăla cubanez care acum se găsește extzrem de rar pe aici. Mi-a adus acum vreo doi ani fiul meu din Cuba câte ceva. Dar n-am putut să păstrez!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 22:47:40
         
 
  Doamna Elena Stefan,
Banuiala dumneavoastra este nu numai indreptatita dar si corecta. Dar cum eu nu sunt decat un rrom de rand, nu pot emite porunci ci numai propuneri. Speranta mea secreta este ca Bulibasa Cristescu sa-si dea de importanta celor zece propuneri emise de mine si sa le transforme in cele zece porunci. Ca numai domnia sa are gaina si cutitul.

p.s.
Voi incerca sa fac modificarea ceruta. Deocamdata am ceva probleme cu gasirea textului, ca nu reuesc sa dau de cotlonul in care s-a ascuns. Abia acum inteleg de ce marele Nicolae Iorga imi sputea:
-Mitica, daca-ti vei intinde prea tare opera, nu ea ci tu vei suferii din cauza asta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-05 22:38:05
         
 
  :))
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 22:06:49
         
 
  Să înțelegem că puneți de-o Biblie eurromă ceva? Că pare că ați reinventat într-un fel cele zece porunci.

Un text satiric reușit. Însă vă rog dacă se paoate să emasculați un nume din text care ar pute produce oarece reacții. Ecsi știeeeee!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-02-05 22:03:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE