FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebări
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu

Image hosting by Photobucket

Deși cred cu tărie că postarea pe un site literar a opiniilor politice nu este deloc binevenită, aș accepta ideea că ar putea fi vorba de anume genuri care cer și un pic de aplicație literară.

Sigur că ideea-n sine nu poate fi exclusă, dar practica de pe acest site dovedește că, de fapt nu se scriu asemenea texte. Și că ea, ideea, este folosită doar ca pretext pentru răfuieli fără miză. De fapt, pentru a avea o minimă acoperire și pentru a le permite cîtorva zăltați să-i insulte fără rușine pe cei care au alte păreri. Și asta indiferent că le afirmă sau nu. De cele mai multe ori sînt etichetați și puși la zid pentru că nu se înhăitează cu cei care-și cultivă o falsă libertate de exprimare și nu cîntă în corul lor turbat.

Recuzita suburbană, mîrșăvia și ticăloșia au ajuns aici la cote de invidiat. Sau mai degrabă, pentru că asta se întîmplă de ani de zile, se mențin la acest nivel. Și atunci mă întreb și vă întreb:

• imaginea site-ului nu are de suferit dacă porcăriile, mizeriile, schimonoselile, josnicia și abjecția se lăfăiesc și dau pe dinafară din paginile lui?
• au oare de cîștigat opiniile politice dacă sînt tîrîte în mocirla asta?
• nu cumva scopul care scuză mijloacele n-are nicio validitate aici și abjecția mijloacelor compromite, terfelește și pîngărește scopul (doar) presupus?
• și a lăsa pe cineva să-ți susțină crezul în această manieră smintită nu te face să fii doar complicele său și să arăți și tu la fel de decăzut și de inconștient?



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Peia, constat că aveți un randament cam anemic, doar două comentarii validate din 8 încercate. Mardeiaș, mardeiaș, dar trebuie să purtați plastron. În Europeea nu-i ca-n mahalaua giurgiuveană. Înjurați deci cu ținută, ceremonios.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-15 00:17:46
         
 
  tănăsel,
îți debitezi sofismele cu o solemnitate ridicolă. parcă profețezi! fals oracol de delphi, transbordat în dămăroaia!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-14 23:05:33
         
 
  Nu, peio. Suntem basisti fiindca tu nu iti iei pastilele la timp.  
Postat de catre General Motors la data de 2015-01-14 23:04:55
         
 
  popo,
tu, voi, sunteți bășiști nu din motive de altă părere, ci din motive de susținere clară a bășismului! partizanatul vostru grețos și mizer vorbește cu limpezime desprea asta. nu trebuie să vin eu cu contorul geiger să vă deconspir.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-14 22:39:05
         
 
  Pe site-ul acesta totul se reduce la o singura chestie: cum iti permiti sa ai o alta parere decat apropritarul sau decat peia cum esti automat basist.

 
Postat de catre General Motors la data de 2015-01-14 18:52:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE