FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Polițiști francezi și farfuria zburătoare care nu s-a prezentat la întâlnire
Text postat de Emanuel Cristescu
,,Cei care au comis aceste acțiuni, acești teroriști, acești Illuminati, nu au nimic de-a face cu Islamul”

a declarat președintele Franței.

La link-ul de mai jos gășiți și alte lucruri interesante sau care, pe oamenii cu raționamentul la ei i-ar putea determina să-și pună întrebări. Dar veți găsi și un clip în care Francoise Hollande rostește cuvintele de mai sus.

http://burebista2012.blogspot.ro/2015/01/atacul-terorist-din-paris-o-alta.html

Am văzut pe TV câteva secvențe în care "teroriștii" plecați ci Citroen-ul negru intră pe o străduță pe care nu putea circula decât o mașină și dau nas în nas cu.... Nu vă grăbiți nu era o farfurie zburătoare gata să-i preia! Era o prozaică și, probabil, în misiune (ce misiune este greu de explicat) mașină a poliției! Ei bine, ce credeți că trebuia să facă acea mașină sau mă rog polițiștii din acea mașină? Fie, și dacă nu ar fi făcut nimic, adică dacă ar fi lăsat mașina aolo și ei s-ar fi ghemuit între scaune anunțându-și colegii (în România taximetriștii sau până și taximetriștii, se anunță instantaneu și te trezești cu zeci sau sute de mașini în câteva zeci de secunde) și "fuga teroriștilor" ar fi fost compromisă! Dar, probabil, nu aceasta era misiunea polițiștilor. Ei, eroii din inteligenta poliție franceză au utilizat facilitatea cu care este dotată orice mașină: marșarierul! Au dat calm și frumos înapoi, le-au făcut loc "teroriștilor" să treacă iar aceștia, evident, au trecut! Poate, istoricii viitorului, după desecretizarea de drept, ca urmare a trecerii timpului, vor afla dacă între "teroriști" și "polițiști" va fi fost avut loc vreun schimb de bezele așa ca de la amic la amic!

De ce trebuia să fugă din Paris și apoi să se întoarcă iar în Paris acești "teroriști"? Prestidigitație! Circulă pe net un gag având următorul scenariu: de pe o parte a unei străzi circulate, o apetisntă și foarte drăguță domnișoară, îmbrăcată într-o costumație roz, strigă la un domn de pe cealaltă parte a străzii și îl invită la ea. După ceva insistențe, probabil, toți domnii interpelați astfel, nu rezistă ispitei și se hotărăsc să se traverseze strada către șturlubatica domnișoară. Însă ce să vezi? În acel moment o micuță dubă cu uși culisante aflate pe partea cu domnișoara le taie calea și, în câteva fracțiuni de secundă, din mersul dubiței, apetisanta domnișoară urcă în duiță și din ea coboară o alta, costumată la fel doar că știrbă și cu o față de Baba Cloanța. După ce trece dubița și distinsul domn vede că ispita, de fapt era cu totul și cu totul altceva, în loc să meargă spre ia, o ia la fugă... Atât a fost necesar. O fracțiune de minut și realitatea a fost schimbată total. Așa și cu cei doi membri perfect instruiți și bine echipați ai comando....ăăăă ai grupului de teroriști. Și împușcate au fost cele două Babe Cloanța care arătau ca vai de ele. Operațiune reușită. Se va fi consemnat prin nu știu ce registre. Operațiune sub steag fals concluzionează cei cu mintea la ei. Cohortele de manipulați se vor înscrie în nesfârșite șiruri de susținători ingenui și vor adopta simultan sloganul găurii din steagul României din "revoluția" din 89 dintr-o țară europeană? Am zis bine? Europeană?

Adevărul așteaptă, doar minciuna se grăbește!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  http://www.diasporaromaneascaunita.com/2015/02/incredibil-marsul-liderilor-mondiali-de-la-paris-cea-mai-mare-facatura-de-presa/  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-17 21:26:12
         
 
  Afișați un eroism de paradă, dar de fapt, folosind maniera dv. de a decripta textele, cred că vă scrieți mereu simpltomatic:

Acești nefericiți ai puterii cred că rolul lor în lume este să stăpânească, nu să conducă.

Iar ați nimerit-o.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-21 07:29:41
         
 
  Obsesia oricărui dictator și prelungirea ei prin continuitate în democrații: complexații puterii vor controlul total al ființei umane! Pentru asta sunt în stare de orice. Inclusiv să regizeze acte teroriste. De la Calul Troian încoace au fost nenumărate astfel de înscenări. Printre cele mai semnificante din ultima vreme: incendierea Reichstagului, atacarea Germaniei de către soldații germani îmbrăcați în uniforme poloneze, Pearl Harbor, 11 septembrie, răpirea jurnaliștilor români și, cu voia dumneavoastră, 7 ianuarie 2015 Paris "Peale Charlie Hebdo"!

Pentru prevenirea actelor teroriste sunt suficiente: controlul inteligent și țintit și eliminarea cauzelor care motivează actele teroriste. Însă, din păcate, actele teroriste devin pretextul pentru restrângerea drepturilor și libertăților ființei umane în scopul controlului total al acesteia de către bolnavii puterii.

Acești nefericiți ai puterii cred că rolul lor în lume este să stăpânească, nu să conducă.

Dacă suntem mulți, dacă ne pasă și, mai ales, dacă nu rămânem pasivi, îi putem împiedica să-și atingă scopul, Vă amintiți scena cu globul pământesc-balon din Dictatorul cu Charlie Chaplin? Acolo a fost nevoie de un simplu ac pentru a-i spulbera visul paranoic. În viața realaă sunt necesare voința și solidaritatea noastră: NU LEGII BIG BROTHER.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-21 06:09:44
         
 
  "de ce mai numiți europeea "atelier literar" și nu "Scânteia Tineretului"?"

Cum spuneam, o nouă diversiune. Să înțeleg că vă face bine și nu vă disociați de Scânteia Tineretului? Înțelegeți cam puțin din ce se întâmplă aici.

"În loc să batem apa-n piuă" zicerea are sens doar dacă folosiți pluralul majestății. Altfel mă jigniți fără motivație și, după cum știți și toleranța mea are limite.

Și, în virtutea unor relații, spun eu, amicale, mă opresc. Dar dacă veți continua să aruncați mănușa nu mizați pe lipsa mea de reacție.

Domnule CTA, a rosti ori a scrie, aici, astfel de cuvinte relevă un comportament compulsiv-agresiv: "S-ar putea să nu existe nebuni adevărați, doar unii care fac pe nebuni. Trist e că între cele două categorii nu e nicio deosebire. Sînt la fel de serioși, de triști și de porniți."

Nu avem dar poate vom înființa secțiunea "Patopeea" unde vom putea premia astfel de panseisme!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 23:29:37
         
 
  "Jurnalistul Giulietto Chesa, fost deputat European, autor al câtorva cărți de renume este invitat aici in direct la televiziunea italiana.
Cu un curaj cum putin mai exista prin mass-media, el afirma răspicat in acest interviu ca atentatele de la Paris sunt de aceeași natura ca si cele din 11sept 2001."

https://www.youtube.com/watch?v=qfcUoy4Ah98#t=64
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 23:12:47
         
 
  bă aceștia, alde icssulică, fănăsică, popică, cicoclovică, argolică și care dracului propagandiști de laba gîștii ăți mai fi:

1. vă recomand Clubul Bilderberg - conducerea secretă a lumii, Daniel Estulin. poate vă trece, deși-s convins că știți deja chestiile astea, ați fost instruiți special să contrapuneți argumentele voastre de rahat oricărei evidențe.
2. urmăriți totuși filmul de la linkul "https://www.youtube.com/watch?v=cypqRPmqhdk&app=desktop"
asta, nu ca să vă lămuriți, ci ca să aflați că mai sunt unii care nu se lasă păcăliți de geambașii lumii ăsteia, așa cum credeți voi, puradeilor.

ps: personal, mă doare-n cot de premiile alea, la fel cum mă lasă rece orice poezie în fața realității celei dure și parșive. lumea arde și răDulii se piaptănă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-20 21:53:55
         
 
  în momentul istoric actual, nimic nu este mai important decât salvarea drepturilor și libertăților fundamentale ale omului și împiedicarea minților înferbântate de a declanșa un nou conflict, poate major. Feelingul meu îmi spune că vizată ar putea fi Arabia Saudită! Premii, scrieri de plăcere, etc. sunt fleacuri pe lângă acest subiect. Însă cu toată armata de catifelaci, aplaudaci și aplatisatori de care dispun, sunt și oameni care înțeleg despre ce este vorba. Și, se pare, numărul lor crește. Și poate se va naște un curent care îi va împiedica să-și ducă planurile până la capăt!

Evident, este o luptă mai dură ca lupta de clasă. S-ar putea să nu existe nebuni adevărați, doar unii care fac pe nebuni. Trist e că între cele două categorii nu e nicio deosebire. Sînt la fel de serioși, de triști și de porniți.

Activiștii comuniști erau floare la ureche. Cei de azi le dau clase.

Nu-mi rămîne decît să mă-nchin și să-mi scuip în sîn.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-20 20:09:00
         
 
  p.s. cum-necum, prevăd că o să apară peia, care vă va sprijini, demonstrând cu argumente de necombătut că de vină e băsescu și slugile lui securiste (printre care, evident, și subsemnatul) care îi ascultă lui telefonul și sug sângele poporului obidit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-20 19:20:05
         
 
  domnule, vă înșelați. derapajul spre propagandă și (pseudo)dezbatere politică vă aparține în totalitate, nu sunt eu trendsetter-ul. europeea era un site literar. sincer, mai este? dacă acordarea celui mai important premiu literar național a devenit un subiect de interes periferic pentru dvs, ca și antologia, ca și toate celelalte, de ce mai numiți europeea "atelier literar" și nu "Scânteia Tineretului"?

și ce-i cu fraza asta demnă de anii 50, d-le Cristescu?

"încercarea de a-l duce pe o altă pistă poate denota o încercare de distragere a atenției."

bine că n-ați scăpat-o pe-aia cu vigilența revoluționară.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-20 19:06:05
         
 
  Când s-a produs atacul "terorist" în primele ore am fost printre foarte puținii care sesizaseră incoerențele dintre realitate și atacul terorist. Cu timpul au apărut și alții. De marcă. Și ce marcă...

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 18:47:07
         
 
  Pun pariu, domnule Ștefănescu Radu, că nu ați văzut aselenizarea în direct. Eu am văzut-o. Așa că și în acest caz, vă înșelați.

Da, aducerea subiectului la nivel de "bătut apa în piuă" și încercarea de a-l duce pe o altă pistă poate denota o încercare de distragere a atenției. Sper eu, involuntară.

Domnule Ștefănescu, în momentul istoric actual, nimic nu este mai important decât salvarea drepturilor și libertăților fundamentale ale omului și împiedicarea minților înferbântate de a declanșa un nou conflict, poate major. Feelingul meu îmi spune că vizată ar putea fi Arabia Saudită! Premii, scrieri de plăcere, etc. sunt fleacuri pe lângă acest subiect. Însă cu toată armata de catifelaci, aplaudaci și aplatisatori de care dispun, sunt și oameni care înțeleg despre ce este vorba. Și, se pare, numărul lor crește. Și poate se va naște un curent care îi va împiedica să-și ducă planurile până la capăt! Pun pariu că veți veni cu o nouă diversiune! Și mai pun pariu că nu veți fi singurul!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 18:38:25
         
 
  d-le Cristescu, pun pariu pe 2 exemplare din ediția princeps a antologiei europeea 2025, că sunteți convins, ce zic eu convins, ABSOLUT convins că americanii n-au debarcat pe lună, și că totul a fost filmat, în mare taină, la Hollywood sau Buftea, pentru a-l împiedica, peste ani și ani, pe colegul Griguță, să mai scrie siroape despre satelitul natural al Terrei.

În loc să batem apa-n piuă despre subiecte încă nebuloase, oricum fără nicio legătură cu literatura, v-aș propune o temă mai la îndemână: ce părere aveți despre acordarea premiului național de poezie "Mihai Eminescu" 2014 poetului Gabriel Chifu?

pentru o prealabilă informare, vedeți mai jos

http://www.uniuneascriitorilor.ro/16-01-2015-gabriel-chifu-laureatul-premiului-national-de-poezie-mihai-eminescu-opera-omnia-pe-anul-2014/

invitația e adresată tuturor

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-20 18:21:17
         
 
  "E clar, m-ați convins. Ăștia o să-l dea jos pe Ponta.
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-20 14:35:12"

nu. altceva e clar, fănăsel: că ești înregimentat, laolaltă cu alți papagali de pe aici, că faci eforturi supraomenești să pari un profesionist al manipulării și să-ți primești solda cuvenită. vei încerca să deturnezi evidența, cu toate metodele învățate la cursul de agenți acoperiți.
problema voastră e că sunteți amatori, vă dați de gol cu prea multă ușurință, chiar și pentru un spirit mai puțin pătrunzător.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-20 15:06:49
         
 
 
JOSE MANUEL DURAO BAROSO membrul al clubului de la Bilderberg, numit presedinte al Comisiei Europene, dupa intilnirea din 2004, de la Stesa din Italia .
OBIECTIVE: o societa economica cu crestere zero(atunci cind politicienii spun ca vom avea crestere ecomica mint), ACOLO UNDE EXISTĂ ȘI PROGRES ȘI ROSPERITATE ESET IMPOSIBILĂ IMPLEMENTAREA REPRESIUNII)... (comparati protestele Grecilor cu ale Romaniilor!!!)
O sSTARE PERMANENTĂ DE DEZECHILBRU.
Prin crearea ARTIFICIALA de crize care vor aduce oamenii sub amenintare continua - fizica, mentala si emotionala. Prea obosite si stresate, popoArele nu isi vor putea conduce propriile destine, vor fi demoralizate si confuze, ajung ca, in urma confruntarii cu prea multe optiuni, sa rezulte aparitia la scara generalizata.
Au ordonat asasinare premierului italian Aldo Moro in 1978, ucis in plina strada de Brigazile Rosii. Doamna Eleonora Moro sustinea mereu ca a fos ucis de un ordin din afara. Pe 10 februarie un apropiat de a lui Aldo Moro, GUERZONI divulga secretul, persoana care a orodonat asasinarea lui ALDO MORO nu era altul decît Henry Kissinger, laureat al premiului Nobel Pace (!!!), in asasinat fiind implicata si loja masonica Propaganda 2. De ce a fost ordonata asasinare lui Moro? Se opunea cresterii ZERO.(DANIEL ESTULIN, CLUBUL BILDERBERG)

(un comentator la linkul de mai sus)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-20 14:59:20
         
 
  Cuvintele scrise cu italic în comentariul anterior, cum am precizat încă din topic, nu sunt așa, niște vorbe aruncate de unul sau de altul. Nu. Nici vorbă. Sunt cuvintele președintelui FRANȚEI. Site-ul la care am făcut trimitere conține înregistrarea video a spuselor acestui președinte. Și aceasta era esența acestei trimiteri! A, că mai sunt și alte lucruri interesante, la acel link, am remarcat-o așa, en passant! Însă, bag seama, majoritatea comentariilor s-au referit la acest "en passant" Din păcate, au fost ignorate aceste spuse. Care erau miezul topicului. Restul topicului? Argumentație pentru aceste vorbe.

Ne situăm în postura în care, arătându-i cuiva Luna cu degetul, acesta nu găsește altceva mai bun de făcut decât să constate că unghia degetului nu este bine tăiată!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 14:54:51
         
 
  Am început topicul de mai sus astfel "Cei care au comis aceste acțiuni, acești teroriști, acești Illuminati, nu au nimic de-a face cu Islamul"

Cei mai mulți comentatori s-au referit la aspecte importante însă oarecum colaterale fondului problemei. Unii s-au dedat la ]ncercarea de a mă jigni grobian. Jigniri care le trădează complexele majore de care suferă. Pacea fie cu ei!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 14:43:29
         
 
  „Pearl Charlie Hebdo”?

După ținută și după cum sunt echipați "teroriștii" din imaginile din timpul atacului și de după atac, par să poarte veste antiglonț și sunt un fel de 007. Adică nu se tem de nimic. Imaginile cu ei împușcați, îmbrăcați în ținute de homleși, arată un fel de doi amărâți care parcă nu-și găsesc locul în tabloul de ansamblu. Dar în spatele cărora figurează 12 oameni uciși de ei cu sânge rece. Să se fi metamorfozat în cele cca 50 de ore de alergat aiurea, haotic fugind din Paris și apoi reîntorcându-se în Paris, într-atât încât din impozanta postură de ucigași cruzi să fi devenit niște bieți musulmani care nu împușcă civili? Și să se fi îmbrăcat așa, pentru camuflaj, în haine provenite de la second hand?

Când pleacă, (nu fug) cu mașina neagră, pe străduța cu sens unic, pe care se afla mașina poliției și care le bloca mersul, opresc, se dau jos din mașină și trag, fără frică, fără să se ascundă după ușile mașinii. Trag așa, expuși, stând în picioare, conștienți, se pare, că nimic nu li se poate întâmpla.

Oare cei din mașina poliției să fi știut ceva? Să fi fost trimiși să le asigure retragerea și să le deschidă drumul? Sau ei veniseră acolo să admire peisajul urban? Să nu tragă și ei, polițiștii, un glonț? Măcar așa de după mașină? Nu din picioare și total descoperiți cum o fac "teroriștii"? Că prea au abandonat "câmpul de luptă" și misiunea de apărare și au fugit eliberându-le calea. Puteau umăcar să lase mașina de poliție acolo și să fugă la adăpostul ei! Le-ar fi împedicat, „teroriștilor”, fie și pentru câteva minute, plecarea. Că nu puteau trece decât după ce scoteau mașina poliției și eliberau strada cu sens unic și loc de circulație doar pentru o mașină! Până reușeau să o scoată de pe stradă ei, "teroriștii" ar fi putut pierde timp prețios. Și, între timp, polițiștii puteau primi întăriri! De la „glorioasa” poliție franceză! Prostie? Incompetență? Ori complicitate din partea poliției franceze? Sau a capilor acestei poliții?

Și mai vin acum agenții de influență camuflați în reporteri, facebookiști, useri de pe diverse site-uri, etc. și laudă poliția franceză. Și dau explicații. Ce rușine. Iar, între timp, restrângerea drepturilor și libertăților își urmează "mersul". Cum ar spune un celebru pușcăriabil din proximitatea ex-președintelui rejectat de români cu mult înainte să-și încheie coabitarea cu nefericitul plagiator! Big Brother, planul Junker etc.

Pearl Harbor! Multă vreme, atacul japonez asupra navelor americane a fost utilizat la manipularea opiniei publice pentru a justifica intrarea Americii în război. Cu prețul soldaților și ofițerilor sacrificați și care se aflau pe navele de luptă americane. Însă, cum spuneam și altă dată, adevărul așteaptă. Dar, mai devreme ori mai târziu, tot iese la iveală.

Oare jurnaliștii de la „Pearl Charlie Hebdo” să fi fost la fel? Adică sacrificați cu bună știință?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 14:37:36
         
 
  E clar, m-ați convins. Ăștia o să-l dea jos pe Ponta.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-20 14:35:12
         
 
  Ce vor spune mințile lucide de pe site?

"Presedintele onorific al Curtii Supreme de Justitie din Italia si fost judecator de investigatie, Ferdinando Imposimato, omul care a instrumentat cazul tentativei de asasinat impotriva Papei Ioan Paul al II-lea, a facut o acuzatie iesita din comun, potrivit careia Grupul Bilderberg se afla in spatele atacurilor teroriste din Europa. ...."

http://votp.info/actualitate-externa/presedintele-curtii-supreme-de-justitie-din-italia-invinovateste-bilderberg-pentru-atacuri-teroriste/


Și tot pentru ei:

https://www.youtube.com/watch?v=cypqRPmqhdk&app=desktop
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-20 13:55:08
         
 
  Am tot respectul (ca-n seara ceea) pentru Cavalerul Tristei Figuri: Hipopotam cu balalaică.

(nu pun poză că se prăpădesc de rîs polițiștii francezi și-o recomandă pentru Charlie)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-17 12:41:18
         
 
  rectific: în cazu tău, fănăsel, se varsă cositoru.
în bobi, se citește viitoru apropiat. da' cum miroși intens a perlașez, ce să te mai intereseze?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-17 08:33:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pentru matale, docotorul zice că boala ar fi grafomanie maniaco-hepatică. Bilă neagră.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-17 08:22:18
         
 
  fănăsel,
cred că ai un obseișăn.
da' știi cum? din ăla persistent, purulent, incontinent. ai ajuns să mă vez și-n ceașca dă cafea.
ia-ți rollerică rolele-n tălpi și fuga-fuguța la nenea doftoru, să-ți pună de-o trepanare.
sau pe la nepoata lu mama omida, să-ți dea-n bobi, dă sperietură.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-17 00:27:36
         
 
  (am ales la întîmplare una din postările în care se reproduce cu har domnul Peia)

QED

Domnule Peia, sînteți într-o admirabilă, eroică și deplină criză glandulară. Dați totul afară. Manifestați-vă plenar. Fanii vă poartă pe scut. Ați primit cohorte de like-uri. Domnul Buricea ține aproape cu vidanja. Nu vă lăsați!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-16 23:45:25
         
 
  altceva voia să-mi sugereze consoarta, dom jupp, am discutat, ulterior, mai în amănunt...
zice:"auzim eu cred că ăia se plimbă ca vodă prin lobodă, nu că îi soare-n pix, vor să-și arate mușchii și să arate că alah îi are-n pază, ci că au fost LĂSAȚI să se fîțîie așa, ca niște cocote pe bulivar! păi, m-așteptam ca, în secunda doi, să apară o trupă de jmekeri, antrenați ca la verdun (are religia verdunului, nu știu de ce?), după sistemul „Ils ne passeront pas”, și să mi-i găbjească una-două! păi, în ditamai franța, jdă mii dă proști să vîneze doi cioflingari, oricît ar fi ei de fanatici, ca și cum ar avea de-a face cu extratereștrii?!... oricea-ai zice, ăștia ori sunt niște degenerați, ori niște mari țepari care ne dau filme pe viu la teve!”
ceea ce, pardon! nu am îndrăznit a o contrazice, întrucît și eu cam picasem al bănuieli!
pe urmă alte și alte chestii care cam aduceau, ce-i drept, ori a prostie, ori a regie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-16 19:56:59
         
 
  dom'le ioan,
doamna dumitale a văzut bine. oamenii ăia așteptau ceva. doar că acest lucru - în opinia mea - scade șansele unui atentat pus la cale de servicii folosind mercenari: astfel de actiuni ar fi pregatite in amanunt, oamenii ar fi stiut exact ce trebuie sa faca si ar fi micsorat la limita riscul de a fi impuscati si a deconspira astfel toata actiunea. eu zic ca, in acest caz, ar fi parasit locul imediat. mai degraba as pleda pentru niste oameni antrenati fizic dar nu si mental. oamenii aceia au ucis in numele lui allah si acum sunt afara, cu adrenalina cit casa, probabil mirati (sau chiar dezamagiti) ca nu au murit cind pe ei trebuia sa ii astepte raiul cu munti de orez si cele 100 de virgine pe cap de atentator. ce urma sa faca? planul lor, probabil, nu mergea atit de departe, totul a fost prea usor. tropaiala lor pe strada, (fara sacose in dotare, cum bine ati remarcat), putea fi mai degraba ceva de genul "uitati-ne, ne-am razbunat, va dominam, noi suntem cei mai tari". niste agenti secreti ar fi lucrat un pic mai in secret. tragi-comedia din romanica avea alte scopuri si - daca dati la o parte adolescentii inarmati si soldatii neinstruiti - agentii adevarati au lucrat curat, nu bulibasit. ce, s-a gasit vreunul?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-01-16 19:25:26
         
 
  completare "sau NU am înțeles eu bine?"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-16 18:19:47
         
 
  dom'le jupp,
hai să-ți săpun o chestie...
ședeam placid, lîngă teve și urmăream povestea, cu mintea-n ceață.
deodată, nevasta mea, care le are cu chestiile polițiste, dar nu la modul fantezist, ci chiar cu o logică de fier, care, uneori, mă umilește, mă-ntreabă: "auzi tu, ăia care se plimbă pe stradă, cu chestile alea-n mînă și cagulele pe cap, sunt cumva teroriști sau am înțeles eu bine?" "da', așa pare, zic"; "și unde li-s sacoșele?, zice; "adică?", întreb; "păi, par mai degrabă că au plecat la piață, decît că umblă la-mpușcat!".
și, din momentul ăla, toată tărășenia a căpătat, inevitabil, aspect de scenariu revoluționar: romanika '89! faptele, mersul lor, bulibășeala aia incredibilă... totul e de stand up tragi-comedy!
iar moartea oamenilor ălora, dacă n-o fi cumva un scenariu demn de hollywoodul din proxima centauri!...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-16 18:14:10
         
 
  Domnule Peia, cu părere de rău vă spun că, de data asta, ați nimerit exact pe dos: Cel cu
"siguranța cu care... tratează unele evenimente" este a autorului articolului de mai sus, eu (și cred că și cei care au comentat înaintea mea) am acuzat tocmai acestă siguranță, precum și arogarea dreptului de a fi singurul cu "mintea la el". Aș risca să spun că pînă și dvs. arătați mai multă siguranță în tratarea evenimentelor decît cei acuzați de dvs.

Personal, sunt mai degrabă dintre cei care cred (poate prea mult) în conspirații. Am părerile mele legate de turnurile gemene, de atacul din kuweit, războiul din iugoslavia etc. și sunt chiar mîndru că am intuit din prima zi că "masacrul" din piața Markale din Sarajevo a fost de fapt un "auto"-masacru, deconspirat după vreun an de jurnaliști francezi pe baza mărturiilor unor militari de aceeași nație. Asta însă nu mă poate face să înghit orice fără măcar să mă prind de exagerările grosolane. Ca, de ex., articolul de mai sus scris, probabil, de un om care a văzut prea multe filme polițiste cu super-eroi.
Da, explicația cu identificarea autorilor, folosind un ID găsit în mașină, e demențială și ridică mari semne de întrebare. Dar poate fi o explicație și prin norocul orb al poliției sau încercarea de ascundere a unui"ciripitor".
Da, împușcarea polițistului de pe trotuar e foarte ciudată, e clar că acesta nu e atins, dar nici nu vedem ce s-a întîmplat înainte, cum a ajuns întins pe jos, poate a sucombat din cauza rănii precedente sau, cine știe, a făcut infarct cînd s-a tras de la un metru asupra lui (glumesc - e drept, cam neagră gluma).
Pe de altă parte, "sîngele de pe asfalt, ulterior adus în locul cu pricina", este un mesaj fals, totul a pornit de la un reporter american care a spus în direct "blood put" in loc de, probabil, "blood poured" (sîngele pus, în loc de sîngele vărsat). Omul, evident pentru cei care au văzut înregistrarea, nu era acolo ca să facă teoria conspirației ci să aducă un elogiu victimei. S-au găsit însă imediat internauți să facă armăsar din această "știre". E drept că "gura păcătosului adevăr grăiește", dar e prea tras de păr să credem că operațiunile unor servicii secrete au ajuns așa de ușor la îndemîna unui reporter cvasi-anonim.
Acum rămîne să vedem cine va profita de pe urma vendettei religioase (că act terorist nu l-aș numi) și poate ne vom lămuri dacă au fost sau nu implicate unele "servicii".
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-01-16 17:59:25
         
 
  nu m-ar mira ca, dacă vi s-ar spune, oficial, că pe casa poporului a aterizat o farfurie zburătoare, să alergați toți cu străchinile întinse, ca să prindeți fro ciozvîrtă, ceva, pentru suflețelu vostru flămînd de certitudini!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-16 17:36:06
         
 
  completare: "siguranța cu care unii dintre voi – mereu aceeași: comuniune fraternă de invidiat! – tratează unele evenimente, nu numai acesta, este debordantă"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-16 17:30:55
         
 
  siguranța cu care unii dintre voi – mereu aceeași: comuniune fraternă de invidiat! – tratează unele evenimente, nu numai acesta. deși beneficiați numai și numai de variante oficiale, faptul în sine e suspect prin însăși certitudinea cu care consumați aparențele. nu vă puneți nicio întrebare, nu aveți nicio îndoială, ba, mai mult, îi ridiculizați, cu emfaza certitudinii absolute, pe cei care, de partea cealaltă, își permit să nu ia chiar drept literă de lege potrivelile suspecte ale oficiallor, bîlbîielile jenante ale ditamai „specialiștilor” în acțiuni de gen.
nu mă sfiesc a pomeni de relatările reporterilor, de la fața locului, care prezintă niște dovezi cam suspecte legate de împușcătura asupra polișistului din stradă, care, după traiectoria AKMului ăla, era cam la vreun metru distanță de cel căzut jos; de sîngele de pe asfalt, ulterior adus în locul cu pricina, ca fiind sîngele polițistului, se spunea în relatarea acelui reproter; de grămada aia "organizată", din fața supermarketului, de polițiști proști, care trăgeau unde nimereau, chiar și în ăla care taman intrase înaintea lor în market; de săritura spectaculoasă a "teroristului" în fața plișcoacelor plițienilor... etc etc...
și de ce nu, rememorînd, de modul cum, hă, hă, au intrat avioanele alea, ca-n brînză, în turnurile gemene (asta pe alt plan de regie virtuală, că tot din scenaristica asta face parte... etc etc)
nu, voi aveți certitudinile voastre, voi consumați pe nemestecate numai și numai ce vi se servește, voi sunteți partizanii declarați aia adevărului spoit pe dinafară, așa cum e spoit gardu lu leopardu!
brava vouă, conformiștilor, voi trăiți lejer, sunteți edificați, și, desigur, la fel de deștepți și siguri ca și cei pe care-i acuzați că ei au îndoieli, chiar dacă nu atît de bine înrădăcinate în judecăți precum ale voastre.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-16 16:36:02
         
 
  Acum ceva vreme vă făceam atent asupra unui hoax pe care îl propagați pe pagina de facebook și vă identificam modalitățile de recunoaștere a unor astfel de scorneli. Sunt tipice, pentru că toate sunt trase la indigo.
Acum îi voi ajuta pe cititorii dvs. să înțelegeagă modalitatea de identificare a teoriilor (consipraționiste sau nu) de proastă calitate: toate se termină cu "eu, cel frumos și deștepț, gîndesc și am întotdeauna dreptate, voi, dacă nu mă credeți, sunteți niște fraieri manipulați". Adică, pentru a cita din textul de mai sus: "Operațiune sub steag fals concluzionează cei cu mintea la ei. Cohortele de manipulați se vor înscrie în nesfârșite șiruri de susținători ingenui...". De ce e acesta un indicator? Pentru că o teorie "beton" e susținută prin probe, nu prin blamarea/anatemizarea celor care nu o cred.

Nu știu și nici nu cred că vom afla vreodată dacă și care dintre serviciile secrete s-au aflat în spatele operațiunii, dar "dovezile" aduse de "burebista", via dvs., sunt de-a dreptul puerile.
Mă voi referi doar la faza cu mașina de poliție / alias gluma stupidă cu "farfuria zburătoare". Dacă s-ar fi tras asupra dvs. cu un AK47 sau ați fi văzut vreodată o mașină ciuruită (din păcate, am trăit ambele experiențe în marea cacealma din '89), ați fi știut că reacția acelor polițiști, după prima rafală, a fost cea corectă. De o parte, doi oameni bine antrenați, dotați cu AK47 și lansator de rachete, de cealaltă, doi polițiști de cartier, cu niște amărîte de sig sau beretta și așteptați acasă de nevastă și copii. Să se ghemuiască între scaune??? Ha, ha, ce idee ridicolă, să aștepți să fii executat sau pulverizat, la bunul plac al unor killeri care tocmai au ucis 12 oameni. E drept că mai bine crăpau eroic, decît să fie luați la mișto de geniile carpatine posesoare de site-uri și bloguri! Cît despre anunțatul colegilor, de unde știți că nu au făcut-o? Eu pariez că da, chiar dacă anumite senzații maronii i-ar fi îndemnat să nu dea ochi cu niciunul dintre colegii lor înainte de a vizita o toaletă.

 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-01-16 12:51:45
         
 
  Ce mai poti spune cand vezi ce bloguri dubioase frecventeaza apropritarul? Pe bloguri din acestea vei afla ca Romania este leaganul civilizatiei mondiale si ca romanii sunt niste extraterestri intelepti veniti din Andromeda.  
Postat de catre General Motors la data de 2015-01-15 16:17:57
         
 
  pe oamenii cu raționamentul la ei i-ar putea determina să-și pună întrebări

Operațiune sub steag fals concluzionează cei cu mintea la ei. Cohortele de manipulați se vor înscrie în nesfârșite șiruri de susținători ingenui


Domnule, m-ați dat gata. Aveți și mintea, și raționamentul la dv. Mai puțin decența. Am mai constatat și altă dată, dv. sînteți deținătorul adevărului absolut. Pentru că sînteți singurul dotat. Pentru că, nu-i așa, nu sînteți ingenuu.

Deduc că ceea ce totuși colportați nu este încă adevărul, ci o minciună prealabilă. Adevărul așteaptă, nu e copt de-ajuns. Sau v-ați zorit?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-15 13:46:36
         
 
  pe oamenii cu raționamentul la ei i-ar putea determina să-și pună întrebări

Operațiune sub steag fals concluzionează cei cu mintea la ei. Cohortele de manipulați se vor înscrie în nesfârșite șiruri de susținători ingenui


Domnule, m-ați dat gata. Aveți și mintea, și raționamentul la dv. Mai puțin decența. Am mai constatat și altă dată, dv. sînteți deținătorul adevărului absolut. Pentru că sînteți singurul dotat. Pentru că, nu-i așa, nu sînteți ingenuu.

Deduc că ceea ce totuși colportați nu este încă adevărul, ci o minciună prealabilă. Adevărul așteaptă, nu e copt de-ajuns. Sau v-ați zorit?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-15 13:46:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE