FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Anotimpuri calde
Text postat de Ioan Grigoras
- Trecut n-avem, întotdeauna azi
E-o graniță abstractă, efemeră,
Te-ascund visând în ochii mei nomazi,
Un anotimp să-mi fii prizonieră.

Rotind în joc cuvintele târzii
Vom aduna între coperți de carte
Secundele-mbrăcate-n fantezii
Chiar dacă-mi ești aproape și departe.

Pe drumul viselor acum renasc
Și te aștept arzând, seară de seară,
De-s singur plâng, ca strugurii în teasc,
Când se transformă-n stropi de primăvară.

- La jumătatea cerului promis
Am încrustat safire și smaralde,
Din praf de stele am croit un vis
Și-aștept, iubite, anotimpuri calde

Să îndulcească gerul timpuriu
Tulpina grea de flori s-o încălzească,
Rodul iubirii, dulce,-ntr-un târziu,
O să-ți dezmierde gura și-o să crească.

Să guști savoarea fructului oprit
Răscumpărând din Eden o dorință,
Păcat e numai timpul irosit
Când noi suntem o singură ființă.

Ioan Grigoraș & Liliana Trif

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  că e arătare, e treaba ei.
fiecare suntem, mai mult sau mai puțin, niște arătări pasagere, eșuate, pînă la urmă, în derizoriul biologic al descompunerii.
dar că e și pe dinlăuntru, cum pe dinafară, atunci să-și taie perciunii, să-și facă o liposucție (ambele interioare, desigur) și abia apoi să se dea anonimă și pricepută.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-10 15:33:27
         
 
  Domnule Peia, Dan Milea nu este decât profilul fals a unei doamne cu perciuni și fundul mare, frustrată că n-o bagă în seamă niciun mascul cu condei serios.
Dar îți spun sincer că și pana plânge și se culcă în fața unei astfel de arătări.
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-10 14:20:52
         
 
  bă nenică,
cei mai oribili indivizi de pe lumea asta sunt lașii! stau ei ce stau în umbra umbrei lor și, d'odată, izbucnesc în eter, ca raketili alea care dau să ajungă pă marte!
nu mă bag în controversa, cică literară, din spațiul ăsta (deși nu pot să nu observ ticăloșia rafinată a acestui intrigant jegos, numit ștefănescu-rădulescu-icsulescu, marili jăniu dîn carpații meridionali, care e lăsat să scuipe mumos, fără niciun deranj, că, cică el e suppptil!), anșa, da' iote că apăru unu’, zis dan milea, din pămînt din iarbă verde, și se dă priceput dă priceput. da' ce priceput cu fasoane, neică, de zici că a rupt gura tîrgului cu producțiunile lui fără egal, iar ăilalți fraieri esteră dă porc!
băi milică frînaru, tu ce dracu ai comis pînă la oara asta, mă, de faci, așa, baloane meteorologice cu nasu?
că eu, dacă iau în tărbacă frun plopist, care se crede el scriitor, dacă-l ironizez, da’ cu umor, fără să mă iau de omu care se credece se crede, ci doar de textu lui, sunt împroșcat cu zoaie, sunt cel mai indezirabil individ din turmă, sunt o catastrofă atomică, ce mai. deși, bun sau rău, parcă am scris și eu cîte ceva pe aici, am trudit, cum ar veni, fro, cred, 7-8 ani, nu mai știu.
da’ cînd apare cîte un coropcar din ăsta și se învîrte pe-aici, ca ouțele-n căldare, hopa,are credit absolut, e o zeitate telurică, demnă de închinăciuni la statuia lui ecvestră, reprezentat cu buzduganu-ntr-o mînă și cu obectu virl al calului în cealaltă!
deci milică spătaru, frate cu hangaru, arată-ne și nou cine ești și ce știi să faci, că grozav, ca zugrav, văd că te dai.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-10 12:16:45
         
 
  Doamna Milea, ati intrebat cat costa aceasta colaborare. Va asigur ca nu la fel de mult cat o costa pe o anumita "doamna" ce-l asmute pe buldogul Rudolf asupra trecatorilor pasnici.
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-10 11:54:19
         
 
  Doamnă Milea, se vede de la o poștă că sunteți femeie și o consumatoare de telenovele la Kanal D, spuneți numai prostii. Și chiar dacă ați spune adevărul comentariul dvs. nu are legătură cu poemul ci cu persoana autorului. Unde sunt editorii atât de mult criticați că cenzurează comentariile? Eu de când sunt membru pe site m-au atacat mulți și nimeni nu s-a sesizat.  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-10 11:21:08
         
 
  Geniali de penibili. Oamenii de valoare sunt modesti. Ii apreciaza altii. Frustratii se apreciaza singuri fiind marcati de propria impotenta. De altfel sunteti un grup de comici ce puteti concura cu Vasile Muraru si Nae Lazarescu.
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-10 10:34:49
         
 
  maestre Grigutza, cu tot respectul, ai dreptate, eu si Rudy ne instelam reciproc unele texte, mai precis sonetele, fiindca suntem geniali, si geniile se atrag. In lumea noastra, e un fapt la fel firesc cum e in lumea ta sa produci in fiecare dimineata cate-un poem la 2 maini (daca tastezi cu ambele, la 4) dupa ce te speli pe dinti, sau te ridici cu multamire-n suflet de pe closet. In felul tau, si tu esti genial, am explicat. Conteaza ca geniile de semn opus isi recunosc genialitatea? Nu. Fiecare geniu are un public tinta si cate-un regiment fidel de inimi simtitoare. In europeea e loc pentru toata lumea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-10 09:32:30
         
 
  Cine știe cunoaște!
Radule, probabil îți aduci aminte cu nostalgie de vremurile când scriai în tandem cu Rădulescu, când stățeați guriță în gurință, erați o singură ființă și vă dădeați stele reciproc, de vă mințeați singuri că aveți oarece valoare.
Deh!!1 Ce se-aseamănă se-adună.
Ban la ban trage și....
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-10 07:31:03
         
 
  maestre Grigutza, cum-necum, in poezia de azi, colega de creatie a rostit (fie la comanda subconstientului, fie la dicteu divin) un adevar cutremurator, iata versurile:

"Păcat e numai timpul irosit
Când noi suntem o singură guriță."


cu mica diferenta ca acolo scrie "fiinta", dar cred ca l-a schimbat la recitire, din necesitati de rima.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-09 18:40:43
         
 
  Vox populi, Vox Dei!
Am să revăd textul! Vă mulțumesc!
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-09 18:01:19
         
 
  Domnule Grigoras, desi repetitia este un procedeu artistic folosit adesea in poezie, v-as sfatui sa schimbati primele doua versuri ori in prima, ori in a treia strofa. Uneori, poate fi obositoare reluarea aceluiasi vers, avand in vedere ca nu vorbim de un rondel. E doar o recomandare de care puteti tine cont sau nu.  
Postat de catre Ana-Maria Vasiu la data de 2015-01-09 17:53:34
         
 
  Radule, stai bine cu aritmetica, dar pentru o corectă informare (vezi poezia Lasă-mă să-ți fiu Șeherezada), eu și Liliana ne-am propus să petrecem 1001 de nopți împreună (în primă fază) ocazie cu care vom scrie 1001 poeme...și abia am ajuns la jumătate (mai precis ne apropiem de 600) ai răbdare și tutun și ține aproape cu parodiile...  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-09 17:18:08
         
 
  Dane, pe Radu îl înțeleg că poate s-a plictisit fiindcă am petrecut sărbătorile împreună, dar de Milea aud pentru prima dată...  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-09 17:11:45
         
 
  sugestii:

pe drumul care duce la damasc
eu ratacesc vioi la primavara
pe orizontul fin precum un teasc
m-asteapta ochi plangand de caprioara

sau

pe drumul arzator, ascuns in teasc
eu ratacesc vioi din seara-n seara
ca strugurii din vise de damasc
te-astept cu stropi, duioasa caprioara
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-09 15:36:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nene Grigutza, e frumos sa iubesti, nu zic nu, dar ce-i mult strica. o poezica/zi x 365 zile x 2 indragostiti x 12 stihuri = 8760 buc. imens.

la un moment dat, rimele se termina, inspiratia, la-nceput vioaie, se moaie. doar asa imi explic de ce strofa 1 e identica cu strofa 3 (renasc-damasc, seara-caprioara). ia de vezi.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-09 15:27:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE