FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Riști pentru fericire?
Text postat de Andreea Rusu
Deși nu sunt foarte talentată, voi încerca să fac un rezumat a ceea ce simt cu speranța că poate și alții ar putea fi în aceeași situație.
Am iubit cu adevarat de doua ori, restul așa-ziselor iubiri fiind doar o iluzie.
Cea de a doua relație în care am iubit cu adevărat a fost una mai puțin intensă și bineînțeles că s-a terminat, lucru inevitabil având în vedere faptul că era persoana nepotrivită, dar din care am învațat uimitor de multe lucruri ce mă vor ajuta pe viitor și de aceea nu o regret. Prima, și cea mai importantă, e genul acela de iubire epică pe care nu o poți uita niciodată, cea care odată apărută nu se mai stinge indiferent câți alți băieți cunoști, indiferent cât de frumoși, deștepți, talentați, tandri sau irezistibili sunt, acestă iubire te va bântui și singurul perfect pentru tine va putea fi doar el.
El mi-a intrat în inima atât de subtil încat nu credeam că după aproximativ 6 ani încă îl voi iubi incredibil de mult. Ce a fost atunci între noi a fost ca o joacă, eram prea mici sa ne dăm seama ce înseamnă cu adevarat să iubesti și cu toate acestea eu m-am îndragostit de el pentru totdeauna. După această perioadă de mers pe drumuri separate destinul a decis să ne aducă iar împreună, cu toate că nu pentru mult timp. Sunt conștientă că e cam tarziu pentru noi, în curând fiecare va pleca pe drumul lui spre un viitor alături de altcineva, și deși știu acest lucru nu pot renunța la el. Vreau să profit de timpul pe care îl avem, să fim fericiți, să dăm un contur acestei iubiri epice, care va rămâne în mintea și sufletul nostru o amintire minunată ce se va stinge odată cu noi. ,,Tot ce e frumos are un sfârșit’’, asta mă ajută să rezist și să îl iubesc necondiționat cu toate că știu ca fiecare zi ne aduce mai aproape de final.
Iubesc fiecare părticică din el, copilul din el, maturitarea lui, felul cum arată, ochișorii săi uimitori care m-au captivat în totalitate, fiecare gest, atingere, sărut. Pe scurt: totul..
Sunt conștientă că la sfârșitul acestei povești dintre noi voi fi la pământ, nu voi putea înțelege de ce, nu voi putea crede că s-a terminat, și totuși nu vreau să mă opresc, vreau să petrec tot timpul pe care îl avem la dispoziție cu el, să profit de aceste momente de fericire, oricât ce scurte ar fi, iar la sfârșit să îmi rămană amintirea minunată a doi îndragostiți ce îți păstrează în inimă povestea de dragoste pentru totdeauna.

Sfatul meu este să nu renunțați la ceva ce vă face fericiți doar pentru ca ,,oricum se va termina’’ și ,,e mai bine mai devreme decât mai tarziu’’. Nu! Profitați de ceea ce aveți indiferent ce va urma pentru că sunt sigură că orice s-ar întampla în sufletul vostru la sfarșit va fi mult mai puțin dureros decât dacă ați fi dat cu piciorul șansei de a fi fericit chiar și pentru o perioadă scurtă de timp.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
   
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-09 07:15:05
         
 
  "iubire epică" si acest text devine literar. plus indemnul de final. asa ca..vot. astept continuarea!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-09 07:14:56
         
 
  “m-am îndragostit de el în mod inconștient” Să fi evoluat lumea astfel încât să fie posibil㠓îndrăgostirea conștientă”
(doamna Elena Stefan)

Doamna Elena Stefan,
Nu numai ca exista indrgostiri constiente, dar ele apar foarte frecvent mai ales intre un domn extrem de instarit si o domnisoara extrem de frageda si frumoase. De fapt in exemplul de mai sus domnul se indragosteste inconstient motiv pentru care isi va pierde nu peste multi ani jumatate din avere iar domnisoasa se indroagoste constienta ca peste cativa ani, dupa ce va da cu piciorul bosorogului, situatia ei materiala se va inbunatatii dintrodata incat isi va putea permite sa se indragosteasca inconstient si de zece ori pe noapte daca asa ii cere sentimentul de dragoste.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-06 16:12:34
         
 
  a propos, e ceva ce ma framanta (urata expresie!) de ceva vreme: ati putea sa definiti, chiar si pe scurt, fericirea? Despre adevar am bunghit singur.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-06 13:08:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimata si distinsa (si, din cate observ, profund atinsa doamna/duduie/domnisoara - atinsa IN profunzimea SENTIMENTELOR, SA NU VA GANDITI LA CINE-STIE-CE, NOTA MEA!)

Tribulatiunile dumneavoastra mai mult sau mai putin sentimentale, transpuse in zicerile de mai sus, nu reprezinta, in niciun caz, literatura. Cu mare ingaduinta si mari rezerve de buna vointa ar putea trece drept jurnal intim, as zice eu mult prea intim. Daca imi permiteti (cine as fi io sa indraznesc, nu?)as zice ca sinceritatea excesiva e o forma grava a indecentei. Dar pun aceasta manifestare a dumneavoastra in seama prea-plinului sentimentelor, caci, este stiut, odata cu hormonii de crestere apar si tulburarile sentimentale. Nu va speriati, e de bine, iubiti, cu la fel de multa putere dar scrieti numai ce va dicteaza eventual fantezia, iara nu sentimentul brut, in priza directa, cum as zice. E mai prudent. Evident, puteti sa nu ne urmati sfaturile, caz in care asteptam continuarea, cat mai detaliata cu putinta, cine-stie, poate o fi interesant macar la nivel strict epic. Un cunoscator.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-06 13:04:29
         
 
  Multumesc de sfaturi.  
Postat de catre Andreea Rusu la data de 2015-02-05 23:58:35
         
 
  1. Bine ai venit pe site
2. Ca însemnare de jurnal destinat lecturii proprii ori câtorva apropiați, nu-i rău deloc. Însă ca jurnal literar, cu o toleranță dedicată, să spunem începătorilor, putem considera că avem de-a face cu un prim și promițător pas. Aceasta înseamnă că mai trebuie să lucrezi pe acest text. În primul rând trebuie dată atenția cuvenită scrierii. Chiar și un text bine scris, atunci când conține erori grafice, ortografice sau poate doar simple typo, denotă o oarecare neglijență ori superficialitate. Și, în general, la prima citire lectorul sesizează în primul rând astfel de aspecte. Abia mai apoi se raportează la stil, fond, semnificații și hermeneutică textuală.

Prin urmare, corectează:: "iuzie", "caream", "acestă", "sa terminat"

Apoi, “să fac o povestire” nu prea sună românește. Poate într-un context comic, satiric, umoristic, expresia și-ar putea avea loc. C㠓iubirea epic㔠a devenit un fel de clișeu e lesne de observat. De aceea, poate, ar fi fost necesar, cel puțin o timitere sau un scurt excurs asupra a ceea ce o plasează în această zonă și nu, de exemplu, în zona romantică, platonică ori o altă zonă. Expresia “spre un viitor cât mai bun” pare ușor inadecvată făcând trimitere la ceea ce se numește “limba de lemn”.

“m-am îndragostit de el în mod inconștient” Să fi evoluat lumea astfel încât să fie posibil㠓îndrăgostirea conștientă”? Încă Flamarion, în romanul “Stela” încerca o explicație a fenomenului îndrăgostirii. Și multe, extrem de multe alte cercetări au fost făcute în domeniu. Până acum, după știința mea, inconștientul pare să domine procesul

Și, în final, cel mai important ar fi să medităm la semnificația acestui acestui text! Să mai vedem.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-02-05 20:53:37
         
 
  La ce te referi cand intrebi ce vina aveti?  
Postat de catre Andreea Rusu la data de 2015-02-03 16:45:42
         
 
  toate bune, ochisorii uimitori nu-s de colea, dar noi ce vina avem?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-03 13:38:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE