FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Maria Prochipiuc


Mi-aº fi dorit sã fiu o floare, sã-nfloresc atunci când stelele scânteiazã pe cerul albastru ºi chiar cenuºiu, sã rspândesc în jurul meu parfumul frumuseþii tale, iar dacã, petalele îmi vor cãdea, sã ºtii, cã doar tu eºti de vinã, mi-ai sfaramat din nou inima. Parfumul se va pierde ºi îl vei cãuta, în zadar .


Dar aº fi putut sã fiu fluture, sã mã scald în parfumul florilor, sã-mi iau de acolo toate culorile ºi sã mã îmbrac în frumuseþea ta, ca sã colind lumea , iar cei care mã vor vedea sã poatã citi dragostea mea. Aã fi putut fi bobul de rouã care în zilele toride se ascunde de privirea soarelui pentru a te iubi în tainã.


Ce nu mi- aº dori oare, sã fiu?


O pasare de-aº fi, te-aº fi înalþat spre ceruri, sau aº fi coborât în abis, falfaitul aripilor mele þi-ar legãna visele, iar pleoapele ar tresari la trecerea secundelor.


Am gãsit ! O viþa de vie de-aº fi, aº ºti cã vei putea gusta din licoarea ameþitoare a celor ce vor rãmâne veºnic visãtori ºi tineri, iar eu, mã voi usca de dorul vinului ºi-a pâinii calde.


Dacã aº fi noaptea, þi-aº acoperi frumuseþea ,sã rãmânã necunoscutã pentru alþii, sã fii o enigmã , doar eu, cu raza lunii sã-þi despletesc frunzele aurii ale gândului tau.


Sã fiu izvorul din varful muntelui, ca urcâdu-þi privirea ºi cãlcându-mi sentimentele sub frunza grea , sã-þi adãp setea cu o fericire ce nu ai simþit-o atunci când te-ai gândit la mine. Sã crezi cã sunt apa vie din care nu trebuie sã bei a doua oara pentru ca fiinþa ta sã transforme totul în mister.


O sa fiu raza lunii în noapte, sã-þi simt mireasma teiului în floare, ºi-n acea beþie sº curgem tainic peste vãi ºi peste munþi, acoperind pãmântul cu o mare de-ntuneric ca lumina ochilor tãi, tanjind dupã o iubire, ascunsã undeva, la rãsãritul soarelui.


Sã fiu cãrarea pe care inima ta plinã de sacrificii stã desculþã gata sã deschidã cartea vieþii mele sã mã inveþe ce înseamnã cuvintele ºi necuvintele, ca în ele sã avem libertatea de-a ne putea dãrui, fiindcã fericirea din mine este mult mai puternicã.


Dar sunt o fatã cu pletele-n vânt, port la subþiori buchete mari de trandafiri, iar dragostea ta o simt ca pe-o explozie de culori în perfecþiunea ºi puritatea ei feciorelnicã. A tresãrit întristarea din mine de frumuseþea gândului tau, dar pentru cã nu sunt decat o fatã cu pletele-n vant, te întreb : ,, Ai închis mãcar o datã ochii ºi ai visat?’’ Eu fac asta tot timpul ºi mº vãd pe mine împreunã cu tine, iar altceva nu mi-aº mai dori sã fiu , decât sã mã pierd în tine.


As putea fi îngerul care îþi pãzeºte frumuseþea ºi liniºtea nopþilor de vara, ºi multe aº fi putut fi dacã eram un înger.


Dar penru cã, nu sunt nimic din toate astea, te voi astepta mereu, tu eºti o parte din mine, mereu te voi tine în braþe, chiar daca vii la nesfarºit spre mine.





Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Vã mulþumesc dragelor pentru dragostea voastrã de a poposi asupra textelor mele.
Dana, poezia o consider un dar!? mi-am luat din ea tot ce-i trebuie sufletului meu.

 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-06-21 17:50:59
         
 
  Eu cred ca esti deja tot ceea ce ti-ai dorit sa fii, Maria! Gradina de om!  
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-06-19 20:42:43
         
 
  Pentru Maria. Uite ce a spus odata Nina Cassian:

Iubirii

Cad in genunchi si-ti multumesc, iubire,
Pentru aceste zilnice semnale
Si voci ale marinimiei tale
Cu care imi umpli sufletu-n nestire

Cad in genunchi si-ti multumesc, iubire
Pentru inaltul pact ce ne uneste,
Timbrat de-a fericirii stea subtire
-Si-ti multumesc si pentru deznadejde.
 
Postat de catre dana stanescu la data de 2004-06-18 14:23:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE