FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vă prezint scuze
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu am intrat de mult timp pe site. Am făcut-o acum câteva minute și m-am îngrozit de mizeria înstelată care trona în prima pagină postată de către domnul Rudy Valentino și escaladată cu unele complicități din cadrul site-ului.

Vă prezint scuze că o astfel de mizerie a putut fi postată aici.

PS.
1. Mai am nevoie de câțiva voluntari cu ceva timp liber pentru funcția de editor. Aștept oferte la [email protected]
Vă mulțumesc.

2. Când mai apar asemenea mizerii pe site vă rog sesizați-mă la [email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  rădulescule, tu chiar n-ai nicio fărîmă de jenă? dacă ești beat, du-te la cîrciumă cu apuucăturile tale de mardeiaș acneic, nu împuți spațiul ăsta pe care un om binevoitor se străduiește să-l păstreze neatins de mizeriile din jur. sau cîntă-ți manelele la altă masă, pentru fanele alea feisbucălate, atinse de menopauză sau băiețeiii consumatori de nandrolon, ei probabil că-ți aplaudă rondelele și parodelele scatologice, aici ți-a expirat de mult termenul de garanție!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2015-01-07 19:38:22
         
 
  I-am comentat scarboseniile lui Rudy si Stef,dati-i afara pe scarbavnici!
S-au gandit vreo data ce s-ar intampla daca le-ar pune cineva pe muzica aceste mizerii?
Eu inca cred ca poezia adevarata este aceea din care ar putea izvori o muzica pentru sufletele si inimile semenilor nostri!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-01-07 17:20:50
         
 
  La mulți ani, domnule Ion Corbu! Nu se merită să vă scuzați, era suficientă aplicarea regulamentului, iar fl. rădulescu nu e singurul vinovat că lavra bleu arată ca un maidan. celălalt rădulescu, complicele la avalanșa de versuri scatologice i-a ținut isonul umplînd de la Crăciun pînă azi europeea de parodii scabroase, înstelate reciproc.cei doi se comportă ca o pereche de mardeiași care dau de pămînt cu oricine le iasă în cale. Victimă sigură, sărmanul versificator ioan grigoraș trîntit de cei doi la pămînt și altoit fără milă, sub pretextul parodierii siropoaselor sale producțiuni lirice.
cît despre punctul doi al ps cred că niciun om cu oareșce glagorie nu s-ar apropia de foncția cu pricina.iar de saitul ajuns din lavra bleu maidanul răduleștilor, nici atît!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2015-01-07 17:04:18
         
 
  Ok, le accept! La mulți ani și gata.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-01-07 10:06:34
         
 
  E sfantul Ion, domnule profesor, si cine nu petrece si se veseleste azi, va fi trist tot anul. Iertare, deci, si iubire! La multi ani!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-07 08:12:00
         
 
  cu unele complicități

Cum e turcu' și pistolu'.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-06 23:32:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE